News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

9 Members and 41 Guests are viewing this topic.

rebel

Nimic nou despre PiSi? mai ales ca se apropie   " Data limită de evaluare tehnică a ofertelor este 15.02.2018. " pentru loturile 1 si 5... se amana sau...?

realfanady

Incompetenta la maxim ... cum sa reziliezi contractul, cand e aproape gata (79%)?! Sa speram, ca nu se va ajunge acolo, ar fi capodopera CAIR ...

horatiu.cosma

Referitor la inchiderea circulatiei la Deva pentru conectarea LD 4 la autostrada existenta eu zic ca cea mai utila solutie pentru soferi e inchiderea traficului in 2 etape. In prima etapa doar pe sensul spre Sibiu, pentru a da posibilitatea celor de la UMB sa finalizeze si ultima jumatate de deschidere a viaductului, sa se apuce de umplutura la rampa. In a doua etapa sa inchida si sensul dinspre Sibiu, dar in asa fel incat perioada de inchidere sa fie doar cat conecteaza cu vreo 50-100 de metri de umplutura lucrarile deja incepute cu autostrada existenta, redeschizand traficul imediat dupa conectare. In felul acesta, traficul dinspre Sibiu va fi deviat pe la Orastie doar vreo 2-3 saptamani maxim.

TibiV

#38178
Nu imi place sa ma "autocitez", dar asta mi se pare varianta cea mai logica, cu minimum de timp afectat de intreruperea circulatiei (undeva la 24 ore la prima etapa, si la 10-240 ore (zece-douasutepatruzeci de ore) la etapa a doua... Caci la etapa a doua nu mai esti nevoit sa inchizi nimic decat pentru cativa metri... )
Discutam despre planul de relocare a traficului in nodul Soimus de la struto-camila existenta la un nod rutier adevarat cu A1...
(si sa nu uit... Postarea mea era de pe vremea cand nici nu incepusera traversarea podului DN76 peste Mures... Nici vorba de pile sau culee... Pe vremea aia era camp gol... este drept, fara "maci" ca pe A10...)

Quote from: TibiV on May 22, 2017, 08:37:12 PM
Quote from: laszlo.robert on May 22, 2017, 12:03:10 PM
Totusi cum vor rezolva accesul la autostrada existenta ,dupa ce vor demola breteaua.Bretelele :acces >Lugoj,acces >Sebes si iesire nod Soimus <Lugoj ,vor fii toate dupa viaduct .
Se poate face dublu sens pe breteaua de iesire Sebes > nod Soimus ?

Quote from: TibiV on March 17, 2017, 06:44:34 PM
Etapele racordarii de la Soimus mi se par foarte logice.
Voi folosi StreetView GM si traseul din OSM.

GM ne arata foarte clar ca s-a lasat suficient spatiu dedicat pentru continuarea A1 spre Lugoj:

Ceea ce inseamna ca intai trebuie finalizata Etapa 1 (pe care am figurat-o cu albastru), adica giratoriul existent -> noua bretea de intrare spre Sibiu -> autostrada propriu-zisa de la bretea pana la autostrada existenta in punctul A.


Dupa ce ai mutat fluxul de intrare spre Sibiu pe traseul de mai sus, poti intrerupe vechea bretea de intrare (fara sa o afectezi deloc pe cea de iesire) si sa termini Etapa 2, marcata cu verde, intre viaductul peste DN7 si autostrada actuala in punctul B

Punctele  A si B le-am marcat si pe poza StreetView:


Eu inclin sa cred ca cei de la UMB exact asta i-au spus lui rocklee...

Culeea aia va fi ultima terminata pentru ca va ramane "intre sensuri", cel spre Sebes sus, pe noua autostrada, cel dinspre Sebes pe vechea (si viitoarea) bretea de iesire de pe A1 spre DN7/DN76... Intre ele va ramane spatiu cat cuprinde, cat timp actuala bretea de intrare spre Sebes va fi dezafecatata...

Orice alta varianta (cu zile si saptamani de inchidere a circulatiei) se va lasa pentru CNAIR cu "frigiderul plin de carne", frigider aratat in "prime-time" de toate posturile TV...
Sunt ei mincinosi, dar nu sunt chiar nebuni "de legat"...

(TAG: racordare A1 soimus )

LE
Nu discut despre "noile" directive de receptie ale CN*** (:lol:) cu "panselute pana la WC"...
Probabil in cazul asta vor receptiona si fara panselute si fara "HH roz, pufoasa, la WC"... :D
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

flashu74

#38179
Ar fi perfect pentru trafic o inchidere de doar 24 ore. Eu daca as fi constructor nu as risca sa fac acel terasament pe feliute. Acolo inaltimea este de pina la 10 m. Se vede din imagine ca pentru a conecta intregul sens spre Sibiu trebuie desfiintata in prealabil breteaua de urcare. Cred ca respectand timpii tehnologici acolo va duce la adunarea de zile multe.
Deschiderea circulatiei prin nod doar pentru sensul spre Sibiu, si coborarea in continuare pe breteaua actuala in nodul Soimus  va creea un minunat conflict de trafic.

ovicor

Tare ma tem ca Rocklee a inteles perfect. Ma gandesc ca cei de la UMB vor sa demoleze si sa faca din nou tot terasamentul de la punctele A si B pana la culee, pentru o compactare corespunzatoare. Desigur, breteaua de iesire a sensului dinspre Sebes nu va fi afectata fizic, dar "distanta de vecinatate" cu santierul duce la concluzia ca-i mai bine atat pentru soferi cat si pentru constructor inchiderea completa a traficului intre Simeria si Soimus. UMB se vor mobiliza la maxim, iar inchiderea va fi redusa la minimum impus de timpii tehnologici. Sa recunoastem, realizarea segmentului dealului cu lilieci cu trafic pe DN 76 a creat si creaza destul disconfort constructorului, dar acolo nu exista varianta. Aici exista, deci trebuie inteles constructorul! E parerea mea, de nespecialist, dar, consider eu, de bun-simt!

nrb

Să ajungem acolo, tot calculez cu dealul ăla cu liliecii, îmi dă cu virgulă, până la urmă sper să fie cu întreg, în decembrie!!

Ionut

Nu doar tie iti da cu virgula. :) Probabil că ne vom lamuri în următoarele 4 luni. Deocamdată mai au destul de săpat.

flashu74

Sa va mai incurajez cu cateva imagini de la Soimus.
















Powered by API/PUM imgur uploader

davyl

Multumim, frumos, tare frumos, o "mare" de oameni la lucru...

Daca ar fi toti constructorii de autostrazi in Romania tot la fel de seriosi si muncitori ca cei de la UMB, altfel ar arata santierele patriei in acest moment...

dumbravaandrei

Poza e facuta din giratoriu? Cumva se lucreaza la bretea?

verdiuc

Eu nu inteleg de ce se lamenteaza lumea ca sunt doar 4 constructori ofertanti pe centura Bacau.
Daca ar fi numai Umb ofertant ar fi ideal, pentru ca din cate se pare unde vezi UMB ...se va face!, si nu vor fi diverse tergiversari.

flashu74

#38187
Din giratoriu . Deocamdata pare depozit de zgura. Un munte de zgura adusa de la Hunedoara. Si astazi se aducea multa zgura. In plus astazi se aduce aici si din dealul cu lilieci.
Nu am reusit sa fac o poza mai sugestiva dar erau multe camioane la incarcat.




Powered by API/PUM imgur uploader





Powered by API/PUM imgur uploader

flashu74

Se lucreaza si la viaductul1 lilieci la ambele capete.










Powered by API/PUM imgur uploader

flashu74

Se lucra si la viaductul2 . Aici foreza a terminat forajul de linga DN si a fost mutata linga valea râului pe partea spre DN. Aici inca  semnul de intrebare referitor la numarul de deschideri nu mi-a disparut.