News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 28 Guests are viewing this topic.

rocklee

#12990
Quote from: dorum on December 25, 2013, 01:35:33 PM
Pana prin 15 ian intram in somaj...

au mai promis ca vor atribui in ianuarie centura sud ....si vor incerca prin vara sa dea drumul la licitatia sibiu- brasov ......ar mai fi prin martie aprilia craiova pitesti...

nenea_hartia

@radutm: superbe poze, mulțumesc! Sper să acopere curând și tunelul ăla.

Crăciun Fericit tuturor și felicitări membrilor mai activi pentru munca depusă tot anul! Evident, și lui @ionut pentru acest forum.

Ionut

Quote from: nenea_hartia on December 25, 2013, 04:21:57 PM
și lui @ionut pentru acest forum.

Meritul este 99% al colegilor, eu doar am facut forumul dintr-o frustrare personala si am investit ceva timp. :)
Sa va pice bine sarmalele! :D Multumesc tuturor pentru poze, clipuri video & stiri! Sa speram ca vom avea si peste iarna de treaba.

Anonymous Rider

#12993
Și cu acest ultim video, vă urez "Crăciun Fericit și Sărbători Fericite!"  :D

Traian Vuia - Lugoj - Traian Vuia (2x speed)

http://vimeo.com/moogaloop.swf?clip_id=82669607


stangabriel

Super filmarea. Pana la urma asfaltul e ok? Din imagini arata f bine tot.

Anonymous Rider

Quote from: stangabriel on December 25, 2013, 07:27:55 PM
Super filmarea. Pana la urma asfaltul e ok? Din imagini arata f bine tot.

Astfaltul e ok, în proporție de 95%+. Există niște văluriri pe segmentul A6, între drumurile agricole dintre Țipari si Coștei, la podul peste Biniș, pe direcția A1->Lugoj. Foarte bine luminată noaptea, interchange-ul e ușor îngust pentru rolul lui, dar nu cred că era necesar să fie mai larg. Bănuiesc că SOS-urile și toaletele nu funcționează. SOS-urile și camerele sunt alimentate cu panouri solare (din lipsă de curent pe direcția respectivă). Lucrările de artă, picioare de pod, traversări, pasaje, sunt excepționale. Treabă bună de la TS.

davyl

Superbe filme si foto. Multumescc...

Craciun Fericit tuturor colegilor forumisti,

Sanatate...

dorum

Superba filmare si editare!!!
Multumesc, din partea colegului care a urmarit cu multa pasiune realizarea acestui tronson.... dar care nu a reusit filmarea dupa deschidere datorita balbaielilor CNADNR....
Eu personal iti multumesc mult!


Ionut

Esti faimos! :D Multumim de filmare, arata bine!

Daca as fi carcotas as spune ca bretelele nodului A1-A6 mi se par cam inguste si cu raza cam mica. Sau poate e doar senzatia asa cand vezi clipul video, poate din masina nu se simte la fel.

Pellady

Superb drum, abia astept sa fac o tura pe el. Good job Cristi! Dar revenind in realitate se vede ca drumul este foarte gol adica nu este preferat deocamdata. Mai in toamna când am sustinut ca nu se poate face nimic la iesirea dinspre Sanovita am fast apostrofat ca sunt cam ....., dar acum unde sunt acei care sareau asa de sus. Ok lasand deoparte contrele sunt bucuros ca este deschisa acea portiune si astept cu nerabdare sa vad cum evolueaza lucrarile la lotul 2 Tim - Lugoj. Acel asfintit de soare imi creaza nostalgie deoarece imi aduce aminte de condusul pe autostrada spre vest in asfintit. :)

Quote from: Pellady on September 19, 2013, 11:44:52 PM
Ne tot intrebam ce s-ar putea face la capatul Sanovita. Dar daca privim putin in perspectiva ne dam seama ca nu se poate face iesire acolo. Dupa ce se va face lotul urmator va dati seama cum s-ar face conexiunea intre loturi? La Sibiu a fost facut un giratoriu in perspectiva construirii unui nod ulterior care sa preia traficul apoi va fi desfintat acel giratoriu din mijlocul autostrazii. La Sanovita pe unde ar putea fi deviat traficul in perioada conectarii loturilor?

Anonymous Rider

Quote from: Ionut on December 26, 2013, 03:58:12 PM
Daca as fi carcotas as spune ca bretelele nodului A1-A6 mi se par cam inguste si cu raza cam mica. Sau poate e doar senzatia asa cand vezi clipul video, poate din masina nu se simte la fel.

Nu, nu ești cârcotaș. E îngust și dă o senzație de claustrofobie. Pentru un tir, sigur va fi mai dificil!

Anonymous Rider

Quote from: Pellady on December 26, 2013, 04:20:53 PM
Dar revenind in realitate se vede ca drumul este foarte gol adica nu este preferat deocamdata.

Ar trebui să fie "preferat". Dealurile de la Lugoj sunt chinuitoare, vizibilitate slabă, asfalt crăpat, fuge terenul, aștepți în fundul tirurilor, predispuse la polei, etc. Pe de altă parte, diferența de distanță e de vreo 4km (in plus pe autostradă). (DN = 24.4km versus A1-A6 = 28.6km, A6-A1 = 28km). Acum, motivul pentru care era așa gol era pentru că am filmat în Ajun de Crăciun. Am fost și în ziua de Crăciun și era la fel de pustiu.


stangabriel

De confort ai lamurit,insa eu cred ca avem si o economie de combustibil,chiar daca avem in plus 4 km. Mers constant,fara schimbari de altitudine. Ce mi se pare in scurt,pe langa nodul A1 A6 ,este coborarea din A6 in Centura Lugoj. Daca e polei si ai viteza,mai greu de oprit in curba si panta,insa e de apreciat limitarea la o banda de circulatie plus una de urgenta de "sus pe deal" cu parapeti de beton.

Ionut

Traficul se va intensifica dupa ce Tirrena termina nodul Topolovat (evident, plus segmentul Topolovat-Sanovita). Sa speram ca maxim in toamna anului viitor (2014) e gata. Nu mai vorbesc dupa ce italienii termina tot segmentul Izvin-Sanovita...