News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

7 Members and 65 Guests are viewing this topic.

adiarc

zidul de sprijin pt consolidarea terasamentului aferent caii ferate....lucrare care,indirect,ajuta mult si A1



puietii din nou...ceva mai vizibili



in partea dreapta a pozei o curgere de pamant...aparent usor stabilizata...vedem la urm ploi mai serioase sau ploi reduse cantitativ dar pe perioade lungi de timp









santurile adanci pt scurgerea apelor...sunt in continuare prezente in lipsa oricarei actiuni din partea cnair ( litere mici )





si in partea stanga a debleului o mica padure de salcam,destul de puternica...aparuta in mod natural.Multumesc mamei natura  :D



in incheiere,debleul plus viaductul...frumos peisaj







momentan atat.

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

voicul

Se vad mai bine daca se maresc pozele.
Oricum te credeam pe cuvanant (ca nu lucrezi in MT sa ne intrebam daca e adevarata sau nu :) )

Xenos

Am trecut prin zonă și din goana mașinii nu mi s-a părut că debleul a suferit mutații semnificative, dimpotrivă vegetația a mai stabilizat. Asta apropo de avertismentele catastrofice bine cunoscute, gen M.A. Crăciun. Asta nu înseamnă că fisurile alea nu ar trebui monitorizate...

Din păcate însă lotul 3 rămâne unul prost, se tot peticesc diferite porțiuni cu restricționarea unei benzi, ocazie cu care se creează ambuteiaje (iar în doi timpi și trei mișcări apar nesimțiții care depășesc pe banda de urgență).

adiarc

Cu siguranta trebuie o licitatie pt consolidarea cum se cuvine a dealurilor cu ancore si ziduri de sprijin

Pt definirea cu exactitate a solutiei tehnice e nevoie de multe foraje de adancime pt stabilirea amplorii si adancimii planului de alunecare.....vegetatia stabilizeaza doar str de suprafata....5-10 m
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

rocklee

doua filmari de astazi ...una de pe lotul 3 ....de la nodul ilia ...unde sau mai ridicat cu terasamentul 2m... :)




si una de pe lotul 4 in zona dintre nodul soimus si dealul cu lilieci... :D


dancosta

Lugoj - Deva lotul 3

Neconformitati Comsa


dancosta

Lugoj - Deva lotul 4

Neconformitati Umb



voicul

Sa pricepem ca s-a rezolvat problema cu izvoarele la Ilia?
Care e garantia pe care o da Comsa? E 5 ani?

Vice33

Ce neconformitate nestinsă exista pe lotul 4, pe care antreprenorul UMB incearcă să le rezolve ?

rocklee

 UMBul trebuie sa mute ....dealul 2m mai in colo... :lol:

rocklee

#42190
cateva imagini de pe lotul 3 ...nod ilia ...ceva progres ...sa mai ridicat terasamentul surpat cam  2-3 m... :) dar mobilizarea fizica cam slaba ....

(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

rocklee


Vice33

Nu înțeleg, o neconformitate eu o înțeleg ca pe o eroare de execuție neconformă cu proiectul aprobat, adică lucrări deviate in grad de neconformitate, fata de proiectul inițial.


Pot fi neconformitati minore, medii sau grave.


Aceasta neconformitate la ce se refera mai exact, ce nu au executat corect fata de proiect?

rocklee

#42193
se lucreaza intens ...la intersectia DJului  :o














rocklee

#42194