Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

8 Members and 35 Guests are viewing this topic.

flashu74

Quote from: Ionut on November 20, 2017, 10:54:07 AM
Se circulă pe podul de la Șoimus.
Ar trebui si traficul adus de A1 sa isi revina la fluenta normala.
Asta e vestea zilei pentru zona Simeria-Deva. Traficul era sufocant. Nivelul de trafic a crescut semnificativ din momentul deschiderii A si pana in prezent.

luciano

Quote from: flashu74 on November 19, 2017, 02:54:51 PM
Erau 2 grinzi incarcate in 2 tiruri UMB parcate linga DN la Soimus.

Sunt cele care se vad in primele doua poze de aici?

Quote from: flashu74 on November 19, 2017, 02:34:59 PM
La pod Soimus sunt montate toate grinzile ( cu exceptia capetelor).

Mai lipsesc 4 grinzi pe partea cealalta a autostrazii, chiar linga podul peste Mures. Se vede bine in ultima poza de aici.

Am numarat 2 grinzi (desi cred ca sunt totusi 4 acolo) langa viaductul peste DN76 si 22 de grinzi langa podul peste Mures, acolo unde pare ca demonteaza macaraua mare, si ar mai fi si cele 2 grinzi de pe tiruri, deci mai sunt inca cel putin 26 de grinzi pentru ambele viaducte.

In poza asta distanta intre culee si primul rand de pile pare foarte mica pentru a incapea ceva grinzi acolo. Sau joaca feste zoom-ul?



dorum

joaca, joaca :)
grinzile sunt jos, langa culee

flashu74

Luciano - sunt corecte ambele observatii. Din pozitia in care eram nu am vazut lipsa acelor grinzi. Greseala mea. Scuze.

Allex

Quote from: AlexAllex on November 19, 2017, 11:26:21 PM
Legat de nerecunoasterea lucrarilor de la Holdea, mai intreb odata, poate stiti voi ceva ce nu stiu eu: este vreo declaratie oficiala care sugereaza acest lucru? Aveti link? Sau hai mai bine sa intrebam noi oficial direct la CNAIR ca sa nu existe dubii. Fie intreb eu maine si asteptam raspunsul cel mult 30 de zile sau intreaba API si vine raspunsul mai repede (~10 zile). Cum facem?

Am trimis asta azi:

QuoteInformatiile solicitate sunt urmatoarele:

1. A fost semnat actul aditional la contractul de proiectare si executie incheiat intre CNAIR si constructorul lotului 3 al autostrazii Lugoj-Deva referitor la descarcarea/nodul Holdea? (Da/Nu)

2a. Daca raspunsul la intrebarea 1 este afirmativ atunci va rog sa imi comunicati data actului aditional si numarul acestuia.
2b. Daca raspunsul la intrebarea 1 este negativ atunci v rog sa imi comunicati daca se are in vedere incheierea unui astfel de document.

Va rog sa imi trimiteti raspunsurile la aceasta adresa de email

Va anunt cand ajunge raspunsul.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

luciano

Quote from: dorum on November 20, 2017, 01:15:51 PM
joaca, joaca :)
grinzile sunt jos, langa culee

Le-am vazut si le-am si mentionat mai sus (2 sau 4), dar parca sunt prea lungi pentru a incapea acolo.

luciano

Quote from: flashu74 on November 20, 2017, 01:24:47 PM
Luciano - sunt corecte ambele observatii. Din pozitia in care eram nu am vazut lipsa acelor grinzi. Greseala mea. Scuze.
Nu trebuie sa iti ceri scuze. Eu iti multumesc in schimb pentru pozele din ultima vreme.

interesantul

Mda... Am fost ieri pe lotul Impreglio! De rahat! Si unde nu este pod/podet tot e plin de hopuri...
Am pierdut prin Romania 30 de ani...

Ionut

Sunt si multe mici gropi in stratul de uzura. Varza totala, dupa cum am zis.

alecu26

#37209
Acolo (OS3), rezilierea e cea mai mare binecuvantare facuta lui Impregillo. Costurile de reparatii vor depasi cu muuuult bani din garantii. De fapt ce reparatii...acolo nu sunt gata lucrarile in foarte mare parte.

Chiar nimeni se sesizeaza?

Evident cine a decis rezilierea, se va acoperi tot timpul de scuza....dar eu am reziliat si am executat garantia. Dupa mine....potopul.
Drumurile noastre POATE;

Allex

Quote from: alecu26 on November 20, 2017, 02:53:14 PM
... Costurile de reparatii vor depasi cu muuuult costurile de reparatii. ...

Editeaza putin aici, cu siguranta ai vrut sa zici altceva. Probabil garantia vs costurile cu reparatiile.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

flashu74

Ca sa repar greseala revin cu informatia exacta. Lipsesc 2 grinzi ( cele de pe cele 2 tiruri).

flashu74





Powered by API/PUM imgur uploader
Si UMB se pregateste sa remedieze aspectul.

flashu74


ciprinel

De departe este si va fi cel mai greu tronson din intreg lotul. Sper din suflet sa iasa bine atat UMB-ul cat si noi ca viitori " useri " ai acestei viitoare autostrazi. Sa speram ca rezista dealul si nu se pravale.