News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

8 Members and 59 Guests are viewing this topic.

JohannDB

....nu sunt probleme de asteptat la giratoriu Holdea. Stimate coleg, nu sunt încă deoarece traficul greu (camioane) dinspre Margina spre Deva, până azi (luni) nu a fost prezent....
      Și asta spre norocul și-al celor ce au fost în zonă (cel puțin) sâmbătă după-amiaza (așa cum am fost și eu)!!
      Pe scurt: mă grăbeam, cu mare grabă (!!) spre Nădlac2.... Cu gândul aiurea, nu am calculat posibilitățile de "eșec" la..... Holdea !!
      Nici nu am deschis "Gogu" sau Waze; dacă gândeam puțin, la Nodul Ilia, înghițeam în sec și puneam frâu curiozității, luând-o direct pe Valea Mureșului, recte DN7, Ilia - Arad și scuteam cam o oră și douăzeci, pierdută.
      Rămân la Ilia, plin de curiozitate, pe continuarea  spre Holdea (eu chiar nu am nimic de comentat la calitatea/planitatea autostrăzii, iar cele două trambuline sunt mult mai mici, la podul peste Mureș, decât cele de pe alte sectoare ale altor autostrăzi) și ajuns la parcarea de la km 408/9 (în spatele Ohabei), la cca 300m după parcare mă "proptesc" în coada unei cozi "de toată coada"....... Pe stație aflu că minunea ține până la Margina !! Curată nebunie !!
      Așadar, coada începea la km 409 și ca oră a fost cam 16:05 (ora primei poze la coada coloanei, a fost la 16:14, după ce stătusem pe loc cam 10 minute) și am continuat mersul încet, încetinel și pe loc până am ajuns la Coșevița. De la Coșevița, frățește, bară la bară, mai departe, cu răbdare și tutun; mai rău de ăștia nefumători !!
      La Coșevița, la ieșirea dinspre Coșava, am înaintat, brusc liber, vreo 500m până la intrarea "în pădure"; de aici, două-trei mașini lungime, mișcare și iar hop, pe loc... Tot așa, până la Margina !!
      Ca să constat, că la Margina, nu exista niciun motiv pentru mersul ăsta lent; bariera ridicată, nu tu accident, tot drumul la negru.....
      Pe sensul spre Margina - Deva și traficul de turisme era rarefiat rău; la camioane am numărat 9 bucăți pe tot sectorul pomenit !!
      Am intrat pe A1 km 426, Margina la ora 17:53. Am făcut 18 km în 1 oră și 47 minute.
      Mirarea mare era că din informațiile pe radio nimeni din cei ce veneau de la Margina, nu raportau evenimente, ci numai coadă, fără motiv anume.......

















Powered by API/PUM imgur uploader

JohannDB

Și ca să continui..... Cu blocajul de la Holdea, de Sâmbătă 04.01.2020.



...........Am ieșit din primul (de jos) ecotunel.



..........ultimii din stânga vin la (re)integrare pe dreapta.









..........în stânga, pe banda  rămasă deja goală, mai apar vijelie, "profitorii de ultim moment" pentru a mai fura din așteptare.
Powered by API/PUM imgur uploader

cristi5

#50852
Da JohannDB ai prins ambuteiaj in cea mai aglomerata zi din an pe sensul spre vest. Nu cred ca ar trebui sa fie o surpriza. Inteleg ca traiesti in Germania, acolo sunt ambuteiaje inainte si dupa fiecare vacanta, de fierb motoarele la limuzine pe banda de urgenta.

Inca nu mi-e clar daca in 4 ian a fost un accident minor sau pur si simplu trecerea 2->1 care au provocat ambuteiajul. Odata inceput, e greu de "oprit". Dar coada pe autostrada am vazut pana acum numai in 4 ian.

Si da, e foarte ciudat cu Margina. Cert e ca daca te uiti pe filmarile de trafic, toate ambuteiajele incep de la bariera si se propaga spre Holdea.

JohannDB

#50853
Cu răbdare la blocajul de la Holdea....   Sâmbătă 04.01.2020















      .....în sfârșit în giratoriul Holdea. Imaginea este luată spre Deva, cu coloana în urcare spre girație...
Powered by API/PUM imgur uploader

danutzu_1069

@JohannDB, ai fost cu transport agabaritic? (vad o masina de insotire in fata)
Si in cazul asta, cum de au dat AST pe LD3?

JohannDB

Odiseea Holdea... 04.01.2020.



.....m-am mai mișcat 15 metrii; spre Deva coada este încă mai mare, trecuse mai jos de parcări.



.....printre glisiere se văd mașinile "sărărițe"; dinainte de girație, din banda de urcare se văd grămezile de material antiderapant



.....aici suntem sub releu, la Coșevița; am ținut-o tot pe loc, pe loc, până la margina.






.....coada spre Deva, eu fiind sub releu la Coșevița; la acest moment era trecută mai jos de parcări - spunea cineva pe stație că este la borna 407.

Powered by API/PUM imgur uploader


UN POST SCRIPTUM..... La Margina, erau numai câteva turisme (am numărat cinci) oprite la chioșcuri; practic era pustiu.
       De pe deal (doi km înainte de intrarea în Coșava), unde este o parcare, pe dreapta, din dreptul ei se vedeau la ceas de întunecare, mărgelele roșii ale luminilor de stop a coloanei dintre Coșava și Margina. Frumoasă compoziție coloristică pe înserat, urâtă așteptare în coloană !!

JohannDB

....cu transport agabaritic? (vad o masina de insotire in fata)....Si in cazul asta, cum de au dat AST pe LD3?
    1- Mașina din față este în traba ei; e cu luminile stinse. Am revăzut-o în graniță.
    2- La acel moment eram deja pe minunăția de DN68A. Se dau autorizații pe DN68A. De la Șoimuș poți reintra pe A1 spre Sibiu.

Liviu M

Quote from: JohannDB on January 06, 2020, 01:55:12 PM
în stânga, pe banda  rămasă deja goală, mai apar vijelie, "profitorii de ultim moment" pentru a mai fura din așteptare.
La nemti, unde e legiferata regula fermoarului, e specificat ca benzile se folosesc pana "la capat", pana nu se mai poate merge pe una din ele si abia acolo se comaseaza. Asa ca nu, nu fura din asteptare.
Quote(4) Ist auf Straßen mit mehreren Fahrstreifen für eine Richtung das durchgehende Befahren eines Fahrstreifens nicht möglich oder endet ein Fahrstreifen, ist den am Weiterfahren gehinderten Fahrzeugen der Übergang auf den benachbarten Fahrstreifen in der Weise zu ermöglichen, dass sich diese Fahrzeuge unmittelbar vor Beginn der Verengung jeweils im Wechsel nach einem auf dem durchgehenden Fahrstreifen fahrenden Fahrzeug einordnen können (Reißverschlussverfahren).

Am bolduit partea care specifica locul de intercalare - unmittelbar vor Beginn der Verengung - imediat inainte de ingustare.

gruiarew

Da, numai că nu suntem în Germania si e cam de porc să te bagi când alții stau în coloană, că doar nu s-au oprit la picnic. Am văzut asta de fiecare dată când se făcea dop. La Șoimuș, la Cunța, la Săliște. De obicei se puneau "doi mai mari" unul pe jumătate din B1 + banda de urgență unul jumate pe B1 și pe B2, ca să nu se mai înfigă nimeni. Culmea, când se făcea asta, automat se "regla" traficul si se mergea cursiv.

@JohannDB cum singurul număr cenzurat e de la mașina însoțitoare și unele poze îs făcute "cam de sus" te-ai înfipt și tu pe acolo cu hardughia...  O:-)
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

Liviu M

#50859
Initial si la nemti a fost "la liber", pana cand au ajuns la concluzia ca intratul prea devreme de pe banda care dispare pe banda care ramane, produce intarzieri mai mari.
Asa ca, in loc sa ne bucuram ca sunt camioane care sa faca dreptate pe sosele, mai bine facem campanii de mediatizare a experientei altora.
Si cand citim de ele *) pe forum, nu ne apucam sa le combatem, ci incercam sa le aplicam si sa le dam mai departe. Ca parca (si) asta era rolul unui forum, nu doar vaitatul.

*) De experientele altora adica.

mache

#50860
Eu am plecat de vineri (03.01) dimineata (~7:30) din C de Arges -> ajuns in 1h 50 la Sibiu (nu stiu ce s-a intamplat de n'am prins mai mult de 4-5 camioane pe toata Valea Oltului); pana la Margina am mers atat de lejer ca am zis ca nu e posibil sa nu prind trafic in vama - am iesit in maxim 15 min din tara (in total 10.5h pana la Viena)...

In afara de sectiunile cu ceata mai densa (unde scadea vizibilitatea sub 200m) s-a mers ață

RaduC

Apropos de motivele pentru care s-a facut dop, e foarte simplu. Capacitatea drumului cu circulatie in ambele sensuri si doar o banda pe sens a fost depasita de valorile de trafic si astfel s-a format un ambuteiaj dinamic. Sunt foarte enervante aceste ambuteiaje si nu prea ai ce sa le faci pentru ca se vor forma atata timp cat din spate continua sa se alimenteze coada de masini.

voicul

#50862
Motivul 1 pentru aglomeratie:
Quote from: vancouver on January 03, 2020, 09:15:01 PM
- autostrada: 3600 veh / ora
- sens giratoriu Margina: 1500 veh / ora
- trecere cale ferata Margina: 500 veh / ora

Motiv-ul doi pentru aglomeratie: unii merg cu 130 cat pot si altii trec CF cu 30 .

^A mai fost coloana pe A1 si pe 3 (pana pe la 21).

Ajunge sa opreasca o masina la magazin si dupa se poate face dop (intra cu 20 in trafic si cei cu 60 franeaza pana la 20 sa il lase sa intre).
Dar veriga slaba si 100% vinovata de situatie e CF si o bariera pe la pranz.

horyatm

Nu este foarte clar, dar există semne clare privitor la regula fermoarului. Nu se înțelege din poză, dar din câte îmi amintesc scria "intrați alternativ pe bandă"?!?. Chiar m-am bucurat că e semnul acela. Acum că sunt unii care nu respectă acel semn și se pun "cuminți" pe B1 și blochează circulația, e vina lor, nu a celor care "ciupesc" din coadă.

Eu cred că ar trebui circulat în mod egal pe fiecare bandă, iar intrarea de pe B2-»B1 ar trebui făcută fix la capăt, acolo unde nu mai ai unde să mergi, în mod alternativ. Iar dacă sunt unii care lasă și câte 2 mașini, nu ar trebui să te bagi, ci ar trebui să aștepți rândul.


elphax

deci Holdea a devenit Aiud 2. de ce va mirati ?