Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 29 Guests are viewing this topic.

indru

Servus,

surse din cadrul Consiliului Judetean Sibiu spun ca sigur se va da in folosinta anul acesta la sf lui noiembrie, dar eu sunt sceptic.

Eurocopter

100% se va da, sunt presiuni enorme, de aici si mobilizarea (plus ca se platesc facturi). Motivul principal este ca sunt 90% sanse sa fie singurul tronson de autostrada dat in folosinta anula acesta, in caz ca nu se intampla vreo minune pe Arad-Nadlac. Fiind si campanie electorala, va dati seama ce lovitura ar fi daca nu s-ar inaugura niciun kilometru de autostrada.

Tavi

Cea mai nasoala mi se pare cea de la min 6 si 47 de secunde. Am senzatia ca acolo trebuie s-o ia de la capat. Sper sa nu!

davyl

Multumim eurocopter! Superba filmare!!!

Sper sa rezolve fara mari batai de cap si noile alunecari... :(

dr4qul4

ciudat ca la 6:47 , unde avem acel inceput de mega-alunecare, masina de deep mixing e pe partea cealalta a autostrazii. Pare insa ca exista destul loc incat sa nu ajunga pamantul pe autostrada si ca il pot cara.

mai frica imi e de acele mici alunecari de la 7:20, de la acel mega-debleu in terase. Daca o ia acolo la vale va fi nasol.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

SB76UFO

Multumim Eurocopter! :captain: :cheers:
Mie si zona de la 6:39, imi da fiori
"Prostia este eternă și invincibilă"

mns

Vad ca si la 1:39 a luat-o pamantul la vale peste banda de accelerare de la nod.

Pellady

#17107
Nu stiu daca rezolva cumva problema dar este bine de stiut. Intrarea pe A1 se va face tot pe la nodul cu A6 deci doar se scurteaza putin drumul si nu se mai intra de pe centura Lugoj asta doar cand vii de catre Timisoara.

Acces alternativ pe autostrada A1 spre Deva

"reabilitarea unui drum judeţean oferă o nouă alternativă de acces pe A6, cel puţin pentru autoturisme. Este vorba de drumul judeţean DJ609B, care porneşte de la Coşteiu, localitate aflată înainte de Lugoj. De aici se merge, preţ de aproximativ şapte kilometri spre Ţipari şi apoi la Păru. Aici, chiar la ieşirea din sat, există posibilitatea intrării şi ieşirii de pe A6, fiind amenajat un nod de acces. Se virează spre dreapta după care se ajunge la un sens giratoriu şi de aici la nodul de intrare pe autostradă."

De asta este vorba:


Multumim Eurocopter de filmari, daca va fi gata lot 3 anul asta nu stiu dar ce este imbucurator e ca se lucreaza.

Pellady

#17108
Doar sa aveti grija in Costeiu cum mergeti, iata cum se face circulatia acolo:

Asta este intersectia cum vii de la Timisoara:

Trebuie mers pana aici ca sa faceti stanga:

adiarc

multumim de filmare Eurocopter
eu cred ca e posibila o inaugurare...nicidecum finalizare
urmeaza un up date cu detalii de dupa nodul Apoldu de Jos - zona cu probleme...stati pe frecventa  :)
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

nod Apoldu de Jos - avem str de uzura , parapeti ...mai lipsesc doar marcajele+semnele de circulatie



















aici se turna balast



"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc





aici avem si emulsie



se vede ca vor sa inaugureze...pe dr avem o mobilizare masiva...cel putin 6 excavatoare mari si cateva zeci de basculante....un furnicar continuu















"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc















podetele cu probleme...in acelasi stadiu incipient..dar la primul se lucreaza ...la relanti









"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc















pe dr avem un sir paralel de gropi...posibil sa fie tot pt masinaria de , deep-mixing , pt inca 2 siruri de foraje...poate isi dau cu parerea si colegii mai avizati







"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

















drumul tehnologic de la capatul viaductului spre Sebes este asfaltat partial...mai lipsesc max  100 de m

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura