Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 12 Guests are viewing this topic.

marinul

cred ca sunt sanse mici sa vina pietre de sus dupa ce au pus plasele alea

Quest

Frumos foto-reportaj MarcelBanu, multumim !
Exista o vorba care spune ca, daca ceva se intimpla o data, nu e sigur ca se va mai intimpla si a doua oara. Dar daca se intimpla si a doua oara, atunci cu siguranta se va mai intimpla si a treia oara :)
Cum tu ai 'recidivat' acum, dupa super-reprtajul facut pe jos de la Branisca la Bejan, e clar va mai exista si o a treia oara. Te mai asteptam pe viitor si cu alte reportaje.
Common sense will get you far !

StefanCelMare

Deși este clar că mai este enorm de lucru, UMB a prins un noiembrie extraordinar ca vreme.
Sunt curios cum va arăta dealul cu lilieci la intrarea în iarnă.
Cred că va fi mult mai vizibil aspectul final.

stangabriel

Multumim. La un moment dat , UMB ar trebui sa ne ceara poze de album din timpul constructiei si ultimele chiar sunt de prezentare.


Ma gandeam ca pe vreme urata nu se poate lucra, pentru ca e nevoie de oameni pentru munca de migala, nu doar utilaje care sapa sau compacteaza.

valil

Rugaminte pentru cei care aveti telefonul D-lui Alin Serbanescu, invitatul oficial la receptia din Decembrie, orice data doreste dar sa nu uite si Monster  Truck-ul aferent!
Raman la parerea ca ambele loturi se deschid cam in aceeasi perioada T2 - T3 2019!

whitedove

@marcelbanu... poze excelente!!!
multumim pentru efort
keep going!!!

marcelbanu

#44136
Mulțumesc tuturor colegilor de forum pentru aprecieri.
Cum spuneam, asta mă onorează și mă obligă la un viitor reportaj peste o lună.

Cînd am coborît de la capătul podului Șoimuș către Dealul cu lilieci, am fost oprit la un schimb de vorbe, cred, cu dl Umbrărescu.
L-am întrebat de termen.
Angajamentul este pentru august 2019 dar dacă vremea ține cu ei și nu mai apar alte piedici, vrea să fie gata în aprilie.

Apele acelea sînt "ape bagaboande" fără a afecta cu ceva, după liniștirea lor vor forma un fel de plapumă...
Se vor colecta în canale de drenare care le vor colecta într-un bazin de evaporare...
Asta am priceput din explicațiile detaliate.

De ce zic că a fost dl Umbrărescu ?
Cînd i-am spus unde vor apare fotografiile, a rîs și a spus: "voi sînteți ăia de mă criticați" și a mai spus că va urmări fotografiile mele...

P.S. Pînă la urmă, după ce am citit mesajele colegilor, dl Umbrărescu era dl Şerbu.
Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

ladposta

nu l-ai intrebat de alunecare? Cred ca multi am vrea sa stim cum o scot la capat cu ea.

ciprebbe

#44138
^^ Probabil e domnul Serbu, care a fost si la Timisoara, si pe final la Gilau si acum e la Deva.  ( Daca citeste imi e deja dator cu o lada de bere pt ca #nuegata in decembrie si nu pleaca acasa. Da e foarte greu atatia ani departe de casa.)
Daca nu ai pozat elicopter nu a fost Umbrarescu :).
Si da d-ul Serbu urmareste forumul ( si nu numai el) iar daca crede ca e criticat este datorita refuzului CNAIR (UMB nu poate fara acord) de a face public PT-ul de la deal. In rest pentru munca de acolo si modul in care au colaborat cu API-PUM, jos palaria. Eu le tin pumnii sa o scoata cu bine la capat, pierderea financiara vad ca e asumata de Umbrarescu.

Merci Marcel de poze, excelente ca de obicei.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

carutasul

 A fost și lăudat și criticat aici, dacă ne spunea cum e cu alunecarea din punctul lui de vedere mai primea o laudă în plus :)

ciprebbe

A fost la PROTV pe post si a spus ca e minora si fireasca pt un astfel de santier. Vedem daca mai pleaca si daca vor aplica solutia cu gabioane ca la Gilau. Au utilaje pt a excava de sus in jos fara a fi nevoie sa le urce in varf.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Ionut

Dl Serbu este suparat doar pe cativa oameni din comunitatea PUM. Este foc si para pe Ciurea (eu), Cosma (mai putin, din cate stiu eu) si nu-l inghite pe Drula sub nicio forma. Deci ar trebui facuta o diferenta intre cei cativa oameni din comunitate care au curajul sa critice Sfantul UMB (cum i-am poreclit eu) si comunitatea in ansamblul ei (voi toti).

In ceea ce ma priveste, ii transmit public (si am facut-o si cu alte ocazii) ca n-am nimic personal cu UMB (compania in sine), Umbrarescu, Serbu sau orice alt om din UMB. Cand am criticat, zic eu ca am facut-o pe buna dreptate.

De exemplu, dl Serbu a zis la Pro TV pe post ca alunecarea e minora si fireasca. A mai zis tot public ca solutia ancorelor este temporara, pentru protectia muncitorilor (iar asta este o minciuna). Nu este temporara, ea face parte din solutia de consolidare a versantului (care include, de asemenea, zidurile de sprijin). Mai mult, chiar DRDP Timis a avut in mai multe randuri postari pe facebook in care explica solutia de consolidare cu acele 5000 de ancore forate adanc in versant. Deci nici vorba sa fie ceva temporar. Deci dlui Serbu ar trebui sa ii fie putin rusine ca dezinformeaza.

In rest, am laudat si voi lauda UMB pentru mobilizare si pentru dorinta de a duce la bun sfarsit un proiect, in ciuda problemelor aparute.

Asa cum am zis-o si o sa tot mai zic: sper sa devenim toti mai responsabili, sa spunem adevarul si sa fim transparenti. De minciuni, dezinformari si promisiuni fanteziste suntem satui. Macar constructorii sa fie mai sinceri si transparenti, de la CNAIR si politicieni nu mai am de mult pretentii...

Daca tot veni vorba. Ii lansez o provocare publica dlui Serbu si il invit sa-si faca un cont oficial pe forum si sa ne spuna pozitia constructorului pe diverse subiecte. Sa vedem daca are curajul sa isi asume acest exercitiu de transparenta. (Este o provocare cat se poate de serioasa, nu o fac la misto.)

Kidu

Gand la gand!

@marcelbanu, complimentele mele pentru poze si multumiri!

Io

#44143
Marcel Banu, cu multumiri!  :cheers:
Intrebare: ce rol are teava verticala? Pentru drenaj cumva?




Powered by API/PUM imgur uploader
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

dr4qul4

Stii si tu prea bine ca nu poate face asa ceva. Isi va taia craca de sub picioare.
Eu am fost in ambele tabere in ceea ce priveste UMB-ul. I-am laudat si ii admir pentru ce au construit. Sunt de departe constructorul numarul 1. Si chiar daca unii parca ar fi vrut ca ei sa esueze (daca ne uitam in spate gasim tot felul de mesaje care sugereaza ca vor renunta la contract, ca nu il pot face), au reusit sa depaseasca toate provocarile acestui lot. Pentru ca ce a mai ramas e un mizilic.
Totusi, stilul lor are nevoie si de "sustinere de sus". Pentru ca mai sar cate o etapa, mai intra si fara autorizatie, mai uita de protectia muncii, mai li se aproba si cate una ala. Dar, asta e realitatea in Romania.
De criticat, i-am criticat pentru teatrul jucat in licitatiile de la A0 si DX12. Ei impreuna cu Erbasu au facut jocurile CNAIR-ului in acele licitatii.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024