News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 63 Guests are viewing this topic.

flashu74


gdaniel

#39061
Ai dreptate, nu se vede armatura de 3 pile una langa alta unde credeam eu ca o sa fie.
O sa fie o distractie cu dimensiunile diferite la grinzi..

rocklee

flashu 74 ...te contrazic ...cu scuzele de rigoare :) ....pe desenul care lai pus ...acele pile cu cercuri rosi puse in diagonala nu vor exista ...in locul lor muta una ..cele doua cu galben....mai langa dn.... :D...

Dominik

#39063
Super poze Rockee, ca de obicei, ai intrebat cumva din ce zi vor intra in vacanta de Pasti saptamana viitoare si cand revin pe santier ??
You're in Steelers Country

flashu74

Rocklee, ceva de genul asta? Asa se incadreaza si cu lungimea grinzilor. Acum m-am luminat.




Powered by API/PUM imgur uploader

danutzu_1069

#39065
^^
Pai ai pus niste pile pe DN...
Nu a impus nimeni ca sensurile viaductului sa fie alaturate. Pot fi departate astfel incat DN-ul sa treaca printre perechile de pile. Este o ipoteza dar nu va fi asa...
Sa nu fie ceva de genul viaduct 1, cu pile pe langa DN, si grinzi de lungimi diferite

flashu74

Eu am facut o chestie aproximativa. Prima schita era cu 3 piloni ca la viaductul1. Dar rocklee spune ca nu va fi asa. Vom vedea curând.

perfidus

Quote from: Europiu on March 27, 2018, 02:10:03 PM
^ Din ce am inteles eu din povestile de acum cateva saptamani (vezi mai ales mesajele lui cristi5) nu mai e de decupat. Sageata ta orizontala ar reprezenta o cale a autostrazii, "piciorul" sagetii se afla pe axul autostrazii. Cealalta cale se face in stanga.
Da este corecta interpretarea. In stanga va fi un zid de sprijin ce porneste din rigola DN-ului, inalt de 18-20m.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

luc

#39068
O imagine de ieri seara inainte sa ajunga rocklee :). Se suda sus pe viaduct. #3clansoane scurte in semn de respect! (GPS) Powered by API/PUM imgur uploader

GabiHd

Haos pe şantierul Autostrăzii Vestului. Un lot în construcţie de patru ani este aproape blocat la 80 la sută din proiect

Citeste mai mult: adev.ro/p69lve



pasadia

^^^

QuoteDe asemenea, noul rutier de la Dobra a provocat neînţelegeri între părţi. Acest nod, cu o utilitate îndoielnică, a fost proiectat şi reproiectat de peste 40 de ori la cererea Companiei, după care s-a cerut renunţarea la el pentru că ar strangula circulaţia din cauza barierelor la calea ferată a trenurilor de mare viteză.

Pe CF212? Tren de mare viteza? Ok, buna gluma!

Granata06

"Potrivit datelor publicate pe site-ul CNAIR, valoarea contractului pentru acest lot este de 579,927 milioane lei, fără TVA, din care 492,938 milioane lei fonduri de coeziune (85%) şi 86,989 milioane lei Guvernul României (15%)"

La un curs de 4.65 rezulta ca statul roman plateste pentru acest lot 86.989 / 4.65 = 18.7 milioane de euro. Stadiul lucrarilor este la 80 %. Si acum ne tiganim in dulcele stil balcanic. Da drumul la ban CNAIR ca si-asa contributia ta este minima si in loc sa pui umarul la dezvoltare, o franezi.

Ionut

O noua promisiune subliniata - bold si rosu:




,,Un proiect esenţial pentru România este Piteşti-Sibiu, şi s-au născut multe polemici în jurul acestuia. Din primele zile am încercat să găsim soluţii eficiente pentru a promova acest obiectiv. Nu am avut şansa să găsim un prestator care să şi ducă la bun sfârşit prestările de servicii, astfel încât s-a terminat perioada contractuală şi s-au terminat prestările de servicii ale acestui prestator. După cum ştiţi, capetele – loturile 1 şi 5 – sunt deja urcate pe SEAP, luna viitoare se vor cunoaşte câştigătorii, dar pentru partea de mijloc nu vom semna niciun contract până când nu avem autorizaţia de mediu", a declarat Ștefan Ioniţă, citat de Mediafax.

Turnul Sfatului

sublimu

#39074
Declaratia de mai sus a facut-o in cadrul emisiunii de la radio pe care am postat-o ieri si Ionut a sters-o.
Daca cineva vrea sa auda intreg interviul il gaseste pe FB. Vorbeste cam de toate proiectele de infrastructura din Romania.