News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 28 Guests are viewing this topic.

carutasul

Mai trist e ca si "relieful" din parlamentul european e cam instabil, s-ar putea sa ne coste faptul ca nu am facut-o cand am putut....

pasadia

Nu inteleg, la ce te referi legat de parlamentul european? Si ce treaba are el cu finantarea deja alocata Romaniei?

Ionut

Guys, A1, va rog! Pentru discutii despre fonduri UE avem thread dedicat. La fel pentru autostrazi (threadul "generalist"). Iar pentru restul avem Parcarea. Folositi-le cu incredere.

dorum


dorel

Quote from: dorum on June 05, 2014, 09:32:06 AM
PS...27G... :bash: :bash: :bash:

nici daca luau autostrada atom cu atom si o transformau in informatie nu ajungeau la 27G...

Danny550394

Banuiesc ca este cu intentie. Cred ca au bagat si filmarile facute in anii trecuti.
O sa-mi fac timp si sper sa nu-mi taie netu'.

adiarc

Quote from: stangabriel on June 04, 2014, 01:48:02 PM
In ultima filmare se vede ca in dreptul peretilor laterali ai tunelului sunt turnate rigole deasupra,deci asa ramane...macar sa planteze ceva.
astazi am fost personal la fata locului
intradevar lucrurile stau asa....mai au putin la turnarea rigolelor de jur imprejur
Dupa aceasta vor da cadere , actualei argile catre rigole ( un usor aspect de acoperis de casa ), iar peste va mai fii pus un str vegetal de pămant de aprox 0.5-1 m si plantati arbusti si copaci
Deci total sunt cam , max 3 m peste tunel.
Motivele pt care nu se aduce la starea initiala sunt urm
- intretinere facila pe viitor a hidroizolatiei - acces mai facil la aceasta
- din cauza modului de realizare al tunelului , toata presiunea ar cadea pe tavan , spr deosebire de un tunel in semicerc , unde presiune din vf boltei este transmisa prin pereti , in pamant
si poze fresh  :)











cam atat e momentan grosimea str , fara str vegetal





in incheiere cateva poze din capatul viaductului Aciliu spre SB - se lucra si pe ploaie , insa era doar o echipa de excavare
mai tarziu o sa mai pun , multe poze , tot de pe lotul Impregilo , intre nodul Apold si Cunta
Enjoy :)





"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

mirceaVRo

Si ca un plus pentru tunel,o sa iasa o trecere facila pentru animale  :D

iuli

-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

paulst

Quote from: mirceaVRo on June 05, 2014, 01:35:47 PM
Si ca un plus pentru tunel,o sa iasa o trecere facila pentru animale  :D

nu foarte facila ca pe o parte e DN-ul

delacroix

Cred ca se referea la animalele cu gratar.

stangabriel

Pentru animale e mai potrivit pe sub viaduct,e si pe sub Dn o trecere,pe langa linia de CFR si firul de apa.

Ionut

In interiorul tunelului s-a mai facut ceva? Sau ramane exact ca la inaugurare? Mie imi da senzatia ca e nefinisat.

Redox

Nu s-a mai facut nimic in tunel. Duminica cand am trecut (pe sensul Sebes-Sibiu) chiar am vazut 2 pete de umezeala/apa pe pereti.

dorum

Am downloadat documentatia pt Nadlac-Arad lot2... astia sunt dementi... au scanat documentele tiparite, cred eu, si le-au facut PDF-uri
Nu reusesc sa gasesc expertiza facuta pt a se vedea ce trebuie refacut...

Mai caut...