Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 21 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

eu nu as fi atat de sigur. cel din slovenia nu are banda de urgenta si nu pare a fi cut-and-cover.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

marius_ar

QuoteAutostrada Sibiu – Piteşti se transformă în prioritate a Guvernului, după ce oficialii s-au opus luni la rând proiectului cerut de Bruxelles
http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Actualitate/Stiri/Autostrada+Sibiu+Pitesti+prioritate+2+Guvern+Dan+Sova+Fonduri+UE

Doar ce m-am obisnuit cu gandul ca o sa circul de la Sibiu la Pitesti pe autostrada cand ies la pensie...

Tavi

Prioritate ca prioritate. Dar cand se va face? :)

alin_simeriaveche

#14148
Quote from: Tavi on March 19, 2014, 11:35:44 AM
Prioritate ca prioritate. Dar cand se va face? :)
Bine punctat. Eu ma bucur foarte mult de aceasta decizie, doar sa porneasca cat mai repede si sa nu se mai lălăie. Dupa cum se vede nici pe Comarnic - Bv nu e roza situatia

Una calda, una rece
Quote

Demararea lucrarilor pentru autostrada Sibiu - Pitesti este prioritara pentru statul roman in ceea ce priveste fondurile europene inaintea altor tronsoane de autostrazi pe care guvernul le-a enumerat in strategia din decembrie anul trecut. Informatia vine de la Ministerul Fondurilor Europene, si nu de la Transporturile lui Dan Sova, in contextul in care Comisia Europeana a criticat oficial si neoficial propunerile si variantele partii romane pentru exercitiul financiar european 2014-2020.


Totusi, desi este pusa de Comisia Europeana pe coridoarele prioritare si, mai nou, figureaza si pe documente ale guvernului ca prioritate pentru urmatoarele fonduri europene, autostrada Sibiu-Pitesti risca in continuare sa fie daca nu blocata, cel putin amanata substantial de catre autoritati, potrivit Hotnews.ro.

Declararea autostrazii Sibiu - Pitesti ca o prioritate, inaintea altor tronsoane agreate de guvern in strategia politica prezentata in parlament in luna decembrie, vine in contextul unor critici oficiale si neoficiale ale Comisiei Europene.

La capitolul transporturi si infrastructura, oficial Comisia Europeana nu a prezentat critici, cel putin nu public, cu toate ca guvernul Ponta, in decembrie anul trecut, a prezentat o strategie (asumata politic mai degraba) care trasa noile autostrazi prioritare pana in 2018, amanand poate cea mai importanta autostrada de la noi: Sibiu-Pitesti.

Neoficial insa, expertii Comisiei Europene au manifestat retineri si au formulat critici fata de planurile guvernului, lasand sa se inteleaga ca noile planuri si prioritizari de la Bucuresti nu vor primi sustinerea financiara nerambursabila de la Bruxelles

Guvernul tine sa realizeze cu orice pret Comarnic-Brasov si sa focalizeze tot traficul pe o autostrada scumpa si care va fi taxata.

Discutiile privind autostrada Comarnic - Brasov au fost de multe ori in oglinda cu cealalta traversare a Carpatilor, Sibiu-Pitesti, proiectul pe care primim cel putin 85% finantare europeana nerambursabila, dar care este in continuare amanat.

Cat priveste Sibiu - Pitesti, autostrada a fost declarata prea scumpa in repetate randuri fie de premierul Ponta, fie de ministrul Sova, ambii bazandu-se pe un studiu de fezabilitate expirat din 2008.

In 2012 la inceput, ministrul Transporturilor de atunci, Alexandru Nazare, a lansat licitatia pentru actualizarea studiului de fezabilitate din 2008 pe autostrada Sibiu - Pitesti. Costul contractului era de circa 14 milioane de euro - valoare maxima estimata de CNADNR, si avea un termen de 10 luni.

Cu toate acestea, licitatia a fost anulata in noiembrie 2012 de catre guvernul USL de atunci, cu Ovidiu Silaghi la conducerea Transporturilor. Un an mai tarziu, intrebat de HotNews.ro de ce Guvernul a anulat licitatia, ministrul Dan Sova sustinea ca era vorba de un contract prea scump, de 28 de milioane de euro (n.r. in realitate 14 milioane de euro).

De atunci si pana acum, insa, nu s-a mai intamplat nimic. Cel putin nu oficial.

La audierile din parlament pentru investitura guvernului Ponta 3, ministrul Sova anunta ca s-a scos la licitatie actualizarea studiului de fezabilitate, insa in sistemul electronic al achizitiilor publice (SEAP - e-licitatie.ro), nici pana azi nu au aparut informatii cum ca CNADNR ar fi pornit o astfel de licitatie.

Citeste mai mult pe REALITATEA.NET: http://www.realitatea.net/de-ce-risca-autostrada-pitesti-sibiu-sa-fie-amanata-in-continuare_1402344.html#ixzz2wOs3rAVu

sebba

Quote from: marius_ar on March 19, 2014, 10:31:51 AM
Doar ce m-am obisnuit cu gandul ca o sa circul de la Sibiu la Pitesti pe autostrada cand ies la pensie...

pana iesi la pensie ne mai combinam la o expeditie pe Arad-Pecica-Nadlac? cu "tab-ul" meu! :D
Sailing away! S/Y Haimana

marius_ar


Oricand, dar sa fie sambata sau duminica :)

alin_simeriaveche

#14151
Pe canalul de youtube al postului locale  Hunedoara tv, a aparut o stire interesanta
http://www.youtube.com/v/dtVSpXin8BE

iuli

Sunt eu cazut in cap sau nu mai stiu sa interpretez proiectele?! Pai descarcarea de pe autostrada nu se face pe DN76? Adica exact ca si pana acum, doar cu un giratoriu nou mai la nord. Nu am auzit si vazut niciodata o altfel de descarcare! WTF?!

LE: giratoriul ramane in aceasi pozitie.

https://goo.gl/maps/jvhgg
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

sursasecreta

Ce mai fac cei de la Astaldi pe A1 Nadlac-Pecica. Poze de astazi. Enjoy.

La limita dintre loturile 1 si 2. Astaldi cerceteza ce lucrari au facut cei de la Romstrade.


In departare se vede lotul 2 (lotul ex-Alpine).


Au inceput sa lucreze la primele pasaje peste autostrada.




Mai departe.
Acest cont este accesat de sursele secrete ale comunitatii PeUndeMerg. Fotografiile, clipurile video si informatiile aparute pe acest cont sunt din surse deosebit de credibile.

sursasecreta

Au inchiriat si birourile ex-Alpine. :lol: Or sti ei ceva? :)




Cam atat pentru moment.
Acest cont este accesat de sursele secrete ale comunitatii PeUndeMerg. Fotografiile, clipurile video si informatiile aparute pe acest cont sunt din surse deosebit de credibile.

Redox

Quote from: iuli on March 19, 2014, 04:35:00 PM
Sunt eu cazut in cap sau nu mai stiu sa interpretez proiectele?! Pai descarcarea de pe autostrada nu se face pe DN76? Adica exact ca si pana acum, doar cu un giratoriu nou mai la nord. Nu am auzit si vazut niciodata o altfel de descarcare! WTF?!

LE: giratoriul ramane in aceasi pozitie.

https://goo.gl/maps/jvhgg

Asta am vrut sa zic si eu. In momentul de fata pe acest pod se face accesul pe A1 in zona Deva sau este cumva vorba despre alt pod? Eu nu inteleg ce nu este in regula acolo!

Multumim de poze sursasecreta!

anacronox

#14156
nu va bateti capul cu faimoasa jurnalista Nicole Ebner, fosta chelnerita la ceaibarul coop din centrul Devei, acum mare jurnalista si cu primaul drujba cum i se spune in Deva pentru ca a taiat mare parte din copacii vechi din oras si a plantat trandafiri pt ca "suntem un oras cu primar uls si trandafirul e la putere"

mai simplu spus Nicole ebner e neferu de deva  O:-)

Archi

Deci m-am uitat de cel putin 3 ori la acel articol, si ceea ce am priceput este urmatorul lucru: Cei de la Deva se plang ca apare pe harta un pod care nu mai exista, dar pe lanaga acel lucru eu vad si un pod nou, pe care se circula, si unde se va intra/iesi de pe autostrada. Chiar nu inteleg de unde au tras ei concluzia ca iesirea de La soimus ne va putea fi utilizata. Nu are absolut nici o logica. Adica in prezent exista e iesire la Soimus si un pod functional, cu ce nu va putea fi folosit podul nou? Ce legatura are cu cel vechi? Autostrada face inutilizabil podul? Chiar nu inteleg dece se plang!

B.Robert

Intr-un timp se vorbea de crearea unei iesiri in zona Santuhalm (intre Deva si Simeria).
Stiti ceva de ideea aceasta ?

Tavi

^
^
^
Bancuri proaste cu primarul si chelneritza :)