News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

9 Members and 73 Guests are viewing this topic.

udar

eu am vorbit saptamana trecuta cu cineva de la PORR si a spus ca anul asta nu vor intra in teren cu utilajele .
este una din persoanele  responsabila cu utilajele lor  :(( :((

adrian sibiu

Salutare tuturor am vesti bune de pe lotul 1 Pisi.Am dat o fuga sa verific informațiile de la sursa secretă. Va aduc la cunostinta ca sau încheiat săpăturile arheologice pe toată lungimea lotului.Acum cateva minute m am intors de la Boita unde in capătul lotului am dat de o echipă de la firma Geostud srl care a facut toate forajele de pe PISI1 dar și de la viitoarea autostrada Făgăraș-Sibiu.Fac un ultim foraj in breteaua de descărcare a lotului 1.Mi-au comunicat că mai este o echipă care foreaza pe dealul dintre Boita si Talmacel.

adrian sibiu

#49592
Aliniament autostrada pe Dj Talmaciu Talmacel
(GPS)


(GPS)


Rid Săpături arheologice pe Dj Talmaciu Talmacel
(GPS)


Panou lucrare situat pe Dj Talmaciu Talmacel.
(GPS)


Powered by API/PUM imgur uploader

adrian sibiu

#49593
Foreza in actiune la capătul lotului 1.
(GPS)


(GPS)


Oameni care intr-adevar lucreza pentru oameni.
(GPS)


(GPS)


(GPS)


Săpături incipiente pt descărcarea arheologică.
(GPS)


(GPS)


Powered by API/PUM imgur uploader

horatiu.cosma

Rugăminte: să întorci cu 90 de grade telefonul.

adrian sibiu

Am băgat la cap Horațiu, si  am uitat încă ceva .In capătul de la Selimbar mai exact după parcul logistic Mohu era forfota mare, se vedea din Dn dar nu am avut timp să intru . :o :o

adiarc

A1,sensul Sibiu-Sebes,intre km 275 si km 276 ( fostul lot imbecilio )

Sunt 3 zone distincte cu crapaturi si cedari ale terasamentului.Primele 2 mai lights...a treia cu cedari pe banda 1 si banda 2.Rezilierea a picat cum nu se putea mai bine pt constructor.

Primele 2 zone

















"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

a treia zona si cea mai afectata







valurile Dunarii ( am avut un video sa vedeti cum se leagana a rasturnare tirurile...dar cred ca l-am sters din greseala )







drum de mare viteza  :lol:...spre prabusire



aici autostrada inghite pix-uri fara numar....la fel si cei din cnair de la soferi



no amu ii bai



finish
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Cristian 74

#49598
Pfai, groaznic!
Vă imaginați un dialog între Cuc și Scarlat?

Scarlat: "Șefu', aici intră pixu'!"
Cuc: "Pfai, dă-mi contractul să îl rup la televizor"
Scarlat: "Șefu', pe aștia i-am mai reziliat o dată"
Cuc: "Nu-i nimic. Refacem în regie proprie. Să le arătăm cum face un constructor român treaba!"

Mă simt ca într-un teatru al absurdului cu ceneairu' lu' pește.

auras80

Confirm si eu, ma intorceam in august inapoi spre Italia, si intr-adevar in zona aia daca nu esti atent poate sa te arunce.

infraAdi_ro

Woai....ce urate fisuri,de fapt sunt crapaturi,ravene.....si e sub circulatie.Da oare cine se ocupa de intretinerea si repararea acestui lot de autostrada dupa reziliere?Cumva Cnxxx.,Drdp?Rusine pentru ca nu vedeti barna din ochii vostri si vedeti paiul din ochii altora.Au astupat fisurile cu niste bitum masticat si gata,e in siguranta.Ionut cred ca e nevoie de o iesire pe facebook cu aceste poze.
Romania are un viitor doar daca are prezent!

adiarc

PS...alte doua zone cu probleme...pe acelasi lot,tot sensul spre Sebes....pe ultimii metri ai viaductului Aciliu avem alte crapaturi delimitate cu balize......apoi pe sensul spre Sibiu dupa iesirea din tunel ( fostul lot Astaldi),o groaza de crapaturi pe ambele benzi pe cateva sute de m lungime
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

dr4qul4

Sa nu uitam ca rezilierea aia a fost facuta pe 27.01.2016 de Homor, iar ministru era Costescu. E mereu la moda umflatul muschilor la televizor.
Dar chiar si cu aseenea cratere, si acel lot a salvat multe vieti si a facut economii importante de timp si combustibil pentru transportatori.
Sa nu ajungem sa-l regretam pe Neaga. Pare cam singurul caruia nu-i placeau muzeele.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

JohannDB

 De la "adiarc" citire... """""A1,sensul Sibiu-Sebes,intre km 275 si km 276 ( fostul lot imbecilio )"""....................."Păiii pe la km 275+650 era "groapa" lui Ponta ??..... Și actualele probleme sunt, după cum spune colegul de forum, la km 275-276.... Întreb.... îninte (de), după "groapă" sau CHIAR în groapa reconstruită ??   P.S. Păcat că nu avem ca nemții/germanii acele plăcuțe de subdiviziune kilometrică, măcar din 500 în 500 de metrii, pentru o identificare optimă....... Nemții folosesc asta la AST-urile pentru agabaritice, unde sunt foarte stricți la anumite manevre/viteze/treceri pe alte benzi-contrasens/șantiere/poduri/tunele, pe autostradă.......

alecu26

Ar trebuii sa existe placutele din 100 in 100 de metri. Dar probabil nu au mai fost puse.
Drumurile noastre POATE;