News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 69 Guests are viewing this topic.

alin_simeriaveche

#46890
Salut tututor. Am prins o fereastra. Lucrurile din ce cred si am vazut eu, stau astfe:
- elibereaza tot pamantul ce a ramas in urma decopartailor si il depoziteaza intr-o rapa din zona. La fel se intampla si cu materialele depozitate. Pt mine este semn ca se pregatesc sa incheie lucrarile si "igienizeaza" locul
- asterne ultimul strat de asfalt de dupa ecoduct.
- curata santurile de pamant si aluviuni.
- eu am crezut ca intre racord si sensul giratoriu o sa fie un tub de scurgere a apei dar din ce o sa vedeti nu este asa.
- cred ca in scurt timp o sa vedem acolo balast stabilizant si asfalt.







alin_simeriaveche


alin_simeriaveche

#46892
Am uitat cateva poze de la nod :D




Si bonus: Armata  Romana + NATO


voicul

@alin_simeriaveche +1.
Frumos reportaj, frumos ca se termina.

Si eu am crezut ca fac cu tub in sensul giratoriu. O sa se foloseasca de rigolele bretelei.

alin_simeriaveche

#46894
Cu cine am discutat imi spuneau acelas termen, 1 august. Sa ajute Dumnezeu.
Maine dimineata plec din zona. Urmatoarea vizita la Holdea va fi pe A1 :D :)

Vice33

Sper si eu sa termine amandoi antreprenorii pana pe 1 august. Se pare ca se corelează sa finalizeze in acelasi timp. Double Package Reception.  :cool: :dance:

Quest

Eu zic ca UMB n-are cum sa termine totul la Soimus pina la 01.08 si n-o spun cu repros (Doamne fereste), ci cu realism. Rezumindu-ma doar la chestiuni de terasament, uitati-va in filmarea din 25.06 a lui AlinC la 8:22, si la 9:00, "mistretul cu colti de argint" (c) Marcel mai are mult de lucru.

N-as avea o problema ca UMB nu termina la 01.08, dar ma surprinde ca cineva dintre colegi venise zilele trecute cu feed-back de pe santier ca "doar o data se mai pleaca acasa" adica ar fi ultimul ciclu de lucru/pauza cu care UMB ne-a obisnuit 3S-munca + 1S-acasa. Eventual anumite echipe de muncitori specializati pe anumite categorii de munca isi termina definitiv treaba la Soimus.

Problema e ca la Companie nu vor sa dea in trafic LD3 inaintea lui LD4. Stie cineva cum se prezinta structural podul peste Mures de la Sacamas ? Ca daca e scadent un RK, atunci asta ar putea fi motivul tehnic ptr care Compania nu vrea LD3 fara LD4. Nici imagistic nu e avantajos sa dai odata in trafic toti cei 43 km.
Common sense will get you far !

cristi5

#46897
Fara sa fiu specialist, nu dau nicio sansa LD4 pe 1 august. Mai au de urcat cel putin 3m cu terasamentul. Chiar daca intuitia da terasamentul la nivelul viaductelor, el e de fapt mai sus, pt ca panta viaductelor continua pe terasament. Vezi aici (acum o luna)

http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=2.msg243413#msg243413

paulmare

^pe filmarea din 25 iunie, e doar un singur excavator cu accesoriul acela freza cu care spargeau roca dura, anul trecut aveau vreo 6, daca aveau nevoie de mai multe - cred ca erau acolo
Sa vedem ultimul strat (eu ma gandesc ca ar trebui sa fie integral zgura, sa vedem, a si plouat mult primavara asta) si sa inceapa cu sistemul rutier - mai e doar o luna de zile :) si zidul acela din cutii e foarte laborios

Ca vor mai fi portocalii sus la rigolele de pe berme si dupa 1 august - clar 

horatiu.cosma

V-a aratat zilele trecute Alin_simeriaveche ultimul maldar de plasa pentru umplutura de pamant armat. Cred ca pana astazi au terminat. Daca nu, mai au in orice caz foarte foarte putin.

voicul

^Nu tot ce a ramas de excavat este roca dura. Mie imi pare ca intre ultimele 2 filmari peisajul s-a schimbat tare mult. Vedem la urmatoare ce si cum, dar intradevar 1.08 e un termen strans.

Vremea in iulie ar trebui sa fie ok, dar la cate anunturi "now casting" am auzit in ultima perioada ...

pasadia

In disperarea lor dupa inaugurari nu m-ar mira (si nici nu m-ar deranja, sincer sa fiu) daca ar deschide doar un singur fir (cel dinspre Mures, cu circulatie in ambele sensuri) in zona dealului. Dar mno, traim pana atunci si o sa vedem.

ps: apropo ca mi-as dori sa nu fie dat afara Cuc pana atunci. Caci mie ca, daca vine unul nou, ala nici nu va fi grabit sa deschisa si va fi si mai usor mintit cu privire la cauzele "intarzierii".

alin_simeriaveche

Eu doar am comunicat ce am aflat din partea diferitelor surse. Personal, sper sa se adevereasca.

petrarca

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR)  S.A., în calitate de Solicitant, a elaborat și depus în data de 26 iunie  2019 Aplicația de Finanțare pentru proiectul "Elaborare Studiul de Fezabilitate și Proiect Tehnic de Execuție pentru Realizare Conexiune DN73C cu Autostrada Sibiu-Pitești (Nod Tigveni) și Modernizare DN73C (km 44+800-km 68+000)" în vederea obținerii de finanțare nerambursabilă , se arată într-un comunicat de presă al CNAIR.

https://interesargesean.ro/index.php/social/13611-cnair-face-studii-de-fezabilitate-pentru-conexiunea-dn73c-cu-autostrada-sibiu-pitesti-nod-tigveni


dimitrie

Construcția tunelurilor pentru urși de pe autostrada Lugoj – Deva intră in faza de licitație

Azi, 28 iunie 2019, CNAIR a transmis spre publicare în cadrul platformei de achiziții publice, SICAP, anunțul de participare aferent procedurii de atribuire a contractului "Proiectare și execuție lucrări pentru obiectivul de investiții Autostrada Lugoj –Deva (A1), Lot 2: km 27+620 - km 56+220 - Secțiunea E și finalizare Sectiunea D".

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/construc%C8%9Bia-tunelurilor-pentru-ur%C8%99i-de-pe-autostrada
A8 (Letcani - Motca) si A7 sunt prima prioritate dupa A3, A1 finalizate.