News:

Video dronă 12.04 A0 Bâcu-Bragadiru / A1-DN6.
S-a deschis A0 între DN5 și DN4!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

8 Members and 32 Guests are viewing this topic.

rocklee

#38220
au aparut primi parapeti intre viaductul branisca si baraj ...se lucra intens la viitorele pile a viaductului 2 deal soimus ....si sapatura din deal sa facut tot mai mare ... :D


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)




(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

rocklee


rocklee

#38222

ciprinel

#38223
Rocklee un mare like de la mine. Iar ai umblat pe coclauri. Lucrurile prind contur pe santierul UMB. EU zic ca vor fi modificari majore in peisaj cand va fi caldura afara.

flashu74

Multumiri rocklee. Fata de filmarea din 10 decembrie chiar exista avans consistent.

rocklee

sapatura in deal este avansata ...si am vazut ca au dus ceva pamint de acolo ....a aparut primi parapeti pe portiunea dintre viaduct branisca ...barajul minta .....aseara la 18...se lucra bine la cele 3 viaducte de la soimus ...

Daniel_I

#38226
Cine mai e la curent cu stadiul licitatilor pentru lucrarile din afara carosabilului la loul Impregillo intre Saliste si Cunta. De 3 luni de zile trec zilnic pe acolo si vad cum starea dealului se deterioreaza pe zi ce trece. Mici alunecari de teren, rigole care o iau la vale, bucati de deal care o iau la vale, banda de urgenta pe o portiune de 100 m unde e debleul de dupa viaductul Aciliu e blocata din cauza ca sa ridicat terasamentul. Peisajul e dezolant. Nu cred ca deocamdata siguranta circulatiei ar fi afectata major, dar daca nu se iau masuri, in unu sau doi ani de zile in care nu se face nimic, sigur se va intampla ceva rau. Portiunea afectata se afla intre nodul Apoldu de jos si nodul Saliste.
On The Road

horatiu.cosma

^
Faza a 2-a e în execuție, parcă observase cineva de pe forum anul trecut că cei de la Hidroconstrucția și-au adus ceva utilaje. Pentru faza a 3-a (aia care să rezolve problemele definitiv) a fost anulată licitația pentru a 2-a oară anul trecut, era vorba că cei de la CNAIR vor scoate pentru a 3-a oară la licitație, dar nu am văzut nimic. Poate ar trebui să îi întrebăm.

Daniel_I

#38228
Legat de ce a zis Horatiu, de faza a doua de executie, nu stiu exact ce presupune fiecare faza, poate cineva are informatiile, da s-au inceput anul trecut in toamna ceva lucrari in afara carosabilului, lucrari de stabilizare a versantului in zona de dupa viaduct Aciliu, sens Sibiu Sebes. Lucrarile au incetat, probabil din cauza iernii, sa speram ca se vor relua in Martie. Ce vreau sa completez e ca o parte din acele lucrari, se vede cu ochiul liber in zona padurii de langa nodul rutier Apoldu de Jos, s-au facut praf. Ce consolidau azi se demola poimaine, deci pana acum nu am incredere in firma care executa lucrari acolo... Cand o sa trec pe ziua prin zona revin cu foto.
On The Road

horatiu.cosma

Faza 1 a fost "groapa", faza 2 e ce ai văzut tu anul trecut în toamnă (nici eu nu știu concret ce fac, tind să cred că e vorba despre lucrările nefinalizate de Impregillo - ceva piloți forați de beton, rigole etc, conform proiectului tehnic al celor de la Impregillo). Faza 3 constă într-o expertiză care să spună ce mai trebuie făcut în plus față de proiectul Impregillo astfel încât să nu mai curgă dealurile alea. Suntem la faza în care nimeni nu se bagă să facă expertiza asta, a fost anulată licitația de 2 ori, așteptăm cu interes a treia încercare. Sau, cine știe, ne face o surpriză CNAIR și face expertiza cu proiectanții proprii, cei aduși de pe la Iptana sau din alte locuri anul trecut și care au dat clasă celor de la Halcrow, proiectantul care a analizat SF-ul Sibiu-Pitești făcut de Iptana în 2008.

Ionut

Quote from: horatiu.cosma on February 16, 2018, 04:11:14 PM
Sau, cine știe, ne face o surpriză CNAIR și face expertiza cu proiectanții proprii, cei aduși de pe la Iptana sau din alte locuri anul trecut și care au dat clasă celor de la Halcrow, proiectantul care a analizat SF-ul Sibiu-Pitești făcut de Iptana în 2008.

:lolz:

Acum la modul serios. De ce nu se baga nimeni? Trebuie sa mareasca pretul cei de la CNAIR? :o Chiar asa nu avem niciun proiectant dispus sa lucreze pe acest contract? Sau e, ca de obicei, ceva putred cu documentatia de licitatie?

adiarc

Eu cred ca pretul e muuuuuult prea mic....nu vad cum ar putea determina  solutiile tehnice,altfel decat prin aflarea adancimii planului de alunecare....adica prin sute de foraje de adancime.....exact un nou SF,care NU s-a facut,correct...inainte de construirea lotului

Concluzie...lotul are nevoie de un SF cap-coada,facut ca la carte.....

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Daniel_I

Mie mi se pare o treaba foarte buna ce a facut CNAIR filiala Cluj impreuna cu Hidroconstructia cu "fosta groapa", Consolidarea a fost foarte profi. Toata lumea si presa tipa atunci ca e o lucrare de mantuiala si va crapa in 2 luni. Uite ca tine foarte bine. Si Da lucrarile le poate face statul roman, pe banii luati pe garantie de buna executie de la Impregillo.
On The Road

dumbravaandrei

#38233
@Ionut , asta nu ar putea sa fie un exemplu de "licitatie la care nu a participat nimeni" ? Poate ajunge si pe urechile lui Sova :D
Cu siguranta sunt suficiente licitatii pe autostrazi la care au fost "sincope" de participare. Sau pentru el singura licitatie inseamna doar cea pentru constructie...

Ionut

Quote from: Ionut on February 15, 2018, 06:08:39 PM
Mare surpriza. Sectiunea 1 PiSi are un nou termen pentru evaluarea ofertelor: 15.03.2018. Sectiunea 5 inca nu are data actualizata. Mai mult ca sigur va fi amanare... probabil tot pe 15 martie.

Am avut dreptate. S-a amanat si S5 pentru 15 martie.