Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 37 Guests are viewing this topic.

filippasteur

O alta "perla" marca Rusu din interviul de la Realitatea de aseara: solutia imediata pentru Sibiu - Pitesti ar fi ca pe aceasta ruta sa mai facem un drum cu o banda pe sens (la nivelul unui DN); astfel autoturismele ar putea circula pe unul dintre ele iar camioanele pe celalalt!?!?

savagedanyro

nu e mai usor sa teleportam camioanele ???  mi se pare mai putin fantezista ideea...
TIMISOARA 2021 !

dr4qul4

daca tot se plang ca nu au bani, atunci sa o faca half-profile pt inceput.
Cred ca ar fi cea mai buna solutie. Va fi gata mult mai repede si pana o termina half-profile, se vor gasi bani si pentru sensul 2.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Ionut

Sova reloaded. Va rog sa ne abtinem de la a comenta prostiile debitate de ministri. Multumesc anticipat! :cheers:

dorum

A1 Pecica-Nadlac, 25.07.2014


DJ709J Pecica-Peregu Mic - vedere spre Nadlac










DJ709J Pecica-Peregu Mic - vedere spre Pecica








zona Peregu Mare - vedere spre Pecica
















panzer

Nu vor Sibiu Pitesti si pace.

Domn ministru (un pic mai serios ca Sova totusi) a mai promis inca odata si A0 Nord. Cica nustiuce se intampla anul asta. Probabil SF-urile. N-a fost prea exact.

N-a comentat nimic de DNCB la capitolul Bucuresti: doar Metroul - M5 dar a bulibasit rau tronsoanele, si ca vor sa convinga UE sa acopere cele 700 - 800 mil euro lipsa pt metroul pana la Otopeni. Nici un termen nici un comentariu despre cei 4-5 km lipsa din Bucuresti Ploiesti. Nici nu cred ca stia de problema.

Stati linistiti: toate termenele date de domnul Ministru sunt 2018-2020 si tot ce vor sa faca este tot in Ardeal. Singura diferenta fata de Sova - a mai adaugat 2 ani la termene. Nimic in Moldova si "avionul" cu Sarbii pentru SUD.

Ce m-a enervat la culme: in Ardeal stia si numele localitatilor f mici, in Bucuresti nici macar denumirile tronsoanelor de Metrou.

Foarte dragut pariul ca fata lui Sova (1 an) si baietelul realizatorului (3 ani) vor apuca sa mearga cu masina de la Bucuresti la Viena. Reactia ministrului: "sa mearga pe jos!". Circ in continuare, nimic serios.



dorum

DJ709J Nadlac - Peregu Mare
















drum legatura A1-DN7



















dorum

Cam atat deocamdata...
Din pacate nu am intrat pe tronson sa pozez asfaltul sau alte lucrari, pt ca peste tot era un furnicar de oameni, utilaje si camioane

alin_simeriaveche

Dorum multumim foarte mult. Deci inca mai sunt portiuni neasfaltate. Nu stiu de ce traiam cu impresia ca avem peste tot asfalt cel putin primul strat peste tot

dorum

cam este asfalt aproape peste tot, in diverse stadii...nu este 200-300m in zona pasajelor, unde nici terasamentul nu e facut si poate in zonele unde a trebuit refacut complet terasamentul lu' Iordache...

alecu26

#16660
Quote from: panzer on July 25, 2014, 01:12:08 PM
Nu vor Sibiu Pitesti si pace.

trist e ca, cu atatea balbaieli vom ajunge in 2020 in acelasi punct unde suntem acum, cu la fel de multe fibrilatii cum facem sa cheltuim odata banii si cu proiecte incropite pe genunchi.

Pe mine pur si simplu acest metrou spre Otopeni ma dispera. Sper ca macar Europenii sa fie mai destepti si sa nu dea in veci bani pentru aceasta tichie de margaritar a chelului. Dar oricum stau linistit...la cum se discuta de zeci si nu s-a intamplat nimic...se va mai discuta inca pe atat.
Drumurile noastre POATE;

Ionut

Hai sa nu deviem, va rog frumos.
Doru, merci de poze. :cheers:

Eurocopter

Rus e incomparabil mai bun decat Sova, asta fara discutie, dar ramane politician. A spus insa un detaliu important aseara , pe 2014-2020 avem 7,2 miliarde EUR rutier+feroviar disponibili de la UE. Asta inseamna ca Sibiu-Pitesti ar inghiti aproape 100% din fondurile UE pe rutier alocate in respectivul ciclu de finantare. Acum alegerea e dificila, ce preferam? 115km pe Sibiu-Pitesti sau circa 300km in restul tarii?

Eu unul as face un compromis si as incepe din fiecare capat cu cate un tronson de 15-20km pe Sibiu-Pitesti, ramanand bani pentru inca vreo 200km in alte parti ale tarii. Adevarul e trist si acela este ca nu ne permitem sa realizam o trecere serioasa ca Carpatiilor in tara asta. Daca 55km de autostrada la munte stau in cumpana pentru ca PPP-ul pe 30 ani ar putea sa dea peste cap deficitul bugetar al tarii, ce sa mai zici...

alecu26

ati vazut cum o chestie repetata de multe ori deja se implementeaza in subconstient?

Probabil o fi 7 miliarde...dar ar insemna ca inchidem in sfarsit blestematul asta de coridor, ca Comarni-Bv pare si mai blestemat...si atunci strategia cu Sibiu-Bv-Buc se prebabuseste si ea complet.

Si atunci ca un domino cade si Bv-Buc...ca doar nu o sa dam prioritate la Sibiu-Bv-Bacau in detrimentul inchiderii coridorului 4?????? (totusi sa asteptam sa vedem cat va inghiti in mod real Sibiu-Pitesti).

Dar intradevar...o strategie cu inceput de la ambele capete, plus executie lucrarile mari de arta si mai ales cele 2-3 tunele lungi de km executati pe un singur sens ar fi benefica.

Plus ca mai ales inspre Sibiu autostrada "croseteaza"" cu DN 7...deci acolo...la fiecare intersectie, cum se mai finalizeaza cativa km se mai poate organiza ad-hoc un punct de urcare/coborare de pe autostrada.

In plus eu as pastra acest Sibiu-Pitesti ca un back atunci pentru restul fondurilor. Sa avem proiectele facute, SF-urile valabile si daca vedem ca se apropie dead-line-ul cu repeziciune si nu am cheltuit banii, dam drumul repede la licitatii. Am dubii ca vom fi in stare sa cheltuim 7 miliarde de euro.
Drumurile noastre POATE;

cutter

Indiscutabil e mai bine să facem Sibiu-Pitești, efectul economic al legării portului Constanța, Bucureștiului, Munteniei de Transilvania și de Europa este incomparabil. Va avea un efect multiplicator în economie, vom avea creștere economică și putem face și alți kilometri de autostradă de la buget, dar din fondul de coeziune 2014-2020 trebuie să facem Sibiu-Pitești. Avem o oportunitate incredibilă să facem cu 5% contribuție o trecere a Carpaților pe care, așa cum ai spus, altfel nu ne-o permitem. Fiecare lună și an de întîrziere e o crimă contra dezvoltării viitoare economice.

Nu cred că există niciun proiect de infrastructură mai important ca autostrada Sibiu-Pitești pentru România și îndrăznesc să zic că și istoric vorbind este cel mai important.