News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 71 Guests are viewing this topic.

voicul

Nu stiu cu pamantul, dar dealul clar e rupt in doua.  :lol:

Un deliciu sa vezi progresul pe lotul asta, cu ritm de lucru la nivel de UMB.

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alexmocian

Uite asa contractori merita sa fie selectionati pentru alte loturi de autostrada nu AKTORII, dar deh asta vine de sus de la CNAIR-isti. Weeekend fain

adrian sibiu

Tibi V in curând pe ecrane, că tot era un slogan in vremurile apuse.😁🙃😉

crististancu

Salut.

Astaldi incepe pregatirea pentru PiSi. Documentul este trimis catre primaria Merisani.


adrian sibiu

#52685
Ca tot vorbeam de filmare iata ca a sosit e facuta de la Boita pana la intersecția cu Dj 509G Talmaciu Sadu .


cutter

#52686
Foarte frumoasă, filmare, mulțumim!

Oarecum ne-legat, dar știe toată lumea că traseul lot 2 schimbat la ultimul SF (SPEA-Tecnic) e aproximativ pentru am tras linia albastră, da?





Și SF-ul vechi:




Europiu

Era un post acum câteva luni în care se vorbea să treacă pe partea cealaltă a Oltului. Doar zvonuri și/sau speranțe?
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

cutter

Cred că doar speranțe. E mult mai urgent pentru toată lumea să pună ceva pe SEAP decât să aducă un proiect "pe calea cea bună"

(am mai pus niște slide-uri desenate pe filmarea lui Adrian)

Jallen

Cat de mult o sa se coboare dealul la ? Sau se vor ridica coloanele pana la acel nivel ?

Io

Pe cuvint, prima oara am citit si ma intrebam ce-i aia Sfanta Iptana  :lol:
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

cutter

@Jallen: mult, o să fie un debleu de 25m adâncime în axul drumului.

@Io: :))

vm75

Pai, daca nu ma insel, acum cativa ani s-a reziliat cu Spea (mai putin loturile 1, 5 si parca 4); asta inseamna ca se va merge pe varianta Iptana? Varianta Iptana asigura o conectare mai facila cu A13, adica nodul Boita va fi mai usor de realizat (nu ca ar fi un motiv determinant). Am cautat acum informatii mai vechi despre rezilierea cu Spea si desi nu am gasit ceva explicit, in mai multe locuri seniorii spun ca Spea nu a livrat nimic pe zonele montane. Sau e vorba doar de lipsa unor studii geo serioase pe loturile 2 si 3? Si se merge totusi pe ce a proiectat Spea? Cel putin randarile lui @delacroix erau pe varianta Spea, asa ca trebuie sa existe ceva proiect in spate. Poate ma lamureste cineva, multumesc

hefaistos

O sa fie JALE pe PiSi2. Uitați-vă la dealul acela împădurit de pe dreapta la întrare în defileu, u panta peste 45 de grade. Cunosc zona am rude pe acolo și am copilarit în zona. Cu panta aia sunt dealurile pe cel puțin 12 km.  Vor avea de excavat de lucrarea de la Soimus va părea un mic test înainte de marea sapatura. Tunelurile vor fi doar bomboana de pe coliva.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.

carutasul

oricum nu compari Occidentalii cu Meridionalii :)