News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 32 Guests are viewing this topic.

HVMihnea

https://www.oradesibiu.ro/2017/12/18/cnair-despre-autostrada-sibiu-pitesti-avem-in-pregatire-lansarea-licitatilor-pentru-loturile-2-3-si-4/

Interesant. Si mie mi-a luat ceva timp sa diger titlul.
Sunt foarte curios daca vor lansa licitatiile acelea vreodata.
Sibiu-Curtea de Arges inteleg ca nu este un lot atat de dificil, dar cand ne gandim la ce presupun loturile 2,3,4, parca e incredibil ca CNAIR are astfel de ambitii.

adiarc

Povesti.....pe ce traseu?( care traseu se stabileste dupa realizarea SF,care SF nu exista si cel vechi e hartie igienica)....apoi pauza AM,pauza A.C.

Hai sa ne facem ca muncim...lansam licitatii...apoi nu-i bai ca se anuleaza

Motto-ul CIR ( cancerul infrastructurii romanesti - Cnair) :"noi muncim....nu .gandim...si vai Doamne ce mintim "
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

pbh

#37697

Traseul final a fost stabilit din 21.11.2016. Este cel de mai jos.

harta

Ionut

Aseara API a luat pozitie fata de anularea licitatiei pentru expertiza pe OS3.




Zilele trecute, Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere a anulat licitația pentru realizarea expertizei tehnice și revizuirea proiectului tehnic pentru lotul 3 al Autostrăzii Orăștie-Sibiu, supranumită și "Autostrada Demolată" sau "Groapa". Motivul? Nimeni nu s-a prezentat la această licitație! Este a doua anulare, după ce la finalul anului 2016 CNAIR a recurs la același gest. Atunci a fost depusă o ofertă, însă a fost declarată neconformă. Oficiali din CNAIR spun că vor încerca pentru a treia oară să liciteze aceste servicii.

Este regretabil faptul că nu există companii din domeniu care să își asume proiectarea soluțiilor de remediere pe această autostradă. Însă și mai grav este faptul că vestiții proiectanți angajați recent în CNAIR de la Iptana sau de la alte companii de proiectare, cei care își permit să corecteze și să dea sfaturi unui renumit specialist din domeniu (Halcrow, companie internațională angajată de Comisia Europeană prin JASPERS) pentru proiectul Autostrăzii A1 Sibiu-Pitești, nu sunt în stare să rezolve probleme aparent mult mai ușoare, cum ar fi cele de pe "Autostrada Demolată".

"Experții" CNAIR nu sunt capabili să își asume soluționarea problemelor de proiectare în regie proprie. În acest sens, ne punem întrebarea firească: ce face acel departament de proiectare din cadrul CNAIR?

Noi sperăm că acest departament este activ și implicat și că își va asuma proiectarea soluțiilor de remediere pentru lotul 3 al Autostrăzii Orăștie-Sibiu. În caz contrar, poate conducerea CNAIR va fi consecventă cu îngrijorarea (exprimată într-un comunicat de presă din 15 decembrie) referitoare la risipa banului public, luând decizii în consecință.

#AutostradaA1 #AutostradaDemolată

Ionut

Cerem solutia din PT aprobat pentru dealul liliecilor.


Ionut

Si cerem si niste lamuriri suplimentare la PiSi.


ciprinel

#37701
Quote from: Bogdan_Cluj on December 20, 2017, 04:56:04 PM
Referitor la ultima poza (cea de la cariera).
Am inteles eu bine: deoarece a fugit dealul (acele coloane care s-au "indoit"), au zis ca ridica autostrada, nu mai taie din deal acolo si ca atara au trebui sa "ridice" autostrada in zonele de langa deal? Si de aceea au nevioe de acele ziduri de sprijin? Sau de ce este nevoie de ele, pentru ca vad ca sunt DUPA autostrada, nu INTRE deal si autostrada. Adica zidul sustine autostrada "sa nu o ia la vale", si nu sustine dealul ca "sa nu se urce peste autostrada".
Bogdan, dupa ce s-au rupt coloanele forate, UMB a astupat excavatia facuta intre coloane pentru culoarul autostrazii. Dealul a rupt decat coloanele dinspre el (cele nordice). Prin reumplere s-a stabilizat apasarea/deplasarea dealului inspre vale, deoarece umplutura dintre cele 2 randuri de coloane ( nordice si sudice ) actioneaza ca si un mare tampon. Inaltand cota autostrazii e ca si cum n-ar fi umblat vreodata acolo si doar au asezat autostrada "PE" teren. Totodata aceste ziduri de sprijin din partea sudica a autostrazii s-a observat la momentul cand Rocklee a postat printre primele poze din zona, ca o mare parte din ele au fost " racordate" la coloanele sudice forate. Clar acel zid de sprijin nu avea nevoie sa fie facut si-n partea nordica a autostrazii deoarece nu e un deal foarte abrupt si nu avea ce sa sustina. Dealul ar fi fost abrupt daca ramanea solutia cu excavarea( coborarea in pamant sa zic asa) si erau coloanele care ar fi fost in loc de zid de sprijin.
Sper ca m-am facut inteles.

esendy

Quote from: pbh on December 21, 2017, 10:28:10 AM

Traseul final a fost stabilit din 21.11.2016. Este cel de mai jos.

harta

lotul 1 e sibiu boita sau cel cel de la curtea de arges?

SILVIUFG


voicul

In 2018 "Lugoj - Deva lotul II cu 4 kilometri, lotul III cu 8,6 kilometri și 12 kilometri din lotul IV tot pe Lugoj - Deva." Ștefan Ioniță

Ionut

Un muzeu de 4 km. Doar Grind-ilia pe lotul 3. Si 12 km la UMB? Unde, cum?

voicul

Eu l-am citat.
De ce doar 8.6 km pe lotul 3 si nu tot, de ce 12 km pe lot 4 (si in ce portiune mai exact - sper ca nu se refera la 12 km pe care ii deschide muzeu) ... mister.

rocklee

#37707

rocklee

ajunge pentru ziua de azi   8)...sunt obosit si merg sa ma culc  :brush: :bye: :yawn:













Powered by API/PUM imgur uploader

rocklee

si mai vreau sa va spun ca am fost azi pe lotul UMB ...care este plecat in vacanta ...si am facut cam vreo 35o de imagini in diferite locati ....

:D :D