Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 15 Guests are viewing this topic.

Ionut

#13725
^ Iata cum trebuie sa lucreze o companie serioasa... la foc continuu. Cu cat termini mai repede un proiect, cu atat esti mai profitabil pentru ca optimizezi costuri cu forta de munca si poti sa iei un alt proiect. Trebuie "rulaj" mare si marje de profit decente... nu smecherii gen UMB. Pacat, mare pacat. Respect pentru Astaldi, sper sa o tina tot asa, la fel cum au demonstrat recent pe A2. S-au specializat in strangeri de cioburi dupa smecheri (Colas), hoti (Romstrade) si, posibil, falimentari (Alpine si UMB).

alecu26

stai linistit ca sunt platiti gras pentru asta.

La lotul 4 unde oricum au castigat de pe un loc destul de bun, au si intarziat lucrarile si au si luat claim.

Oricum se vede si la ei, ca sa lucreze asa cum lucreaza si sa faca si profit....ies constant chiar pe locurile de la coada.

Asta are o istorie in spate deoarece ei atat la Cernavoda-Cta, A4, Arad-Oradea au cam pierdut bani si si si-au dat seama ca smecheriile vechi de la By Pass Pitesti, diferite bucati din A2, Pasajul Basarab nu mai merg chiar oriunde, oricand si oricum si liciteaza la preturi in care nu mai speculeaza si presupun nimic. Adica cam tot timpul liciteaza la "Worst case scenario".

Pozitia relativ buna de la Arad-Nadlac a fost data de disperare...ca la acel moment chiar nu mai aveau aproape nimic de lucru in tara.
Drumurile noastre POATE;

Telvanni

Iertati-mi intrebarea, UMB se teme ca nu-si acopera cheltuielile sau se teme ca profitul nu va mai fi la fel de mare, asa cum s-au invatat pana acum?

florin74

Trebuie sa vina cu bani de acasa, nici nu se gandesc la profit din contractul asta. Dilema este cat de multi.

cricric

Sa le dea pe Gilau Nadesel inceperea, dar parca si acolo au ofertat pe minus

adiarc

desi , posibil sa fie probleme grave legate de lotul UMB , dar si de UMB  in sine , precum si pe lotul Impregilo ( lotul 3 din Orastie-Sibiu ), per total paharul este mai mult plin , decat gol , datorita semnalului transmis : PE BANI EUROPENI , NU MAI MERGE CU SMECHERII...!!!!!
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

radutm

#13731
Vesti bune, avem ceva miscare in zona Izvin:



Mai multa actiune se vedea in departare, langa DC65 Izvin - Ianova:

Probabil ca, dupa pauza de masa, baietii montau panoul cu descrierea lucrarii:

cont inchis

stangabriel

#13732
Faine poze,multumim. Cum e sensul giratoriu de pe Dn 6? mai se urca masinile pe el?

iuli

De ce s-ar urca? Mie sincer sensul mi se pare destul OK și curat făcut. Are și benzi speciale pentru intrare/ieșire pe A1/DN6. Acuma na, dacă vii ca o rachetă niciun sens nu e destul de bun.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

stangabriel

Eram in zona la inaugurare,si cateva zile au fost escaladari fortate. Cat bine va face Lotul 2 aflat in constructie.

MHN

Au fost escaladari fortate pentru ca soferii nu respectau noua limita de viteza impusa, de 30 de Km/h.

Pelbartus

Acum o saptamana, vineri dimineata, era o masina infipta in sensul giratoriu de pe centura Lugojului, unde se intra pe A6. Multi nebuni...
Mi-e ca o sa tot fie accidente de genul acesta.

iuli

Păi semnele de circulație e pentru proști!

Agramare intenționată!
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

Betuel

#13738
Cred ca asa se construieste tunelul de la Aciliu si va arata ca in poza 2. (tunelul din imagine este de pe undeva din Asia, plus ca la Aciliu vor fi 2 tunele si nu unul.) (sursa)



dorum

da, asa va fi...dar sa-l faca naibi odata ca ruginesc utilajele uitate acolo :(