Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 15 Guests are viewing this topic.

Anonymous Rider

Pe lotul Izvin-Șanovița am observat forfotă în zona Recaș spre Șuștra. E bine că se profită de ziua asta frumoasă.

dorum

E forfota mare de cateva zile incoace... insa tinand cont ca se lucreaza la terasament, progresul nu e vizibil de la o zi la alta...  pe DN6 intalnesti zilnic zeci bune de camioane TS & s/t... chiar au angajat subcontractori noi din BH si GJ, pe langa camioanele lor si ai Seroni Trans... se lucreaza pe tot tronsonul, dar inca nu au inceput structurile...insa s-au inceput relocarile de utilitati dupa cum precizam mai devreme... o sa revin cu poze facute zilele astea...

dorum

#16937
DJ Recas-Petrovaselo










DJ Petrovaselo- Sustra














DJ Topolovatu Mare - Brestovat (zona viitorului nod)




decopertare pt viitoarele bretele de acces in A1




Sanovita











Izvin








bietii caluti de la herghelia Izvin...





Relocare FO Recas











ca cam atat (:)) deocamdata...revenim cu vesti noi saptamanile ce urmeaza



adiarc

super .....multumim...in ritmul asta , cred ca la anu pe vremea asta vom avea surprize placute legate de acest lot....si tot la anul pe vremea asta vor mai ramane lipsa doar cele trei tronsoane de pe Lugoj-Deva , intre Nadlac si Sibiu  :)
:cheers:
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

mariansb

poze de ieri, ora 13, de la spatiul se servicii din zona cut; lot Straco

[/URL]







[/img]
"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

adiarc

mersi de poze
totusi se misca destul de incet...oare nu le-au dat mare parte din bani ?...pt ca azi , maine avem un an de la inaugurare si nici un spatiu in functiune pe lotul Straco ( cele 2 de la Cut ,  precum si cel de la Sebes Vest ) , dar nici pe lotul Astaldi ( cele 2 de la Cristian si cel de la Saliste )...ci doar pe lotul Strabag sunt functionale , cat de cat...   :o ??
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

djidji1975

Servus voua. Am urmarit mult discutiile de "dincolo" referitoare la acest subiect. Dar acum , pe cand m-am hotarat sa mai implic, am fost sfatuit sa ma inscriu si " dincoace" . Deci: langa nodul rutier de la Lancram (cel de la organizarea de santier Straco), a fost adusa mai multa umplutura si a fost construit terasamentul unui drum din sens pana in raul sebes. Stie cineva pt ce e? Drumul a fost realizat sapt trecuta cu utilaje Straco.

trifuhoria

#16942
Cateva poze din seara asta de langa Sebes, respectiv supratraversare Cut si cele 2 spatii de servicii precum si nod Sebes Est, la apus...

















































coco.serban

Imi poate spune ce rol are drumul pietruit de dupa parapet?

dorum

acces la locul unui accident in lant in caz de blocaj total, intretinere, etc...

Ionut

^ Este fostul drum tehnologic? Asa se lasa de obicei? Daca da, intra in banii alocati pentru constructie sau e doar asa o chestiune de politete a constructorului? :dunno:

dorum

#16946
drum tehnologic, org de santier si alte chestii de pregatire a santierului  tot beneficiarul le plateste... acu, ca la final il mai cosmetizeaza si il predau beneficiarului in stare buna, nu stiu exact care-i faza cu banii...

Tavi

Da, clar plătește beneficiarul! După recepție însă drumul revine comunei/localității adiacente sau rămâne la CNADNR?

florin74

#16948
Quote from: djidji1975 on August 10, 2014, 07:31:48 PM
Servus voua. Am urmarit mult discutiile de "dincolo" referitoare la acest subiect. Dar acum , pe cand m-am hotarat sa mai implic, am fost sfatuit sa ma inscriu si " dincoace" . Deci: langa nodul rutier de la Lancram (cel de la organizarea de santier Straco), a fost adusa mai multa umplutura si a fost construit terasamentul unui drum din sens pana in raul sebes. Stie cineva pt ce e? Drumul a fost realizat sapt trecuta cu utilaje Straco.

Foarte posibil ca Pizaroti sa fi subcontractat lucrari catre STRACO, ori sa fi inchiriat utilaje+oameni de la ei. E ok pentru amandoua firme, STRACO nu sta degeaba, iar Pizaroti nu trebuie sa umble ca nebunul dupa subcontractanti. Plus faptul ca STRACO fiind deja mobilizati in zona, sunt si mai ieftini. Si au si logistica necesara. Iar Pizaroti au si reabilitarea CFR Vintu-Coslariu, s-ar putea sa aiba resursele interne intinse la maximum.

Oricum, e cerere mare in zona, sau suprapus lucrari la CFR si la autostrada. Asa ca oferta disponibila in zona putina, preturi mari, trebuie adusi din alta zone, costuri mai mari, intarzieri mai mari.


trifuhoria

nu a sesizat nimeni cainele din pozele cu vedere spre sibiu?