News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 68 Guests are viewing this topic.

gruiarew

Poate întreb prostii, dar eu tot nu pricep cum se poate bloca nodul Grind. Nu o sa fie atâta trafic la Dobra de să blocheze nodul. Fluxul principal de trafic ar fi ăsta:

Imgur nu mai merge, pun aici:



'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

vancouver

Firul rosu, daca are flux continuu, ii blocheaza pe cei care vin de pe DN68A de la Grind Dobra. Daca sunt 2 camioane, al doilea poate sa ramana cu "fundul" in bariera. Solutia mi se pare un om pus de CFR la bariera, ca in alte vremuri, cand exista om la bariera. Dupa care refacuta configuratia in zona, de ex. in loc de acel giratoriu facuta o intersectia in T, in care cei de pe DN68A sa aibe prioritate si deci sa fie exclusa coada la bariera.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

vancouver

#44597
Asa:


Dupa ce se deschide autostrada Holdea-Soimus asta ar fi configuratia corecta i.m.o.. Drumul judetean relocat si el usor spre vest, cu o intersectie in T asemanatoare.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

Cosminescu

Daca nu ma insel si tin minte corect, parca acolo ar fi in plan (dupa ce se da drumul la autostrada) sa faca un pod peste CF.

elphax

nu au cum sa faca acolo pod peste CF :)
sunt doar 40 metri intre CF si A

thinker

m-am uitat si eu pe maps si intre calea ferata si giratoriu cred ca sunt in jur de 100 m iar intre calea ferata si pasajul de sub autostrada alti aproape 100m

e un pic mai mult de doua tiruri...dar cu siguranta nu suficient

sau scala de la maps nu e buna :o
Infrastructura de transport e sistemul prin care circula sangele unei tari. Romania are prea multe cangrene, prea multe artere lipsa.

ghrt

Quote from: vancouver on December 03, 2018, 12:31:03 PM
Dupa care refacuta configuratia in zona, de ex. in loc de acel giratoriu facuta o intersectia in T, in care cei de pe DN68A sa aibe prioritate si deci sa fie exclusa coada la bariera.

Din colo de ipoteticul situaţiei, se pot face 2 lucruri simple:
- renunţarea la giratoriu si semnalizarea prin cedează trecerea şi drum cu prioritate, respectiv obligatoriu la dreapta. Faptul ca e o insulă rotundă nu implică giratoriu, poate fi utilizată ca un drum uzual.
- haşurarea în galben a 30 de metri de la bariera CF către "giratoriu", astfel încât şoferii de autocamioane să ştie cu precizie dacă se încadrează sau nu, în caz contrar urmând să aştepte înainte de CF.
Vorbim de semne de circulaţie şi marcaje rutiere, se por realiza rapid dacă se aprobă.
Cont (aproape) inactiv.

danutzu_1069

Un autotren (TIR) poate avea lungimea de 17, 5 m - maxim, ca sa circule fără AST. deci intra destule daca sunt 100m. Si daca nu are unde sa se duca, nu vad de ce ar traversa CF, in loc sa astepte inaintea CF...

horatiu.cosma

Sunt 137 de metri pe google maps între giratoriu și CF. Dar trecând peste aceste calcule pur teoretice, ia gândiți-vă, câte TIR-uri vor mai trece prin megalopolisul Abucea-Dobra-Lăpușnic-Brâznic după deschiderea autostrăzii între Grind și Ilia? Traficul dinspre Abucea va fi minimal prin existența autostrăzii paralele, iar șansa ca traficul invers care intră pe autostradă de pe DN 68A dinspre Holdea să fie așa de intens încât rarele mașini din sens invers să facă o coloană de 137 de metri va fi nulă.

cristi5

#44604
Quote from: vancouver on December 03, 2018, 12:31:03 PM
Firul rosu, daca are flux continuu, ii blocheaza pe cei care vin de pe DN68A de la Dobra. Daca sunt 2 camioane, al doilea poate sa ramana cu "fundul" in bariera.

Multumesc, am inteles acum fenomenul.

Dar:
1. Sunt 900 de vehicule-echivalent pe ora pe sens in varf de trafic inainte de Craciun. Asa inseamna in medie 15 pe minut pe sensul Lugoj->Deva (sensul caruia fluxul dinspre bariera ii da prioritate) in cea mai aglomerata zi din an. Sigur, poate fi o coloana care sa dureze un minut, si minutul ala sa fie cu ghinion, dar intr-un minut nu se umplu 130m de drum cu vehicule de la Dobra, in conditiile in care e deschis A1!
2. Hai sa zicem ca ar fi un risc. Se poate rezolva marind pur si simplu timpul dintre inchiderea barierei si sosirea trenului. Sau eliminat temporar (din marcaj sau fizic) giratoriul, marcat altfel (cum sugerezi). Sau... sunt N solutii.
3. Eu cred ca fluxul continuu de care zici poate aparea numai in caz de accident undeva intre Ohaba si Grind, dupa degajarea drumului. Or in cazul asta Politia poate trimite pe cineva la bariera.

Eu cred ca ce vedem aici e asa
- chiar si functionarii de la drumuri (nu numai noi pe forum), cand aud "autostrada" isi inchipuie nustiuce trafic astronomic. Nu este.
- lipsa de comunicare cu CFR (vezi 2 mai sus)

thinker

#44605
bariera se inchide inainte de plecarea trenului din statiile adiacente... abia dupa ce parcursul e asigurat (inchiderea barierei e o componenta) trenul pleaca

Horatiu Cosma perfecta dreptate...am zis 100 sa nu zic 140m, dupa deschiderea autostrazii nu mai circula pe DN prea multe tiruri sau masini, iar pe calea ferata pe acolo nu am vazut mare trafic...
Infrastructura de transport e sistemul prin care circula sangele unei tari. Romania are prea multe cangrene, prea multe artere lipsa.

Mircea-HD

#44606
Pe calea ferata in discutie vor fi exact 8 ( opt ) trenuri de calatori in 24 de ore. Trenuri de marfa nu mai circula deloc de ani de zile ...
Cele 8 trenuri vor fi incepand cu 09 decembrie 2018 ( conform MERSUL TRENURILOR 2018 - 2019 ) la orele aproximative :
05:40
07:15
08:45
08:55
16:05
18:25
19:55
21.15

Nu are cum sa se blocheze trecerea la nivel cu calea ferata de pe DN68 cu insignifiantul trafic generat de Dobra si Roscani, fiindca in Abucea cred ca nu sunt 30 de vehicule cu totul  :lol:
Dar poate nu luam in calcul esentialul !!! Oare ar mai putea gorobetii de la Politia Rutiera sa stea cu radarul in Abucea inainte de Pasti si de Craciun sa-si faca plinul inainte de sarbatori  cu Euroii de la capsunarii ce se intorc pe acasa de sarbatori ?!? Ei ar putea sta dar n-ar mai avea de la cine sa incaseze ...
Na ! Acum stiti si voi motivul real pentru care se opune Politia la deschiderea nodului Grind.

voicul

#44607
Cand trec primele 2 trenuri si ultimele 2 (poate chiar 3) nu prea e trafic in Bucuresti, dar in pustietatea aia.

E clar ca e pe vointa si dorinta, nu pe cifre si realitatea din teren.

---
L.E
In alta ordine de idei: DACA am avea autostrazi, nu ar mai fi nevoie sa le construim!

Încă un lot din Sibiu - Pitești scos la licitație. Niciun constructor anunțat

Directorul Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), Narcis Neaga, a declarat, luni, că fără acord de mediul nu se va face "niciun pas" la proiectul autostrăzii Sibiu-Piteşti, iar dacă acesta va fi obţinut luna aceasta, până la sfârşitul anului va fi lansat la licitaţie şi lotul 4, care este cel mai dificil.

Potrivit sursei citate, dacă CNAIR va avea acordul de mediu până la sfârşitul anului, câştigătorii licitaţiilor pentru tronsoanele 1 şi 5 vor fi anunţaţi până în 15 ianuarie 2019, informează Agerpres.ro.

"Pentru autostrada Sibiu-Piteşti aşteptăm acordul de mediu: Ministerul Mediului ne-a transmis că în această lună îl vom avea. Sunt licitate lotul 1 şi lotul 5 şi, dacă vom avea acordul de mediu în această lună, vom lansa lotul 4, care este cel mai dificil lot din această autostradă. Fără acord de mediu nu facem niciun pas, pentru a evita orice discuţii şi situaţii neplăcute cu Bruxell-ul. Dacă până la sfârşitul anului vom avea acordul de mediu, câştigătorii celor două tronsoane vor fi anunţaţi până în 15 ianuarie", a spus Neaga la Craiova.

https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/inca-un-lot-din-sibiu-pitesti-scos-la-licitatie-niciun-constructor-anuntat-1042273

marcelbanu

#44608
La minus 5 grade Celsius, 3 decembrie 2018, primul cadru la 08:40 sperînd într-un răsărit de Soare...






















Aici am stat eu strîmb p'un bolovan ! Adică bolovanu' era strîmb !



Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

marcelbanu

#44609
Cu fața spre Soare la minus 5 grade Celsius...
Aici e liniște...
















A fost liniște pînă cînd am regăsit mașinăria mea preferată: ,,Mistrețul cu colți de Argint"...






Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !