Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 35 Guests are viewing this topic.

Vice33

#37875
Si eu mă gândeam cu toate etapele realiste undeva la 2027-2030...adică...peste 12 ani...

Oare cine dintre "domniile lor" vor fi la șefiile MT și CNAIR peste 12 ani...? Oare atunci ne vom aduce aminte cu drag de aceste discuții de pe forum...? Vom mai exista peste 12 ani având în vedere că se preconizează în viitorul foarte apropiat un nou război mondial...?  :-[

P.S. Prima zi de lucru pe lotul 4 UMB... 8) , Oare pot lucra la așa temperaturi scăzute? În estul Transilvaniei au fost spre dimineată -20 de grade (Joseni, M. Ciuc) și -10, -11 și -14 la Făgăraș, Brașov, Predeal. Iar azi va fi frig și peste zi..


vancouver

Dat fiind 2025 optimist si 2027-2030 realist pentru finalizarea A1, inca o data INSIST cu reabilitarea SERIOASA a DN68A Holdea - Margina. Asa cum am spus, cu inchiderea circulatiei pentru 2-3-4 luni, refacerea fundatiei si a asfaltului, la fiecare km cate o alveola de refugiu de urgenta. Toate intersectiile cu banda suplimentara de facut stanga.

Licitatie de urgenta pentru aceasta reabilitare. Realizare pe timp de vara in regim de urgenta.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

pasadia

Apropo, vineri dupa-masa am strabatut DN7, Arad - Deva. Surprinzator de liber, chit ca mai exista si pe acolo destul trafic greu. Calitatea asfaltului, marcajelor, podetelor, semnalizarea, toate insa cu cateva clase peste DN68A.

JohannDB

"""""Calitatea asfaltului, marcajelor, podetelor, semnalizarea, toate insa cu cateva clase peste DN68A""""" , pentru DN7, deoarece acesta a fost modernizat, cu ceva ani în urmă (vero 10 ani și dacă nu mă înșel, a lucrat aici UMB-ul?), pe când acest amărât, dar devenit important acum cu A1, acest DN 68A, nu are nici măcar lățimea stas al benzii de rulare, pentru DN de 3,50 m lățime ci numai 3,20 m (am căutat, dar nu am găsit când să fi fost modernizat)... Este un DN de "calasa" 2-a, cum încă mai sunt multe în țară.

Dominik

Stie sau a vz cineva, au ajuns UMB pe santier azi ??? Pe 15 Ian era vorba ca revin din vacanta
You're in Steelers Country

Tavi

Eu zic sa mai stea la cald oamenii ca acum au tot lotul fara probleme (sper) si chiar daca vin mai tarziu il gata ei cumva  8)

adiarc

Nu cred ca vin....temperaturile nu permit
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

flashu74

Astazi la ora 12 la Soimus era un super soare, un frig patrunzator si liniste totala pe santierul UMB.


Germany

Încä nu a iesit UMB-ul din bârlog ? :)

elphax

azi si maine ninge
de joi iese soarele ...

gdaniel

#37886
Vad ploi masive in zona Deva spre sfarsitul saptamanii, cred ca UMB o sa mai stea in barlog..

ovicor

UMB-istii nu trebuie sa iasa in conditiile meteo actuale. Merita sa stea fiecare alaturi de familii, plus ca randamentul / eficacitatea ar fi reduse in aceasta perioada. Si-apoi sa-si faca grafic / program de vizitare rocklee si flashu !

NGC

Quote from: NGC on December 27, 2017, 09:07:37 PM
PiSi 1

Au primit cadou de Mos Craciun o contestatie de la asocierea condusa de PIZZAROTTI, pentru respingerea ofertei lor.

Contestatia a fost respinsa.

Ionut