Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 25 Guests are viewing this topic.

alecu26

Quote from: cutter on August 20, 2014, 05:42:53 PM
Obligatoriu, prin acordul de mediu revizuit pentru care acest proiect a fost întîrziat un an de zile și care revizuire a fost impusă chiar de Comisie, ca tunelurile (cel puțin unul dintre ele, n-am acum sursa la îndemînă) să fie forate. În memorandumul adoptat de guvern în primăvară privind absorbția fondurilor din POS-T 2007-2013 era prevăzut clar ca proiect separat cu finanțare UE cu valoarea estimată de 45 mil € și titlul "Lucrări de ecoducte pentru trecerea mamiferelor mari - Lugoj-Deva loturile 2 și 3". Proiectul trebuia finanțat din fondurile POS-T 2007-2013 - lucru evident imposibil acum dacă trebuie organizată o licitație. De altfel, pare imposibil tehnic vorbind și dacă nu s-ar face licitație și cumva s-ar reuși suplimentarea contractelor actuale.

Nu văd care e măgaria ordinară.

EDITARE ULTERIOARĂ:
- sunt 2 tunele, unul după altul, ambele forate, unul în lungime de 380m și unul de 530m

nu e magarie chiar asa mare....daca se face licitatie separata.

Dar un pic de magarie tot e....UMB de exemplu a pus pentru acel tunel 50.000. Ceilaltli cam la fel. Asa ca daca li se scoate din contract si se va face licitatie separata...ei sunt chiar bucurosi. Si fiind deja in zona...vor avea prima sansa.

Si daca nu castiga...va fi dracia dracului cu doi constructori pe acelasi santier. A fost aceasi chestie la licitatia pentru a construi a3-a banda de pe A3. Nu prea poti preda teoretic acelasi amplasament la doi constructori. Fiecare se va plange ca celalalt il intarizie si deranjeaza.
Drumurile noastre POATE;

Ionut

Pasaj DJ Nadlac-Peregu Mare.


De aici incepe forfota.


Aici se lucreaza la rampele pasajelor (culei?)


Baieti cu jucarii.


De aici incepe nodul Nadlac si spatiul de servicii care va fi foarte mare.


Si in zona asta sunt gata cu terasamentele.



alecu26

mi se par foarte joase terasamentele in unele zone. Sper ca in timp sa nu se transforme in Buc-Ploiesti. Sper ca e sufcient de sus sa se scurga apa care se infiltreaza prin asfalt in jos.
Drumurile noastre POATE;

Ionut

Mergem mai departe.






In departare drumul de legatura cu Nadlac.


Singura portiune mai lunga unde nu este balast stabilizat si asfalt - aproximativ 600m.


Podet la o bretea din nod.

Ionut

Singurul loc unde se asfalta astazi. Este aprope de granita.






Continuam.




Aici este mai inalt terasamentul (dedicatie pentru alecu26).


Furnicar.



Ionut

Dupa nod Nadlac spre HU.




La granita aici mai e o portiune de cateva sute de metri unde se lucreaza la terasament.


Dupa compactor e HU. Pamantul cel lucios apartine deja de ei. Pamant unguresc, cum ar veni.


In Ungaria azi nu s-a lucrat. E ziua nationala a Ungariei. La multi ani, deci.

Ionut

O luam inapoi.
Intram spre drum legatura A1 cu Nadlac.

Cele mai inalte terasamente de pe traseu. Dedicate lui alecu26.


Dupa nod nicio miscare. Ups.


Aici s-a lucrat. S-a.




Aici se lucreaza. Se. Deci nu credeati ca nu gasim miscare, nu?


Drumul de legatura e plin de curbe largi. Pentru TIR-uri. Si pentru liniute, gen.





Ionut

Continuam spre Nadlac, ne apropiem.






Aici incepe distractia cu utilitatile. Tevi si fire cat vezi cu ochii.













Ionut

Viitorul drum de legatura.


In departare este DN7.


O ultima poza la sfarsitul drumului de legatura.


Comentariul sursei:
QuoteParerea mea este ca Astaldi poate sa termine pana in decembrie tot, mai putin ultima portiune din drumul de legatura. Dar fara acesta se poate folosi drumul de legatura si poate nu termina in totalitate spatiul de servicii. In schimb partea maghiara nu termina anul acesta, asa ca o sa avem inca 22 km de autostrada degeaba.

Atat a fost. Sa ne traiasca sursa! :cheers:

user201

Super pozele!
Mulțumiri sursei secrete! :thumbsup:

Partea bună legată de utilități și drumul de legătură este că se lucra la realocarea acestora, din ce reiese din ultimele poze. Având în vedere că partea maghiară nu cred că va da anul acesta lotul lor în folosință și oricum ar mai trebui organizată și o vamă acolo( mă refer la formalități și birocrație, gherete, etc. ), drumul de legătură devine crucial.

Mă surprinde lentoarea părții maghiare. La final de Decembrie 2013 terasamentele erau aproape gata și lucrau la fundațiile și stâlpii podurilor, podețelor, etc.( am plasat atunci și poze pe threadul cu drumurile vecinilor ), iar de atunci nu au mai evoluat, decât foarte încet.

Sper sa câștige Astaldi - Porr acum în 25 August și lotul 2, fără a fi contestați și să se miște repede și pe acel lot.

erw78ar

Drumul de legatura se pote folosi si fara portiunea unde sint utilitatile  de mutat!

tonică

Quote from: erw78ar on August 21, 2014, 11:08:01 AM
Drumul de legatura se pote folosi si fara portiunea unde sint utilitatile  de mutat!

si asta facandu-se cum? Sa se verse in drumul acela judetean 709 inainte de intrarea in nadlac? Ori ?

adirt69_70

salut poze de ieri seara lot 3 impregilo







delacroix


FRS

La Impregilo e ca in reclama aia la Adidas dupa '90: Daca vrei, poti! :)