News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 69 Guests are viewing this topic.

simotm

In filmarea de la Soimus apar parcate 3 autocare deci teoretic pe santier sunt cel putin 120 de oameni. Consider ca avem noroc ca UMB-ul lucreaza aici.... Ar fi culmea, dar nu si imposibil, ca UMB-ul sa termine lucrarea si cei de la Holdea sa dea vina pe vreme, ca motiv de nefinalizare a iesirii in sensul giratoriu.

cristi5

#46201
De acord ca pamantul armat de la Soimus si cel de la Holdea progreseaza in ritmuri diferite.  Dar daca stam sa socotim, LD3 si LD4 sunt la fel de intarziate. Din motive diferite dar rezultatul e cam acelasi.

Chiar daca vine vacanta si creste traficul, nu cred ca are sens economic sa faca Comsa supra-mobilizare pentru o bretea care are timp de executie 3 luni (se numara doar zilele in care vremea permite!). Dupa ce i-a tinut beneficiarul in loc cel putin un an pt ca nu a vrut sa plateasca breteaua (si giratia, ecoductul) chiar nu vad sensul sa creasca costurile sa castige cateva saptamani, si nici nu stiu cat ar permite tehnologia.

De pe LD4 a disparut demult "sensul economic", de cand s-a licitat la 40%. Sigur ca arata spectaculos, dar economic vorbind tot lucru in pierdere ramane. Tot respectul pentru UMB dar nu cred ca putem cere tuturor constructorilor sa lucreze in pierdere. Sigur ca unii gen Aktor is bat joc la mobilizare (tot din motive economice probabil), dar la Comsa nu cred ca e cazul deocamdata. Au mers OK cu contractul (nu stiu cat profit vor face pt ca au refacut unele portiuni gen Ilia), m-as mira sa se impotmoleasca la o bretea.

Dupa ce vom avea tot sistemul rutier la Holdea si vor chema CNAIR la receptia LD3, nu ar fi exclus avem iar cateva saptamani de asteptare pana se hotaraste CNAIR  (probabil vor astepta si dupa LD4 etc). Stiind ca lotul a avut probleme de terasament la Ilia, in lunca Muresului, intre Ohaba si Holdea etc, nu cred ca va fi usor cu semnaturile prin CNAIR, mai ales la CESTRIN la dl. Ionita de exemplu.

rocklee

#46202
Comunicatul de închiderea Dn 76 pe o singura  banda a fost cerut de catre firma UMB ....pana în data de 7 august.

ovicor

^ Da, dar ultimele lucrari se vor putea face fara afectarea traficului pe DN.Ceea ce nu inseamna ca lucrarea n-ar putea fi terminata mai repede, sigur constructorul si-a luat o marja de siguranta. Privitor la filmarea lui AlinC, vedeti secunda 1 si min.02:00, pare ca nu se va face o alta terasa intre cea deja existenta si linia rosie. Va ramane doar acea fasie  de siguranta, observabila la secunda 0, intre zid si partea carosabila.

elphax

asa vad si eu, va ramane doar acea terasa pe nivelul unde sunt si zidurile de sprijin. din pacate in capatul dinspre bejan zidul ramane foarte inalt si aproape de asfalt. in plus e o crapatura mare in deal acolo

la alunecare din cate vad vor face zid de gabioane - asta deduc din fundatia de beton care se toarna acolo, nu sunt piloni sau ceva care sa sustina zid de beton

Goldmund

Ultima filmare de la Dealul Liliecilor mi-a adus aminte de Canalul Dunarea-Marea Neagra, mai ales cand vedem Muresul in vale...Un santier adevarat!
Sa speram ca putem circula din decembrie 2019 pe A1 intre Holdea si Sibiu(prin anii 90-2000 faceam intre Ilia si Sibiu cca 6 ore, daca totul decurgea normal.) Cand totul va fi gata pe aceasta portiune din A1 abia atunci ne vom da seama cat de mult conteaza acolo unde autoritatile au clacat, au esuat si nici macar nu s-a inceput constructia la A1 pe Valea Oltului, sau la cele doua(?) tuneluri intre Holdea si Margina.
Mii de multumiri celor care filmeaza, fotografiaza si documenteaza aceste santiere!
:cheers:

NGC

PiSi 5

Quote from: NGC on May 07, 2019, 10:05:12 PM
Quote from: NGC on April 03, 2019, 07:34:15 AM
Quote from: NGC on March 27, 2019, 10:35:51 PM
Quote from: NGC on March 12, 2019, 02:11:46 PM
TIRRENA a fost descalificata si a contestat. De asemenea si asocierea condusa de CHINA RAILWAY a fost descalificata si a contestat.

Dupa cum ziceam, ASTALDI este castigatorul pe care CNAIR amana sa il anunte.

[...]

Vestea care poate nu e buna se refera chiar la PiSi 5 unde se aude ca ar vrea sa renunte la contestatia despre care am scris mai sus. Oricum mai este timp. O sa revin.

Vrabiutele confirma ca TIRRENA a renuntat la contestatie, iar contestatia celor de la CHINA RAILWAY a fost admisa. Sa vedem ce va face CNAIR (sau ASTALDI) acum. ;)

Quote from: razvan96 on April 15, 2019, 02:09:27 PM
E oficial ca Astaldi a contestat la CAB in cazul PiSi5.

Asteptam judecarea recursului. Din acest motiv, avem un nou termen pentru evaluarea ofertelor, adica 31.05.2019.

La recurs am avut astazi termen, dar s-a amanat cu 2 saptamani.

Skynick

Ochiometric mai au 7 m pana ajunge terasamentul la nivel si istoric ridica cam un metru pe saptamana.
Asta inseamna ca la 1 iulie terasamentul e la nivel Mai raman o luna doua pentru restul de finisaje.

RaduLuc

@Skynick Exact sunt 28 de straturi a 0.7m fiecare, 14 pana la berma, iar acum sunt in a doua jumatate, din ce stiu ridica un strat pe saptamana, sau poate 1.5 acum, incepe sa se micsoreze suprafata, din ce se vede mai sunt aproximativ 8-9 straturi optimist 6 saptamani de lucru bun, dar prognoza saptamana viitoare nu e grozava si sigur vor mai fi si pauzele obisnuite. Oricum fara lucruri imprevizibile lucrarile vor fi gata in August.....toate lucrarile......

anacronox

Cateva poze facute azi în jurul prânzului.


























Powered by API/PUM imgur uploader

danutzu_1069

Poate era bine ca pe taluzul asta sa puna niste saltele preinsamantate cu iarba... Nu ar mai fi asa sterp..
Sau poare asa va fi la final?....

adi


vancouver

Altii dau bani multi ca sa-si faca ziduri mici de gabioane, dar unii vor sa le acopere cu iarba  :o
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

danutzu_1069

Pe bune, voua va place sa rămână asa???
Da, se pot pune pe gabioane..
Sper ca stiti despre ce vorbesc...

marcelbanu

#46214
1, lot IV UMB, dealul Pleșu, Șoimuș, 11 mai 2019
O zi plină... de noroi !





































Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !