News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 64 Guests are viewing this topic.

danutzu_1069

Daca normativul AND 532 este valabil, reciclarea in situ se face cu asfaltul frezat la care se adauga lianti si se asterne ca strat de baza sau binder. Peste se mai asterne bide sau stratul de uzura.... Deci, daca s-a propus reciclare in situ, inseamna ca este ceva asfalt de frezat... Daca fundatia este pe placi de beton (si parca tin minte ca asa este), ar mai trebui integrata si o geogrila intre straturi, ca sa nu se mi fisureze asfaltul...

horatiu.cosma

Nu prea merge pe termen lung, daca fundatia e proasta. E doar o noua solutie de avarie, ca sa mai dreaga busuiocul.

vancouver

Pentru ca discutam de Romania, probabil reciclarea in situ o sa inceapa prin iunie-iulie 2019, imediat dupa deschiderea A1 Soimus - Holdea.  :p Si o sa mearga in plin in august, in perioada concediilor. Apoi o sa se circule binisor pana in iarna 2019-2020, dupa care o luam de la capat cu peticirile...
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

Ionut


Ionut

Lupta surzilor pe PiSi.




Controlorii Guvernului verifică autostrada Sibiu-Pitești. Concluziile sunt neplăcute

Primele concluzii trase de inspectorii Corpului de Control al premierului sunt îngrijorătoare, ne-a declarat un oficial al Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere din România (CNAIR) sub protecția anonimatului. Mai precis, este vorba de faptul că procedura de achiziție publică a fost începută fără a exista aprobați de către Guvern indicatorii tehnico-economici ai proiectului. Legislația românească interzice orice demararea a unui proiect public dacă acesta nu are indicatorii aprobați și dacă nu există sursa de finanțare. Totodată licitarea a avut loc și fără existența avizului de mediu, fapt criticat și de comisarul european, Corina Crețu. Pe lângă aceste probleme, pe traseul autostrăzii lipsesc peste o sută de foraje geologice ce trebuie făcute pentru a se vedea natura terenului. Subiectul a fost abordat inclusiv de premier.

Digi24

horatiu.cosma

Foraje lipsa? Lejer, nu era nicio problema pentru Ionita&co, atata timp cand exista un traseu de pe vremea lui Burebista. Linia trasa pe harta e vitala, de restul se ocupa partenerul privat, ca statul nu stie decat sa ia banii la final de luna.

Dragos_Damian

In legatura cu devierea traficului la soimus, nu s ar putea da drumul la trafic prin nodul soimus pe o banda cu restrictie de viteza avand in vedere ca podul este gata si o banda poate fi unita cu autostrada fara a opri traficul, banuiesc ca si banda de urcare pe pod va vi gata curand asa ca ar fi o solutie mai convenabila pentru soferi

nrb


vancouver

^^ Presupun ca, oameni normali la cap fiind, cei din guvern se vor ocupa repede sa repare neregulile constatate:
- vor adopta indicatorii tehnico-economici
- vor demara procedura pentru 100 de foraje sau poate mai bine 200
- vor pune presiune sa se faca AM cat mai repede

Sau scopul controlului este doar de a arata cu degetul si de a gasi astfel pretexte de amânare?
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

horatiu.cosma

Neaga a zis ca urmeaza sa se lanseze o licitatie pentru update geo pe loturile 2 si 3 PiSi, dar nu a dat un termen. Poate solicita API un termen.

StefanCelMare

Avem comunicat oficial pentru închidere A1 Șoimuș-Simeria

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/circula%C8%9Bia-pe-1-%C3%AEntre-%C8%99oimu%C8%99-%C8%99i-simeria-se-va-0

Circulația pe A 1, între Șoimuș și Simeria se va închide pe 10 octombrie

Având în vedere numărul mare de indicatoare rutiere de informare a participanților la trafic ce trebuie montate pe drumurile naționale (DN 76, nodurile cu DN 7 la Șoimuș – Deva și DN 7 Simeria) și în special pe tronsonul de autostradă, pentru ieșirea din trafic, CNAIR și Antreprenorul au luat decizia de a închide traficul pe sectorul A1, Șoimuș – Simeria începand de miercuri, 10 octombrie.

Astfel, miercuri, 10 octombrie 2018, vor începe efectiv lucrările de realizare a conexiunii între sectorul de autostradă Deva – Orăștie (aflat sub trafic) cu lotul 4 al autostrăzii Lugoj – Deva (în execuție).

În această perioadă sunt în derulare procedurile necesare pentru montarea indicatoarelor.

Antreprenorul a dat asigurari că va lua toate măsurile pentru a eficientiza intervenția necesară realizării racordului și estimează că va finaliza lucrările în data de 15 noiembrie 2018.

Reamintim că circulația rutieră va fi închisă pe o lungime de aproximativ 13 kilometri pe tronsonul cuprins între nodul rutier Șoimuș și nodul rutier Simeria, traficul urmând să se desfășoare deviat pe DN 7, pe segmentul Simeria-Deva.

Informaţii suplimentare privind starea reţelei de drumuri naţionale pot fi obţinute de la Dispeceratul Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere S.A., la numerele de telefon 021/264.33.33; 021/9360, 0800.800.301 și pot accesa pe prima pagina în caseta din stânga: www.cnadnr.ro - DISPECERAT - Situatia Drumurilor Naţionale, dar și pagina de FB https://www.facebook.com/cnadnr/ și de TWITTER, @CNADNR.

ladposta

#43241
Video de la Holdea de pe 30 septembrie:



Din moment ce nu l-am vazut postat pana acum am zis poate poate se vede ceva progres :-) :-(


dragos76

Bon... deci 4 excavatoare acolo unde se scoate material, 4 basculante, plus încă vreo 4 utilaje pentru compactarea materialului excavat, undeva pe lângă ecoduct. Foarte slab.....

flashu74

Altfel se vede de sus. Puține utilaje dar avans există. Vedem ce va fi după anunțarea rezultatului licitației pentru ieșire. Două luni de lucru mai prind. Se mai face ceva în două luni.

Quest

Multumim Ladposta / Ascoro.
Mi se pare ciudat ce cota inalta are terasamentul la min 5:00 (5:35) raportat la cota aparent mult mai joasa a Ecoductului #2, care se vede in fundal. S-ar putea sa fie doar o iluzie optica. Profilul longitudinal din SF zice ca e doar -1,7% pina la parcarea de la Ohaba inclusiv. Asa o fi ?
Common sense will get you far !