Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 14 Guests are viewing this topic.

rocklee

avem asfaltpe un sens de la viaductul branisca pana in apropiere de barajul mintia
la ora vizitei inca se asfalta
:o

iar pe celalalt sens era balast sabilzat cu emulsie pe el  (GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

rocklee

imagini din zona pasajului de la bejan si din zona primei relocari.... (GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

flashu74

Super reportaj. Multumim. Se lucreaza in forta. Sunt vizibile progresele in fiecare zi.

rocklee

calitatea imaginilor a scazut ...pentru ca au fost facute cu telefonul si se facea seara ... (GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader


KenyaSong

Multumim!

Nu am vazut sa se fi anuntat, pe gmaps sunt si imagini satelitare de la Soimus din 30 septembrie

Liviu_udr

Mulțumim mult pt efort! Pentru mine era groaznic încă un weekend fără poze de la tine.

Iceman


flashu74

Quote from: Ionut on November 10, 2017, 08:35:52 PM
La Soimus sunt fabricate și aduse toate grinzile?
Sunt grupate cate 8 in dreptul fiecarei deschideri. Cred ca sunt toate.

ovicor

La Soimus, intr-una din imagini, se vad predale pe un camion platforma, deci nu se multumesc doar sa puna grinzile! Poti sa confirmi, Rocklee, am vazut bine ?

cristi5

#36925
Quote from: wifi on November 10, 2017, 07:16:44 PM
Am avut rabdare si am asteptat sa ne scapap de lilieci. Acum o luna-doua, un an-doi trec repede. Sa nu uitam de diferenta de nivel dintre teren si autostrada. Viitorul viaduct va trece acolo peste DN _SI_ CF.

Pai n-am scapat de lilieci. AC inca nu e inca in vigoare. Nimeni (nici CNAIR nici UMB) nu pare sa grabeasca la deal.

Parerea mea e ca dealul e mult in urma restului LD4 si ar fi o pierdere de timp si siguranta ca tot lotul sa astepte dupa deal!

Da, bretelele ar trebui sa urce pe terasament. Daca nu se pot evita altfel exproprieri, bretelele pot urca pe spatiul unei cai de rulare, care ar urma sa se execute dupa finalizarea dealului si celeilalte cai.

SAU se poate folosi DJ706A (intarit) care se desparte de DN76 in acelasi punct, trece pe sub A1 apoi urca la nivelul autostrazii. Acolo e terasament comun, se poate face descarcare cu zero exproprieri si zero drum nou, cu o intersectie de drumuri 1+1 desenata (cu vopsea si NJ) pe acel corp de drum lat de peste 35m (A+DJ)

http://proinfrastructura.ro/proiecteinfrastructura.html#map=15/45.924/22.842/0

Radu73


flashu74

La deal se excaveaza destul de consistent.  Se duce materialul de la deal pe terasamentul dintre deal si baraj mintia. Sunt constant 10-15 camioane la incarcare.

cristi5

Au sapat pestera? Ar insemna ca au AC.

NGC

^^^

26.06.2017: "Zona cuprinsă între km 97+050-km 97+300 aferentă culoarului de expropriere inițial- Etapa I și suplimentar- Etapa II, Secțiunea "D", exclusă din AC02/09.03.2017 din obiectivul de investiții "AUTOSTRADA LUGOJ-DEVA, LOT 4, km 77+361-km 99+500(100+014)""

In August au emis si autorizatia de mediu. Atentie ca de data asta e autorizatie, nu acord.

QuoteAPM Hunedoara a emis azi, 29.08.2017, Autorizatia de mediu nr.HD-41/29.08.2017 pentru recoltarea/capturarea exemplarelor de lilieci existente in Pestera Tunel din com.Soimus si relocarea acestora in Pestera Romanesti din judetul Timis, aceasta fiind emisa in baza Ordinului Ministerului Mediului nr.1149/22.08.2017 pentru aprobarea derogarii pentru unele specii de lilieci. Din punct de vedere al protectiei mediului, nu mai exista alte impedimente care sa intarzie lucrarile la autostrada.