News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

7 Members and 71 Guests are viewing this topic.

rocklee

mai dupa amiaza ...o sa avem o filmare de la dealul SOIMUS ...facuta de ..AlinC ...de la ZIARUL UNIREA .... :D

NGC

OS3


Quote from: NGC on February 08, 2019, 02:13:27 PM
Astazi a fost lansata licitatia "Realizare Expertiza Tehnica si revizuire Proiect Tehnic pentru "Autostrada Orastie - Sibiu, Lot 3": Lotul 1 - Drumuri, lucrari hidrotehnice si teren de fundare; Lotul 2 - Poduri, pasaje, viaduct, structuri casetate si podete".

Valoare estimata lot 1: 2.301.336,20 RON fara TVA
Valoare estimata lot 2: 1.137.386,06 RON fara TVA

Astazi a fost termenul pentru depunerea ofertelor, dar nici aici nu s-a inghesuit nimeni, asa ca licitatia s-a anulat.

AlinC

#45812

Dominik

Excelenta filmarea AlinC, felicitari !!!  :cheers: +1
You're in Steelers Country

dorum

Hopa! Au toti casti! :)
Multumim de filmare, foarte elocventa!

NGC

#45815
PiSi 5

Quote from: NGC on April 03, 2019, 07:34:15 AM
Quote from: NGC on March 27, 2019, 10:35:51 PM
Quote from: NGC on March 12, 2019, 02:11:46 PM
TIRRENA a fost descalificata si a contestat. De asemenea si asocierea condusa de CHINA RAILWAY a fost descalificata si a contestat.

Dupa cum ziceam, ASTALDI este castigatorul pe care CNAIR amana sa il anunte.

[...]

Vestea care poate nu e buna se refera chiar la PiSi 5 unde se aude ca ar vrea sa renunte la contestatia despre care am scris mai sus. Oricum mai este timp. O sa revin.

Vrabiutele confirma ca TIRRENA a renuntat la contestatie, iar contestatia celor de la CHINA RAILWAY a fost admisa. Sa vedem ce va face CNAIR (sau ASTALDI) acum. ;)

Quote from: horatiu.cosma on April 03, 2019, 11:42:05 PM
Mai încetișor puțin, deocamdată Astaldi nu e nici măcar anunțat pe PiSi 5, dapăi să fie și câștigător rămas definitiv.

Clasamentul intermediar era asta.

1. TIRRENA
2. CHINA RAILWAY
3. ASTALDI
4. UMB

S-o fi simtit CNAIR cu musca pe caciula de nu a emis raportul initial al procedurii dupa descalificarea celor de la TIRRENA si CHINA RAILWAY, cu consecinta de a declara ca si castigator pe cei de la ASTALDI? :lol:

Singurul mister deocamdata neelucidat este de ce a renuntat TIRRENA la contestatie, dar in acelasi timp, pentru acelasi motiv de descalificare (presupuse datorii fiscale in Italia), a contestat la CAB decizia CNSC in cazul DN6. :o

Revin cand am noutati.

elphax

skate-park-ul Lilieci avanseaza incet dar bine :)

am vazut ca tot sapa la capatul dinspre Bejan, cred ca ar fi bun si acolo un zid de beton, peretii de stanca sunt mult mai aproape de calea de rulare comparativ cu celalalt capat - degeaba ne-a speriat surparea din iarna, oricum mai era mult material de scos de acolo ca sa largeasca cat trebuie

horatiu.cosma

TS a renuntat cel mai probabil pentru ca nu poate duce atatea contracte in paralel. Se aude neoficial ca pe DN2-A2 cauta inlocuitor, in caz ca il iau.

Quest

#45818
^^^
Dap, consecintele comenzii unice si a consemnului dat "Cumparati 300 de casti portocalii, de azi toata lumea pe santier poarta casca" ;)

Multumim AlinC ptr filmare, una dintre cele mai detaliate, prin altitudinea scazuta de survol.

Multumim UMB ptr ca permiteti asemenea filmari detaliate. Felicitari ptr ritmul sustinut de lucru, va confirma statutul de cel mai mare si mai serios constructor roman de autostrazi ! Dealul Liliecilor nu e un flecușteț.

Common sense will get you far !

danutzu_1069

Si tot la capatul dinspre Bejan, au inceput sa sape in corpul terasamentului pentru camine si tevi pentru apa pluviala.
O alta observatie (asta pentru ca survolul a fost la altitudine mica) daca de sus spre a doua terasa sunt casiuri, intre terasa 2 si 1 vor fi tevi inglobate in beton... Eu asa am vazut...
Si, armare si cofrare rest de trapez la zidul de sprijin....

Cat despre stabilitatea dealului in zona Bejan, numai nenea care a lucrat si inca lucreaza cu freza montata pe excavator, poate sa ne spuna ce si cum....
Ce a alunecat asta iarna a fost doar stratul superior... in rest este.. stanca....

Nelu63

#45820
Frumoasa filmare AlinC , la inaltime apoi la joasa inaltime asa s-au putut oberva toate detalile .Mult a fost ,destul mai este de lucru. Dar cand vezi ritmul de lucru cresc sperantele. Multumesc pentru filmare si te mai asteptam cu altele. :gj:

Dominik

Oare pe toata suprafata de A ce traverseaza dealul vor fi stalpi de iluminat  :o asa mi se pare normal sa fie iluminata toata acea portiune.
You're in Steelers Country

alin_simeriaveche

Multumim AlinC. Da, chiar am observat si eu invazia castilor portocalii. Ar fi fost tare sa vedem cu casti si cainii de pe santier :rofl:

bgd77

Uitati-va cu atentie la excavatorul de sus de la minutul 4:14, adica aici:

Mi-a stat un pic inima in loc.

ciprebbe

Casti au avut mereu, doar ca stateau atarnate pe betoane sau aruncate pe jos(la fiecare vizita le vedeam). Probabil a venit ordin de sus sa se poarte.La ce conditii sunt acolo nu e de mirare, loc ingust, oameni si utilaje pe suprafata mica......
Am trecut de 40% la zid :), sa speram ca nu vin ploi insemnate, e foarte periculos la cum stau astazi cu rigolele si suprafetele betonate....
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe