Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 16 Guests are viewing this topic.

rocklee

#16590
imagini de ieri de pe lotul umb ...zona dealului dintre btanisca si bretea muresana ...si zgura de la calan ...si terasamentele facute din ea ..scuzati calitatea imginilor au fost facute din masina din mers cu telefonul....si pe ploaie ...




rocklee

imagini cu un podet in constructie... :depressed: ploua torential







rocklee


rocklee

imagini cu ploaia in actiune si utilajele asteptind soarele.... O:-)





rocklee

#16597
ce pot sa va mai confirm ...este ca intre soimus si mintia am vazut mai multe echipe de muncitori ...care faceau masurtatori .....si multe camione ce aduceau materiale ..





ashbird

#16599
Quote from: trifuhoria on July 18, 2014, 07:23:33 AM
Ieri, 17 iulie am parcurs Sebes Calan dus intors. De la Simeria pana la Calan, dar si la halda de steril de dupa Calan pe dreapta...zeci de furnici portocalii. UMB trage tare. La intoarcere de la Calan spre Simeria, in 20 km, am numarat mai mult de 30 camione pe sensul opus. Oare cara steril (sau ce o fi acolo) pt autostrada?

Acolo este zgura rezultata de la turnarea otelului si fontei. material foarte bun pentru constructia de autostrazi ..s-a mai folosit si se va mai folosii. mai ales ca exista 2 dealuri artificiale imense acolo 1 pe partea cu Calanul si 1 pe partea Hunedoarei.

Calan
Hunedoara
si deja un deal "artificial" aproape terminat.

se poate vedea ca au material de 10 autostrazi: http://goo.gl/maps/C8RRb
Fie sa renasca numai cel ce har/Are de-a renaste, curatit prin jar,
Din cenusa-i proprie si din propriu-i scrum,/Astazi ca si maine, pururi sï acum!

RaduC

Dacă i-ar lăsa să paveze rigid (beton),  zgura aceea de furnal ar putea fi un aditiv bun în prepararea betonului, rezultând costuri de construcție mai scăzute, comparativ cu betonul "traditional".  La un moment dat a vorbit și Guran despre asta într-un promo....

GabiHd

Quote from: NGC20 on July 18, 2014, 12:11:10 PM
Am observat un lucru interesant in Google Maps referitor la portiunile de drumuri care sint in constructie si apar cu linie punctata, cum ar fi tronsoanele A1 in lucru si pasajele de pe centura Arad.
In vechiul Google Maps, aceste portiuni apar cu linie punctata incepind de la un zoom de 100 m.
In noul Google Maps, aceste portiuni apar cu linie punctata abia incepind de la un zoom de 50 m, ceea ce face sa fie si mai greu de urmarit traseul.
Stiu ca erau pe aici niste colegi care editeaza hartile. Nu se poate seta ca si in noul Google Maps sa apara macar tot de la zoom de 100 m?
Ideal ar fi chiar un zoom mai mare, eventual 500 m - 1 Km, pentru ca sa putem avea o imagine de ansamblu mai buna.  ;)
Multumesc!

Nu se poate seta in gmaps nivelul de zoom la care apar drumurile planificate sau in constructie.
Ca sugestie, incearca in vechiul gmaps sa mergi la zoom de 100m si apoi dai Ctrl si - (minus) ca sa maresti harta din browser.
Astfel vei putea vedea A1 (ca sa fiu ontopic) de la o distanta mai mare. 8)

gdaniel

#16602
Hop si eu cu niste poze noi de sambata de la ora 16, de la debleul de la Aciliu, ca sa mai apara si ceva informatie duminica pentru cei care rup F5-ul ca mine.
De mult vroiam sa ma duc pe partea cealalta (ultima poza care am gasit-o cu zona e din postul lui luc de la pagina 1105) sa vad care e perspectiva de acolo (pentru orientare, in toate pozele DN1-DN7 este undeva pe partea cealalta, sub padure, se si vad doua tiruri).

Primele 3 poze sunt facute din varful zonei nivelate din partea dreapta cum se vede din DN1-DN7 (si de la stanga la dreapta) si urmatoarele sunt din varful zonei nivelate din stanga (dar facute de data aceasta de la stanga la dreapta pentru a spori confuzia). Trei excavatoare erau parcate chiar in zona pe unde coboara camioanele (am facut poze acum cateva saptamani de langa sapatura), si alte 2 excavau tot pe partea nordica a debleului (poza 2,3 si ultima poza), fara sa incarce in camioane (poate ca era prea ud pamantul sau faceau un sant de drenare).
Numai dupa ce am plecat mi-am dat seama ca au parcat camioanele la sfarsitul programului pe gramada de pamant dintre autostrada si calea ferata dar inainte le parcau in debleu la cateva sute de metrii de capatul asfaltului, deci presupun ca lucreaza la terasament si in zona unde au fost cofrajele de tunel.

Ce e interesant de vazut din cele doua puncte de unde am fotografiat este daca incepe sa se vada terasamentul autostrazii de acolo ca sa stiu daca mai au mult de sapat, si din cat se vede si din poze parca nu mai au mult de lucru.

In schimb se pare ca a fost reparat si al 6-lea excavator care era pe 'pana' cu o senila lipsa, si acum isi facea de lucru la taluzare chiar langa terasamentul autostrazii pe partea sudica impreuna cu un buldozer (penultima poza). Asta impreuna cu masina de asfaltat de care pomenea adiarc ma face sa speculez o incepere a asfaltarii prin debleu pe sensul Sebes-Sibiu pentru inceput.

Poze de slaba calitate (telefon):



Primul excavator care mai lucra si in fundal locul de parcare al camioanelor:


Al doilea excavator care mai lucra:


Marginea de la padurea (inspre Sebes) a santului de deasupra zonei nivelate:


Cele 3 excavatoare parcate si in stanga imaginii cel de-al saselea care lucra la taluzare langa terasament impreuna cu un buldozer:


In stanga se vede din alt unghi locul de parcare a camioanelor:


Din nou primele 2 excavatoare, din alt unghi:


adiarc

faine poze....multumim.................mai tarziu vin si eu cu o serie din acelasi loc ...... poze de astazi
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

jalemare