Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 19 Guests are viewing this topic.

iuli

Multumiri de poze!
Sincer si mie mi s-a parut banda de urgenta mai ingusta dar am crezut ca e o iluzie optica. In plus eram mai atent la alte detalii decat la banda de urgenta cand am condus.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

Ionut

Cu mare placere! Mai intorc si eu din placerea provocata de pozele puse de voi. :)
Am pus deja vreo 120 de poze pe jurnalul de calatorie aici. Urmeaza si altele... atat pentru moment. Enjoy!

bogdymol

Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

nenea_hartia

Quote from: bogdymol on March 21, 2012, 08:07:56 PM
Lucrările pe autostrada Nădlac-Arad au fost sistate din cauza lipsei de personal, iar viitorul pare sumbru.

:ohno:
Evident, titlul e incorect, pentru că nu se precizează lotul. Dar articolul este destul de bine informat. Absolut toate problemele le-am semnalat şi noi, unele (banda de decelerare) chiar în premieră. Oricum, pentru mine era previzibil că se ajunge aici.
Aş dori totuşi, în calitate de mitic, să remarc gustul foarte acru lăsat de sugestia că angajaţii din sudul ţării, de la muncitori la ingineri, nu fac altceva toată ziua decât beau de rup, cot la cot. Să fiu sincer, deşi am lucrat în viaţa mea în absolut toate cotloanele ţării, pot spune cu mâna pe inimă că nu am văzut până acum furturi mai mari şi mai organizate decât în anul de când lucrez la Arad. Saci de ciment, orice tip de metale, inclusiv fier-beton, parapet de protecţie şi cabluri de iluminat sub tensiune (!), prefabricate de rigole, dale de trotuare, capace betonate de cămine (!), ca să nu mai spun de combustibil. Din organizarea de şantier a Alpine de la Pecica a dispărut, într-o singură noapte, o tonă de motorină, iar pe bypass aceste lucruri sunt endemice, unora dintre şoferi umplându-li-se în batjocură şi rezervoarele cu apă. Dar asta nu mă face să generalizez sumar şi să confund hoţii cu marea majoritate a oamenilor din zonă, care sunt în general foarte drăguţi şi civilizaţi. Nu mă face nici să afirm că, din cauza furturilor comise de cei din zonă, ,,Este de la sine înţeles că [...] cel mai probabil, întârzierile vor fi ceva la ordinea zilei pe autostrada Nădlac-Arad".

@autorul articolului: viaţa în construcţii de drumuri nu e uşoară, măcar şi pentru faptul că eşti departe de casă, cazat uneori în cine ştie ce baracă, şi lucrezi zi-lumină (spre deosebire de jurnalism); uneori, din motivul ăsta, se mai şi bea. Poate pare de necrezut, dar chiar şi unii ingineri nemţi şi austrieci de pe cele două loturi (bypass+Nădlac-Arad Lot I) mai beau, şi unii nu puţin. Dar, atâta vreme cât nu încalcă vreo lege, iar a doua zi lucrează cât şi cum trebuie, nu cred că e treaba noastră. Referitor la muncitorii români aduşi de Romstrade, nu prea văd din ce beau ei toată ziua dacă ziceţi că nu sunt plătiţi.

bogdymol

#649
Quote from: nenea_hartia on March 21, 2012, 09:12:10 PMSă fiu sincer, deşi am lucrat în viaţa mea în absolut toate cotloanele ţării, pot spune cu mâna pe inimă că nu am văzut până acum furturi mai mari şi mai organizate decât în anul de când lucrez la Arad. Saci de ciment, orice tip de metale, inclusiv fier-beton, parapet de protecţie şi cabluri de iluminat sub tensiune (!), prefabricate de rigole, dale de trotuare, capace betonate de cămine (!), ca să nu mai spun de combustibil. Din organizarea de şantier a Alpine de la Pecica a dispărut, într-o singură noapte, o tonă de motorină, iar pe bypass aceste lucruri sunt endemice, unora dintre şoferi umplându-li-se în batjocură şi rezervoarele cu apă.

Nu-mi vine sa cred ca se intampla atatea chestii pe aici :ohno: Stiam si eu de cateva furturi mai marunte de pe santier, dar nici chiar in halul asta! Firma de paza ce "pazeste" acolo?

Cat despre umplutul rezervoarelor cu apa... n-am cuvinte. Aia nu se gandesc cat costa reparatia in cazul in care apa ajunge in motor? Niste dobitoci!
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

nenea_hartia

Quote from: bogdymol on March 21, 2012, 09:42:54 PM
Nu-mi vine sa cred ca se intampla atatea chestii pe aici :ohno: Stiam si eu de cateva furturi mai marunte de pe santier, dar nici chiar in halul asta! Firma de paza ce "pazeste" acolo?

Cat despre umplutul rezervoarelor cu apa... n-am cuvinte. Aia nu se gandesc cat costa reparatia in cazul in care apa ajunge in motor? Niste dobitoci!
Păi firma de pază ESTE implicată. E aceeaşi firmă (ştii care) pe ambele şantiere. Eu m-am dus şi la poliţie şi mi-au spus: ,,noi nici n-avem maşină să mergem să constatăm. De ce nu vorbiţi cu firma de pază?"

MHN

Quote from: nenea_hartia on March 21, 2012, 11:16:32 PM
Quote from: bogdymol on March 21, 2012, 09:42:54 PM
Nu-mi vine sa cred ca se intampla atatea chestii pe aici :ohno: Stiam si eu de cateva furturi mai marunte de pe santier, dar nici chiar in halul asta! Firma de paza ce "pazeste" acolo?

Cat despre umplutul rezervoarelor cu apa... n-am cuvinte. Aia nu se gandesc cat costa reparatia in cazul in care apa ajunge in motor? Niste dobitoci!
Păi firma de pază ESTE implicată. E aceeaşi firmă (ştii care) pe ambele şantiere. Eu m-am dus şi la poliţie şi mi-au spus: ,,noi nici n-avem maşină să mergem să constatăm. De ce nu vorbiţi cu firma de pază?"
Incredibil!

bogdymol

Pai de ce nu se schimba firma de paza daca astia oricum sunt prieteni cu hotii? Sunt o gramada de firme de paza in Arad...

*mie mi se pare ca aceasta firma are anumite "legaturi" in oras, dar asta nu ar trebui sa fie un motiv pentru care sa nu poata rezilia contractul cu ei
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

iuli

Si pe Arad - Timisoara cand am fost si am vorbit cu cei de acolo la fel se plangea ca se fura in draci. Firmele de paza sunt in cardasie cu angajatii si cele mai multe furturi se fac ziua.
Faza e ca daca schimbi firma de paza, cateva saptamani sunt si ei buni dar apoi se dau pe brazda si treci la urmatoarea si tot asa. Pana la urma ajungi din nou la prima firma si reiei ciclul.  :(
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

Ionut

Vai vai vai... :ohno:
Baieti da' vesti mai bune nu aveti? :) Uf.

:cheers:

bogdymol

#655
Duminica seara pe la ora 20 am facut drumul Arad-Timisoara pe autostrada pe acest traseu (Arad-autostrada-Centura Timisoara-Timisoara). A durat fix 40 minute.

Nodul de la Ortisoara in timpul noptii:



Intoarcerea a fost astazi la pranz pe drumul obisnuit, DN69, si a durat ca si data trecuta, adica 34 minute. Pe drum m-am oprit si pe DJ692G intre Sag si Cruceni ca sa fac cateva poze la autostrada.

Sus pe pasaj:



Vedere spre Timisoara:



Vedere spre Arad:



Din cate se poate observa autostrada nu este gata inca.

edit: si inca ceva: au inceput montarea balustradelor la pasajul de pe DN69 peste A1:

Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

davyl

Quote from: Ionut on March 22, 2012, 01:41:32 PM
Vai vai vai... :ohno:
Baieti da' vesti mai bune nu aveti? :) Uf.

:cheers:
Am eu:
http://economie.hotnews.ro/stiri-companii-11810954-alexandru-nazare-comisia-europeana-acceptat-includerea-autostrazii-timisoara-targu-mures-iasi-reteaua-trans-europeana-transport.htm

Comisia Europeana a acceptat includerea in noua retea trans-europeana de transport TEN-T a traseului Timisoara-Sebes-Turda-Targu-Mures-Iasi-Ungheni si a rutei Calafat-Craiova-Alexandria-Bucuresti, ambele atat in componenta rutiera cat si feroviara, informeaza Ministerul Transporturilor. De asemenea, "s-a acceptat de catre Comisie si includerea rutelor Bors-Turda si Constanta-Tulcea-Braila-Galati in reteaua globala si a Canalului Dunare-Bucuresti in reteaua centrala", mai arata Ministerul Transporturilor. De fapt, asa cum arata comunicatul ministerului, aceste lucruri au fost convenite in cadrul unei sedinte de lucru cu Vicepresedintele Comisiei Europene, comisarul Siim Kallas. 

nenea_hartia

#657
^ Mulţumesc.  :)

=============

Să lămurim puţin situaţia de pe A1 Nădlac-Arad. Aşa cum am spus, articolul pus ieri de bogdymol e bine informat. Să facem o comparaţie printr-un itinerar parcurs în sensul scăderii kilometrajului autostrăzii:

Nădlac-Arad Lot 2, contractor Alpine Bau

- nodul cu bypass Arad; azi s-a decofrat una din culeele pasajului peste bypass şi s-a început cofrarea celeilalte; probabil Alpine trag tare ca să poată pune grinzile în aprilie, când bypass-ul se va închide câteva zile (ăsta e un răspuns restant pentru bogdymol):





- podul peste canalul Mureşul Mort, km 37+550:




- diverse podeţe de pe traseu:





nenea_hartia

#658
- pasaj la km 33+800; un drum agricol va trece peste CF Arad-Nădlac şi autostradă:




- lucrări la podeţe şi terasamente:








- zona pasajului peste CF Arad-Nădlac:




nenea_hartia

#659
- zona nodului Pecica, unde se va construi şi Centrul de Întreţinere şi Control din vestul ţării:









Nu am poze de pe bucata care ocoleşte Pecica, dar se lucrează bine şi acolo.

============

Intrăm acum pe Nădlac-Arad Lot 1, contractor consorţiul Romstrade-MonteAdriano-Donrep:

- organizarea de şantier MonteAdriano de la Pecica: