Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 27 Guests are viewing this topic.

voicul

Adica exista o sansa sa:
1. Reziliem contractul cu Salni - ceea ce probabil va implica sa le dam si niste bani.
2. Sa semnam un contract cu Salini ca sa faca ce am reziliat mai devreme?

Ionut

Quote from: Ionut on December 21, 2017, 01:35:40 PM
Cerem solutia din PT aprobat pentru dealul liliecilor.

Nu am primit raspuns, deci am trimis RECLAMATIE ADMINISTRATIVA. Urmatorul pas, actionarea in judecata.


Ionut

Quote from: Ionut on December 21, 2017, 02:31:48 PM
Si cerem si niste lamuriri suplimentare la PiSi.

Nu am primit raspuns, deci am trimis RECLAMATIE ADMINISTRATIVA. Urmatorul pas, actionarea in judecata.




istvan78

Quote from: voicul on January 25, 2018, 10:59:53 AM
Adica exista o sansa sa:
1. Reziliem contractul cu Salni - ceea ce probabil va implica sa le dam si niste bani.
2. Sa semnam un contract cu Salini ca sa faca ce am reziliat mai devreme?
Nu tocmai. Contractul initial oricum nu acoperea constructia tunelurilor (nu prin tehnologia ceruta de mediu, nu in lungimea rezultata din reproiectare).
Intrebarea era doar daca
a) relicitam doar executia tunelurilor (sect. E2) dupa un PT realizat de Salini si aprobat de CNAIR, sau
b) relicitam proiectare si executie pentru toata sectiunea E (incl si ceva viaducte, daca nu ma insel).

CNAIR aparent a ales calea b). Desigur, presupunand ca Salini a lucrat deja la PT pe sec. E, ei ar putea avea acest avantaj la licitatie.

Parerea mea personala e ca CNAIR (sub actuala constelatie politica) nu are intentia sa progreseze real pe acest proiect. Doar flutura hartii...

cutter

Bingo. Nici intenția, nici capacitatea.

Ionut

Se pare ca au reactionat la reclamatia administrativa. Dar au reactionat exact in stilul lor...

Sibiu-Pitesti:



O sa le raspund.

Ionut

Si dealul liliecilor. Vom analiza daca ii vom da in judecata.


Ionut

Am mutat si discutiile de aici tot pe thread-ul dedicat comunicarii cu CNAIR. Le gasiti acolo si se pot continua dezbaterile acolo ca sa nu poluam thread-urile de autostrazi.

gruiarew

'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

gruiarew

'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

Ionut

Dezolant. Acest lot e mai aproape de reziliere decat de finalizare. Nemernici.

gruiarew

Să zicem că era duminică și e ianuarie totuși :)

Ceva cu adevărat dezolant se poate vedea în prima arte a acestui video:

https://youtu.be/DkmuxqMVHsg

Nu știu dacă am mai condus în halul ăsta :)
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

TibiV

Hmmm...
Am vazut niste indicatoare care "sugereaza" ca ai condus pe un "Drum European"...
Pe bune ?!... :(

Felicitari pentru stilul tau de condus...
Daca toti cei care "vin din sens opus" ar conduce ca tine, ar fi mult mai putine stiri la TV cu accidente...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

andrei0305

Salut la toata lumea!
Voiam sa va anunt ca dimineata, in jurul orei 8, portocala mecanica intrase deja pe teren si stabilea tactica de joc. Echipa era destul de numeroasa.
Fara poze, dar poate primim ceva noutati pe final de saptamana.
O zi frumoasa!

istvan78

Sosit acum de la Deva la Timisoara. Carosabilul pe DN68A intre Abucea si Margina a ajuns intr-o stare pe care eu n-am mai vazut-o de cel putin 10 ani. Reparatiile sunt fara speranta. Placile de beton din care e format corpul drumului sunt sparte in bucati mai mici de 1m2, in multe locuri. Sub ele banuiesc ca nu e decat pamant. O reabilitare serioasa, si daca s-ar vrea nu s-ar putea face sub traficul existent...
Cum sectiunea cu tunele nici in cele mai optimiste scenarii nu va fi realizata mai rapid de 5 ani de azi, vom ajunge sa avem un coridor rutier de importanta europeana din care o sectiune de 15-20Km va semana mai mult cu un drum forestier.