Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 23 Guests are viewing this topic.

mishu77

Nu cred ca sa ajuns la o suma asa mare, cunosc personal o familie din cele 4 care a si primit banii, restul de 3 nu au primit nimic. Tot de la aceea familie am aflat si eu ca nu mai fac autostrada sus pe deal din ceva motive legate de Mures am inteles eu ( de altfel am si scris aici acum vreo luna si ceva aceasta informatie).

adirt69_70

#17221
Quote from: Klaudiu!!! on September 01, 2014, 11:51:29 PM

ce sunt masinariile astea? care e rolul lor acolo?

salut sun masinari de executare ancore de sustinere Ramblee si lucrari de stabilizare a pantelor.
Din punct de vedere al duratei de exploatare ancorajele pot fi temporare sau definitive, iar in functie de cerintele functionale pot apare urmatoarele situatii :

In cazul ancorelor pasive fara cerinte exprese de protejare impotriva coroziunii este suficienta curatarea armaturii de oxidul de fier si montarea distantierilor pentru asigurarea acoperirii cu suspensie;
In cazul ancorelor pasive cu cerinte exprese de protejare impotriva coroziunii pe langa cerintele de mai sus, dupa curatare si montarea distantierilor, se introduce intreaga ancora intr-un tub riflat din PVC - prima protectie anticoroziva; urmeaza apoi montarea distantierilor pe tubul riflat si introducerea acestuia cu atentie in foraj urmata de injectare in interiorul si exteriorul tubului riflat;
In cazul ancorelor active permanente se va proceda ca la ancorele pasive de mai sus cu deosebirea ca se va pastra o lungime "libera" de armatura (de lungime determinata) protejata de un tub din PVC lis, cu diametrul interior apropiat de diametrul maxim al barei de armatura; intre tubul PVC lis si bara se va introduce agent anticoroziv tip vaselina; zona de ancorare se va proteja ca in cazul ancorelor pasive permanente; pe ambele tuburi se vor monta distantieri corespunzatori; injectarea se va face in interiorul tubului riflat si in exteriorul acestuia, precum si in exteriorul tubului PVC lis.
In cazul ancorelor active temporare este permisa renuntarea la tubul riflat pe zona de ancorare, iar pe zona libera este suficienta doar montarea tubului PVC lis fara umplerea acestuia cu vaselina.

user201

Lucrări de refacere a asfaltului pe A1, centura Arad, ieri 01.09.2014:







Pe lotul A1 TS, se lucra cu spor ieri, fiind foarte multe basculante ce circulau în ambele sensuri chiar și pe DN, ca de ex.:



O imagine cu lotul Impregilo în continuarea lotului TS dat deschis circulației. De pe DN nu se vedea nici un fel de activitate:


Pe lotul Teloxim( parcă ) era multă activitate în zona birourilor și se vedea 2-3 escavatoare la lucru de pe DN.

user201

A mai apărut un indicator turistic și cu cetățile dacice:


Imagini lotul Impregilo din zona Sibiu. Aici era mișcare serioasă pe întregul tronson:





Lucrări la spațiul de servicii în zona Cuț-Cunța:





Lucrări de consolidare, în imediata apropiere a acelui spațiu de servicii:


alecu26

Quote from: ion59 on September 01, 2014, 05:46:53 PM
La un calcul sumar, vreo 200 milioane! Sa intelegem ca bani sunt?

pai sunt bani europeni oricum. Probabil s-a asteptat atat ca era nevoie de o suma minima (nu mai stiu cat e) pentru a face decontare de la UE...ulterior.
Drumurile noastre POATE;

alecu26

Quote from: euromau on September 02, 2014, 08:38:37 AM
Quote from: AlexIP on August 30, 2014, 12:23:53 PM
Informație de la un om luat la autostop aseară care mergea dintr-un sat în altul și s-a recomandat ca muncitor la autostradă: pe lot 4 Lugoj-Deva, la Șoimuș, nu se mai trece prin deal și peste cele 4 case de la ieșirea din Șoimuș pe care "cereau prea mult" oamenii, a fost schimbat puțin traseul în zonă și autostrada va merge "pe malul Mureșului". Nu știu ce înseamnă treaba asta și cât de corect e ce a zis, omul părea să fie pe la a doua bere și mi-e că telefonul fără fir a denaturat informația.

confirm si eu aceasta informatie deocamdata neoficiala,stiu de la un proiectant care lucreaza la autostrada pe lot 4 lugoj -deva si am ceva informatii si de la bucuresti.autostrada se va suprapune peste DN 76 de la iesire din Soimus pana la intersectia cu Ilia(dupa podul CFR).Practic ei vor sa anuleze DN 76 pe aceasta zona si se va face un nod la  intersectia cu Ilia pentru jonctiunea cu DN 76.Este cea mai ieftina solutie si mai rapida.Despagubirile pentru o casa(din cele 4 care trebuiau daramate) ajungeau pana la 80.000 euro(stiu direct de la propietari,au castigat in instanta).

asa se si poate executa proiectul cu 40% din buget. Deja cam cate schimbari a reusit UMB sa impinga in fata? Problema e ca vor fi probleme enorme cu decontarile....(vor dura cel putin 2-3 ani ca modificarile sunt enorme), plus ca exista un risc enorm sa nu fie platite deloc de UE. Plus ca asa schimbari dupa licitatie...iar sunt niste probleme legislative. Din pacate nu cred ca se va termina acest lot prea curand cu tot avantul UMB.
Drumurile noastre POATE;

alecu26

poate se merita ca acel semn cu cetatile dacice sa fie un pic mai profesional facut...dar e totusi un prim pas.

Se putea face si in ceva limbi de circulatie internationala (ca doar noi stim ca la Orastie sunt cetatile) si poate stilizat prezentat si complexul de Sarmisegetuza.
Drumurile noastre POATE;

user201

@alecu26
Total de acord, atât la semnul cu cetățile, cât și la cel cu castelul de la Hunedoara se puteau face panouri ca în restul UE, dar am văzut partea plină a paharului și anume primele indicatoare turistice de pa autostradă.

Și spațiile de servicii sunt sub orice critică, dacă le compari cu restul UE și chiar sper că vor apărea ceva benzinării și lanțuri fast food care să le îmbunătățească aspectul.

sebba

Quote from: udar on September 02, 2014, 08:21:32 AM
Chiar pe Arad  lotul lui Alpine inca nu au dat castigatorul.....revoltator

"revoltator" e putin spus... prea bland...  >:(

Sailing away! S/Y Haimana

alecu26

intradevar.

Eu astept semnele si pe A3 mai ales cu Salina Turda si Cheile Turzii. Sunt chiar aproape si spectaculoase.

Am mai propus ca de asa ceva ar trebui sa se ocupe Ministerul Tursimului, sau ceva asociatie a hotelierilor, sau...ceva de genul asta. Costa mai nimic, si practic si din cateva nopti de cazare deja ti-ai scos banii.

Daca e problema cu pus pe autostrada le pui langa, la distanta minima acceptata cum a facut tot in acea zona un turc cu reclama la spatiul lui pentru TIR-uri.

Dar deh...noi asteptam sa ne cada totul in gura si mestecat deja.
Drumurile noastre POATE;

Danny550394

Quote from: alecu26 on September 02, 2014, 01:46:01 PM
poate se merita ca acel semn cu cetatile dacice sa fie un pic mai profesional facut...dar e totusi un prim pas.

Se putea face si in ceva limbi de circulatie internationala (ca doar noi stim ca la Orastie sunt cetatile) si poate stilizat prezentat si complexul de Sarmisegetuza.


Ca tot veni vorba. Cum e la altii.





Cele de pe A1 nu am reusit sa le fotografiez ca sunt mici si doar inainte de iesire. Oricum nu te informeaza cati kilometri sunt pana la obiectivul vizat. Lipseste Parcul National Retezat si Sarmisegetuza Ulpia Traiana la iesirea de la Simeria Veche, Cetatea Alba Iulia la Sebes si.....multe altele.

alecu26

sunt convins ca si multe din obiectivele respective sunt fas-uri...dar daca a scos 5-6 masini pe saptamana de pe autostrada care probabil se intrebau unde sa inopteze sau ce sa mai viziteze in drumul lor, si-au atins scopul.
Drumurile noastre POATE;

Katana_ro

Update timid M43 (poze de pe pagina facebook a NIF, 17 Iulie 2014)

Stadiul la aceasta data e descris aici  http://www.nif.hu/hu/hirek/MUNKABA_ALLTAK_AZ_ASZFALT_FINISHEREK_AZ_M43-AS_AUTOPALYAN.
Poate ne traduce cineva care stie ungureste. Din ce am inteles se lucreaza la asfalt deja pe unele portiuni, iar podurile sunt realizate in proportie de 45%. Si Google a updat-at imaginile cu M43, se vad deja portiuni asfaltate.

Apropos de deadline, ei repeta termenul de vara 2015, desi cred ca se refera la deschiderea conexiunii cu Ro, si se bazeaza pe ultima declaratie oficiala a guvernantilor nostri (adica ei cred ca termina la timp, numai ca nu deschid din cauza noastra...)

Poze mai jos. sper ca am nimerit functia...









radutm

Ce se mai vede interesant din satelit?

Asfaltul pe Lotul 3 (imagine din 2 septembrie):


...sau nodul de la Nadlac (imagine 28 august):

Sursa: digitalglobe.com
cont inchis

AlexIP

Quote from: alecu26 on September 02, 2014, 01:46:01 PM
poate se merita ca acel semn cu cetatile dacice sa fie un pic mai profesional facut...dar e totusi un prim pas.

Sunt heirupiste. FFS, pe celălalt scrie Castelul Corvineștilor, pentru că Matei Corvinescu.

Quote from: euromau on September 02, 2014, 08:38:37 AM.autostrada se va suprapune peste DN 76 de la iesire din Soimus pana la intersectia cu Ilia(dupa podul CFR).Practic ei vor sa anuleze DN 76 pe aceasta zona si se va face un nod la  intersectia cu Ilia pentru jonctiunea cu DN 76.

:o Nu cred că e corectă informația cu Ilia. Nu prea văd cum ar accepta oamenii care fac Deva - Brad sau invers (și nu sunt puțini) să meargă brambura până la Ilia. Hai, câțiva km în plus până la Mintia la oribila intersecție de la termocentrală, dar totuși...

Azi, mai devreme (scuzaț parbrizul jegos, screenshot din camera de mașină), Selina era cu tronsonul DN76 Șoimuș-Bejan cam la stadiul ăsta:



În stânga pe undeva e peștera liliecilor, cea faimoasă, și în dreapta chiar după pomi e Mureșul. A, și în față-dreapta e o stație de gaze, altă distracție. Ar trebui să îi anunțe cineva și pe cei de la Selina că lățesc prea puțin drumul.  :lol: