News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 56 Guests are viewing this topic.

pbh

Teoretic ar merge si cele patru pe pila cu trei stalpi de langa DN. Eate mai usor din pozitia actuala si nu trebuie oprita circulatia pe DN.

danutzu_1069

Apropo, dee aici provine macaraua celor de la Deme...
www.adrighem.com
:)
Pentru montajul grinzilor peste DN si spre CF, se va folosi ca pozitionare, undeva in zona respectiva, cea indicata in ultima poza....
Si cred ca si grinzile din dreapta DN-ului... (din ultima poza)...
Acolo este un triunghi (DN, parau, rand de pile) care face imposibila pozitionarea macaralei astfel incat sa se miste....

rocklee

cam aceastai zona undeva fi mutata macaraua ... :D
am imprumutat o imagine de la whitedove ...pagina 2741


Quest

#41268
Citeva cadre aeriene de azi, cu Pasajul Bejan de pe LD4, in urma asezarii primelor 24 grinzi.

In plan secund pe partea cealalta a riului Mures, cosurile de la Termocentrala Mintia






In plan central macaraua Deme (Liebherr 600 to), cu bratul principal coborit.
Au fost asezate toate cele 24 de grinzi, pe primele 3 deschideri ale pasajului Bejan, partea catre Mintia. Se procedeaza la demontarea macaralei si mutarea pe un alt amplasament, propice ptr asezarea celorlaltor 24 grinzi.


Macaraua cred ca se va plasa in spatele DN76, in zona in care se vad pregatirile suprafetei de teren (in stinga macaralei cu brat galben)






Dealul "La Lilieci"


Fabrica de asfalt a UMB (zonele mai alburii ale pozei provin din fumul degajat in atmosfera din zona)


In prim-plan CF209 Mintia-Brad.



Common sense will get you far !

Germany

Bravo UMB ! Felicitäri Quest ! Frumoase cadrele ;)

Ce lungime (linie aerianä) are dealul ....? Majoritatea spun de 800 metri.....pe google.maps dacä mäsor îmi dä 1.200 metri.

UMB-ul mai are anul acesta încä 5 luni în care pot lucra din plin! Sunt extrem de curios care o sä fie stadiul fizic la sfârsit de an.

Cred cä o sä fie tot lotul gata ÎN AFARÄ DE ZONA DEALUL CU LILIECI :)

pasadia

#41270
Cred ca nici 800, nici 1200, ci exact media:


Capatul vestic e la est de CF, capatul estic e imediat la est de curbura Muresului.

LE: De fapt in Satellite se vede perfect:


Quest

Germany, daca vrei lungimea exacta, atunci dupa referinta SF Diwi ar fi 1130 m (de la km 96+620 culeea estica a pasajului Bejan, pina la km 97+750 culeea vestica a pasajului Soimus 2).

Si eu cred (de niste luni de zile) ca UMB va reusi sa termine pina in iarna absolut totul pe LD4 (inclusiv Nod Soimus complet), dar fara Dealul Liliecilor, caci acolo mai e mult de lucru. De asta tot sugerez darea in trafic pina la iarna de la Ilia pina la Bejan, cu transbordare 3 km pe DN76 pina la Nod Soimus. Dar un asemenea demers nu aduce un avantaj major daca Comsa nu termina tot LD3, sau macar Grind-Ilia.
Common sense will get you far !

tom_sawyer

Superbe imagini, reusesti sa iti faci o imagine perfecta asupra lucrarilor. Felicitari!

nenea_hartia

@Quest: excelente pozele, mulțumesc!

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Iceman


Io

^^ Frumos de tot, Quest, multumesc!
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

danutzu_1069

Acum, imagiea este cat se poate de clara.
Inclusiv avansul la montajul predalelor... In doua zile, actualele grinzi montate vor fi acoperite cu predale.... si o sa vedem armatura sus...
Ar cam trebui sa inceapa sa ridice rampa pe culeea de jos... (sa ii zicem culeea Bejan, ailalta sa ii zicem culeea Lilieci)

rocklee

#41278
am sa va pun si eu cateva ...vrio 150....

de inceput cateva ...de la dealul cu cariera de piatra unde in continuare se lucreaza la aductiunile de apa si rigole .....la parapeti si alte finisaje ...

















Powered by API/PUM imgur uploader