News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

7 Members and 59 Guests are viewing this topic.

Quest

Cam nasol cu traficul de Pasti pe DN68A...

https://debanat.ro/2018/04/reparatii-de-urgenta-pe-dn68a-oficialii-din-timis-si-hunedoara-plan-comun-contra-traficului-de-groaza_220076.html

Aparent postarea tine de DN-uri, dar vorbim de fapt despre consecintele lipsei autostrazii...

S-ar putea sa fie si un semn bun dinspre MT catre MAI si automat catre prefectii de TM & HD, DRDP TM, care se gindesc ca LD3 totusi va fi terminat anul asta, ceea ce va pune presiune si mai mare pe cei 15 km de DN68A Holdea-Margina. Eu de Pasti as tine 5 echipaje de politie la vedere pe cei 15 km.
Common sense will get you far !

rocklee

#39316
vancouver.. 8) >:(..ca UMB ..mai minte ca ...mai fac si alte dedesupturi PE CARE LE FACE TOATA LUMEA in aceasta ROMANIE de poveste ...spre deosebire de ceilalti ei muncesc si muncesc destul de bine ...este usor sa stam numai de oparte si sa  ne dam cu parerea ...cai bine sau cai rau ...si sa incercam sa sugeram sau sa implementam ...unele idei care in realitate nu prea sunt reale ....

ca esti specialist in infrastructura este ok ...dar nu este ok sa demigrezi pe gineva cere incearca sa isi faca treaba ...iar pana la urma ca mai fac  s ei celelalte lucruri ...si isi cere bani e o problema de afaceri ...iar in afacerile sti bine ca nu este ...bun simt ..

comsa ....in schimb nu lucreaza ...si o parte din lucrari le face prost ...iar ca sa nu lucreze...invoca nodul holdea si ecoductul....in parte un mare adevar

in toate acestea este un singur vinaovat CNAIR ...care nu stie sa gestioneze problemele ...si isi arata limitele unei incompetente crase

iar in ceia ce spun ...este o mare diferenta intre cei doi constructori ....si o sustin pentru ca o cunosc din teren .....

cu riscul ca imi iau dislike ....

numi place sa vorbesc in contradictoriu cu nimeni ....dar ... de data aceasta ai cam sarit calul ....cu parerea ta  >:(


perfidus

^ +1 pentru vancouver care a pus punctul pe i. Nu mai cautati alte explicatii la toate aberatiile - nu exista.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

cristi5

#39318
Quote from: rocklee on April 05, 2018, 11:49:05 AM
comsa ....in schimb nu lucreaza ..

rocklee nu ne incanti cu un reportaj care sa ne convinga de asta?

Din comunicatul API pe facebook rezulta ca Comsa lucreaza, si sunt si poze.  Sau aici pe forum
https://www.facebook.com/proinfrastructura/posts/939913426182665

In ce priveste "cand e gata LD4" hai sa nu mai dam frau liber sperantelor sau admiratiei (oricat de justificata) pt constructor sau patriotismului, ne uitam frumos in tabel:

http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=9.0


Sau asa:
http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=2.msg191669#msg191669

La ce a scris vancouver vreau sa adaug ca mai ales la in prima jumatate a unui ciclu electoral, toata lumea trebuie sa PROMITA, sunt probleme mai urgente de rezolvat (gen justitie, echilibrarea bugetului) si promisiunile sunt "perdeaua de fum" pt ametit electoratul. Km de autostrada sunt o categorie clasica de promisiuni, foarte la indemana mai ales pentru ca electoratul coalitiei la putere nu e foarte motorizat, si chiar daca e, nu prea locuieste in zone unde se construiesc autostrazi.

In legatura cu vizitele inopinate si critica constructorilor, nu cumva explicatia e ca CNAIR stie ca i se vor lua multe din atributii si vor fi mutate la CNIR, si atunci trebuie sa arate cat de mult lucreaza, cat de "din scurt" ii tin pe constructori si cat sunt de indispensabili? Asa, o improvizatie de ultim moment, tot ca pe la noi?

Quest

#39319
Vancouver tu daca cunosti amanunte relevante despre moravurile din vremurile comunismului, inseamna ca ai (si tu) o virsta respectabila, care ar cere o doza mai pronuntata de realism.
Nu cred ca RO a ajuns in faza in care sa ceara constructorului si sa munceasca si sa respinga aranjamentele... Cred ca trebuie privita jumatatea plina a paharului, care spune ca UMB e unul dintre putinii constructori care FACE TREABA intr-un ritm incredibil ptr mersul lucrurilor in general in RO, iar asta e de apreciat. Vom ajunge si in faza in care vom cere atit progres rapid cit si lipsa aranjamentelor. Dar nu acum, inca nu.
Common sense will get you far !

catalinmz

 http://www.tion.ro/prefectii-de-timis-si-hunedoara-intalnire-pentru-un-trafic-mai-fluid-intre-iesirea-de-pe-autostrada-si-deva/2016998
Eu cred ca lotul 3 e ca si reziliat.  Imi si imaginez: CNAIR: "Hai bă, faceti si voi ceva cu drumul alternativ, ca o sa ne sară lumea in cap in momentul cand reziliem lotul 3, ca nu o sa se mai poată ajunge la autostrada pe actualul drum". MT si prefectii: "Hai sa facem o intalnire in care citeste fiecare de pe foaia lui, să creadă lumea că de fapt am discutat cum o sa dregem drumul ăla varză".

Kidu

#39321
Atat de anormala a ajuns tara asta incat normalul ni se pare ceva iesit din comun.
Chiar daca partial inteleg naduful lui vancouver, s-ar impune sa vina cu niste dovezi inainte de a-i acuza pe cei de la UMB ca mint. Daca tot e sa fim mai catolici decat Papa, sa fim pana la capat.
Eu pana acum nu am vazut niciun document in care UMB isi asuma negru pe alb ca termina anul asta. Poate mi-a scapat mie insa nu are sens sa ne inflamam pentru niste supozitii si niste promisiuni puse in carca UMB-ului de altii.
Ce scheleti are in dulap Umbrarescu nu face subiectul discutiei noastre si nu e deloc constructiv sa dezgropam mortii pentru ca a judeca totul in alb sau negru este un mod de gandire foarte pagubos care nu face decat sa le dea apa la moara tocmai coruptilor si celor care se opun progresului.

vancouver

#39322
Quote from: Quest on April 05, 2018, 12:39:31 PM
Vancouver tu daca cunosti amanunte relevante despre moravurile din vremurile comunismului, inseamna ca ai (si tu) o virsta respectabila, care ar cere o doza mai pronuntata de realism. Nu cred ca Ro a ajuns in faza in care sa ceara constructorului si sa munceasca si sa respinga aranjamentele... Cred ca trebuie privita jumatatea plina a paharului, care spune ca UMB e unul dintre putinii constructori care FACE TREABA intr-un ritm incredibul ptr mersul lucrurilor in general in RO, iar asta e de apreciat. Vom ajunge si in faza in care vom cere atit progres rapid cit si lipsa aranjamentelor. Dar nu acum, inca nu.

Scurt, ca ajungem off. Eu nu am dat indicatii pretioase nimanui ce sa faca, darami-te sa cer constructorului sa faca intr-un fel sau in alt fel. Eu AM RASPUNS unei intrebari a lui @cyru. Si atat. Am dat o explicatie. Nu am cerut nimanui nimic. Si nici nu sunt suparat pe cineva anume. Tocmai explicatia mea constituie circumstanta atenunanta pentru toti, chiar si pentru oamenii din CNAIR. Si daca intelegem cauza am facut primul pas pentru rezolvarea problemei.

Cat despre UMB am spus: "Nimeni nu spune ca nu se face treaba pe santierele lui, il admiram cu totii ca si constructor." Cred ca am fost destul de clar. Sau daca nu e clar, inca o data: il admiram. Deci il admir si eu. Clar acum?
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

ciprinel

Si daca ar minti Umbrarescu pe mai marii mincinosi din CNAIR, unde-i problema? Atata timp cat se lucreaza si inca destul de bine, sincer pe mine nu ma intereseaza ce se discuta la nivelul lor. Daca ar fi asa sa minta, nu cred ca si-ar fi tinut Umbrarescu oamenii pe ninsorile alea de acu 2 saptamani sus pe schele si betoane sa traga de fiarele inghetate ( nu ma refer la sala de forte :D).
Consider ca muncitorii isi dau silinta sa termine cat mai repede ceea ce executa si intr-un stil destul de ordonat.
Mai multe nu mai comentez ca nu are rost.

Quest

Common sense will get you far !

gruiarew

Nu contează dacă e minciună sau adevărat. Ideea e să se repete de suficiente ori încăt să prindă la public. Dacă apari zilnic pe sticlă cu iarba e albastră și cerul e verde până la urmă așa o să fie. Tot ce se întâmplă în lumea asta mare sunt niște convenții. Apa curge de la deal la vale doar pentru că asa s-a decis și s-a acceptat de cei mulți.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis


flashu74

Eu am fost pe LD3 acu 30 min. Nu se poate spune ca e zero activitate. Sunt vreo cateva camioane, cateva excavatoare si vreo 2 compactoare. Atât cât să nu poți spune că se se stă. Dar cu scuzele de rigoare și fără a ofensa sau supăra pe cineva, e firav rău de tot. De fapt din ce am văzut se ducea pământ de undeva de după ecoductul2 până la nodul Ilia. Ceva compactare și în zona ecoduct2. Spatiile de serviciu si Grind zero.

flashu74

Și ce frumos ar fi dacă ar fi. O să mai pun câteva mai încolo. Semnalul slab la net.






Powered by API/PUM imgur uploader

cristi5

#39329
Pai nodul Ilia e punct critic. Inseamna ca au o solutie probabil. Mai e Grind si Holdea,  probleme pe terasament si gata lotul

Sunt curios ce mai lipseste pt devierea circulatiei la Holdea (pe raspunderea constructorului), ca sa poata ataca dealul. Excavarea dealului e in contractul initial, asa ca acolo nu sunt probleme de aditional.

Eu zic ca n-are rost sa judecam un lot in stadiu de 80% dupa cate utilaje sunt. Acolo e de gandit  si de aprobat solutii in puncte critice (Ilia, Grind, pod Mures) nu neaparat de sapat  (exceptand Holdea fireste) sau de ridicat structuri. Nu vreau sa scuz pe Comsa dar in multe cazuri poate ca asteapta dupa consultant si dupa... stiti, CNAIR

Asa cum si UMB a asteptat luni de zile dupa AC de exemplu, si cum ar avea de asteptat si ei daca apare un izvor sub o rampa.