Author Topic: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac  (Read 10469790 times)

0 Members and 9 Guests are viewing this topic.

Cristi N

  • Officer
  • ***
  • Posts: 165
  • Karma: +39/-2
Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Reply #35985 on: September 19, 2017, 10:26:48 PM »
Panourile de mai sus par ca prind metalul parapetelor ca intr-o menghina si la vant mai puternic sunt smulse, probabil la celalalt model se dau una sau 2 gauri in parapet, iar suruburile trec prin el.

vancouver

  • Count
  • Legend
  • *
  • Posts: 2.001
  • Karma: +2148/-1011
Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Reply #35986 on: September 20, 2017, 12:01:38 AM »
Doar una si buna momentan :)
(GPS)



WOW. Ceea ce vedem aici este descriptibil cu un singur cuvant WOW. Uau. Si asta va spune un inginer constructor (ce-i drept pe civile, dar am vazut si multe santiere de drumuri si poduri si tunele in Romania, Germania si Franta). Va spun: ceea ce vedeti aici nu este la indemana oricui. Curatenie luna, organizare perfecta (pe mai multe terase concomitent), activitate sustinuta, dar corecta, capacitate de lucru fabuloasa. In Germania nu am vazut niciodata asa ceva la asa un nivel. Este pur si simplu monstruos de tare. Bravo UMB.

Si va mai spun ceva: in realitate ceea ce vedem aici este normalitatea pentru o tara ca Romania, in care forta de munca inca este ieftina. Este inadmisibil ca stam prost la capitolul intretinere (parcuri, orase, autostrazi, orice), pentru ca acestea necesita multa manopera (manpower), care in tarile vest-europene este scumpa. Acolo e normal sa fie ceva mai mizerie pe strada sau pe autostrada, pentru ca nu se poate interveni cu oameni multi. La noi, unde costul fortei de munca este la o cincime (in zone rurale si mai jos), este absurd ca nu stralucim de curatenie si ingrijire. Lucruri poate nu foarte noi, ca nu avem bani de altele, dar ingrijite. Asa ar trebui sa arate autobuzele, strazile, autostrazile, etc...

Ori exact aici ne arata UMB cum trebuie procedat: oameni multi (ca-s ieftini), si astfel utilajele trebuie sa stea la dispozitie pentru un termen scurt. Sunt multe, dar se utilizeaza pentru o durata scurta, la eficienta maxima. Asa se optimizeaza costurile intr-o tara cu forta de munca ieftine. Nu muncind cu târâita, gen Copisa sau alte firme conduse dupa ureche sau - culmea - nu dupa ureche, dar probabil dupa reguli de management valabile intr-o tara cu forta de munca scumpa.

Acum, cat forta de munca inca este relativ ieftina, acum trebuie construite masiv autostrazi in Romania. Cu 40% din costurile estimate de CNAIR, precum UMB aici. Da, 50-60% este potentialul de economisire daca se lucreaza bine, curat, rapid si nu cu sute de subantreprenori. Peste 10-20 de ani nu o sa mai fie asa (speram) si atunci o sa ne batem cu pumnul in cap, cat de prosti am fost de nu am utilizat la vremea lor banii europeni si oportunitatea fortei de munca ieftine.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitesti. Prioritate zero virgula zero: A0 centura Bucuresti. Importante: A7 Ploiesti - Bacau; A13 Sibiu - Brasov; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiesti - Brasov; A12 Pitesti - Craiova. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene (mix de fonduri).

mishu77

  • Executive
  • *****
  • Posts: 348
  • Karma: +81/-24
Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Reply #35987 on: September 20, 2017, 09:50:56 AM »
Luni dupa furtuna din Timisoara am trecut pe A1 si am gasit autostrada impanzita cu panouri antiorbire imprastiate in zona dintre benzile de circulatie si pe banda de urgenta.

Duminica imediat dupa furuna era plin de ele si pe benzile de circulatie (au inceput inainte de nodul A6 parca si erau pana aproape de Timisoara). Cel putin 4-5 masini am vazut trase pe dreapta cu pana (probabil au luat suruburi sau ceva ..) oricum un sistem care la un vant putin peste medie (nu ce a fost duminica) face "victime" printre masini.

Quest

  • Knight
  • Hero
  • *
  • Posts: 712
  • Karma: +785/-195
Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Reply #35988 on: September 20, 2017, 09:55:58 AM »
Poate ca ar trebui pusa pe threadul de gogomanii? http://www.digi24.ro/stiri/economie/transporturi/punct-critic-pentru-autostrada-pitesti-sibiu-796126

Europiu se vede ca Digi incearca sa se documenteze ptr asemenea interviuri, mai ales cu cifre financiare, care sint usor de inteles si de catre un non-drumar, dar in momente cheie, din lipsa de cunostinte privitor la situatia fizica din teren, nu le reteaza gogomaniile pe care cel invitat le debiteaza in cunostiinta de cauza. Caz concret: cind moderatoarea il intreaba pe Serbanescu cind va fi gata toata autostrada est-vest, acesta raspunde senin, in 2019. Ha ! Deci strapungerea Carpatilor Meridionali, adica 120 km Sibiu-Pitesti si tunelurile de la Holdea le fac in 2 (doi) ani ?

De asta, daca Digi isi doreste ca ei si implicit publicul sa nu fie prostiti pe fata, poate ar trebui sa apeleze la formatul de interviu in care exista si o a 3-a persoana, cel mai legitim cineva de la API, care sa nu permita emiterea de asemenea gogomanii, ptr care Serbanescu e clar ca e pregatit sa te minta in fata si cu zimbetul pe buze, fara sa-i tresara nici macar un singur muschi pe fata.

Vancouver bineinteles ca ce face UMB reprezinta normalitatea. Eu de vreo 2 ani am tot cintat aici pe forum, ca in general intensitatea de lucru, numarul de utilaje si de manpower angajat la noi e prea redus, de asta 25 km de A in plin ses se fac in 2 ani in loc de 9-10 luni (cazul TL2). Iti amintesti care era replica generalizata ? Ca nu se poate, ptr ca atit detinatorului de utilaje nu-i convine sa inchirieze multe utilaje pe termen scurt, ci mai putine dar pe termen lung, iar la manpower la fel, nimanui nu-i convine sa fie angajat doar citeva luni intr-un virf de sarcina, fata de situatia unui ritm mai lent, dar pe o perioada mai indelungata.
UMB dovedeste ca totusi se poate, da, totusi se poate.

Dumnezeu sa-i dea sanatate lui Umbrarescu (si stiu ce spun), ptr ca daca LD4 va fi ultima lucrare de anvergura a UMB, firma isi va incheia activitatea in GLORIE deplina, cu o lucrare buna de pus in manuale ca fel in care a fost abordata, care ar trebui sa devina far calauzitor ptr ceea ce va cere MT de acum incolo antreprenorilor, in materie de ritm de lucru, la lucrarile viitoare.
Common sense will get you far !

Ionut

  • Monarch
  • Legend
  • *
  • Posts: 14.606
  • Karma: +3133/-355
Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Reply #35989 on: September 20, 2017, 10:18:14 AM »
Digi24 este inca un canal decent. Ieri am dat explicatii la Dig24 despre autostrazi. Multe reportaje ale lor sunt bazate pe informatiile API si PUM.

Teoretic azi iese filmarea de pe LD4. Putina rabdare, o sa vedem cu totii cum stam. Inclusiv Cuc & company vor vedea.
Salutari. :bye:
Stadiu la zi: Autostrăzi (A) | Drumuri Expres (DX) | Deschideri: A10 lot 3 (recepție suspendată) | A10 lot 4 (recepție când o vrea Ioniță)
Exploatare: 748,32 km A și 0 km DX | Contractați: 186,867 km A și 0 km DX | Licitație lucrări: 175,734 km A și 121,115 km DX

ciprebbe

  • Duke
  • Legend
  • *
  • Posts: 6.448
  • Karma: +3405/-80
Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Reply #35990 on: September 20, 2017, 08:12:23 PM »


Viteza 4x. Pt pasionati, din setari(dr jos) puteti reduce pana la 0.25x (viteza de filmare).
« Last Edit: September 21, 2017, 04:01:57 PM by ciprebbe »
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

ciprebbe

  • Duke
  • Legend
  • *
  • Posts: 6.448
  • Karma: +3405/-80
Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Reply #35991 on: September 20, 2017, 08:18:29 PM »
Nici in decembrie 2018 nu vad rezolvat "dealul cu lilieci".
Vad o solutie de inaugurare partiala undeva in vara 2018 de la statia de asfalt UMB (intersectia cu DN76) pana la Holdea, cu un nod Soimus finalizat si 3km pe DN pentru inca minim 1 an.
Doua bretele temporare pe langa culea viaductului de la CF si gata :) aproape 20km de autostrada castigati.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

Ionut

  • Monarch
  • Legend
  • *
  • Posts: 14.606
  • Karma: +3133/-355
Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Reply #35992 on: September 20, 2017, 08:19:27 PM »
Avem nevoie si de ajutorul vostru in continuare pentru donatii. :)

Asociatia Pro Infrastructura
AUT NR. 3459/CC/09.04.2015
CIF 34449579
Str. Nemira nr. 19, Gilau, Jud. Cluj
IBAN RON: RO 76 INGB 0000 9999 0501 0272
IBAN EUR: RO 16 INGB 0000 9999 0502 5999
Cod BIC: INGB
Cod SWIFT: INGBROBU
ING Bank Cluj-Napoca
PayPal: contact@proinfrastructura.ro

Multumim! :cheers:
Stadiu la zi: Autostrăzi (A) | Drumuri Expres (DX) | Deschideri: A10 lot 3 (recepție suspendată) | A10 lot 4 (recepție când o vrea Ioniță)
Exploatare: 748,32 km A și 0 km DX | Contractați: 186,867 km A și 0 km DX | Licitație lucrări: 175,734 km A și 121,115 km DX

ovicor

  • Ambassador
  • *
  • Posts: 401
  • Karma: +123/-30
Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Reply #35993 on: September 20, 2017, 08:43:24 PM »
@ Ciprebbe, like-ul cu nr. 3000 e de la mine. Chapeau !

Iceman

  • Senior
  • ****
  • Posts: 295
  • Karma: +85/-62
Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Reply #35994 on: September 20, 2017, 08:49:33 PM »
Ciprebbe...multumim pt filmare.. :cheers:..Ai un big :thumbsup:

esendy

  • Senior
  • ****
  • Posts: 236
  • Karma: +78/-113
Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Reply #35995 on: September 20, 2017, 09:47:53 PM »
de f multe ori s-a raspuns aici ca o deschidere partiala pe LD4 este exclusa...... sper sa nu fie asa ci cum zice @ciprebe

Liviu_udr

  • Officer
  • ***
  • Posts: 158
  • Karma: +284/-35
Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Reply #35996 on: September 20, 2017, 10:09:28 PM »
Mulțumim pt filmare!
În sfârșit o afirmație foarte adevărată, din păcate:
Nici in decembrie 2018 nu vad rezolvat "dealul cu lilieci".
Ai sintetizat perfect.

Bogdan_Cluj

  • Knight
  • Ambassador
  • *
  • Posts: 422
  • Karma: +296/-32
    • ClujEuropean
Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Reply #35997 on: September 20, 2017, 10:11:14 PM »
Am facut capturi de ecran din filmarile API pentru lotul 4, UMB, de la clipurile din 10.05.2017 (stanga ecranului) si 19.09.2017 (dreapta ecranului)
Ultimele doua poze, in stanga imaginile sunt luate din clipul 03.06.2017 (stanga)
Dati "zoom" sau "open image in new tab" pentru detalii

1. Nodul Soimus:



2. Viaduct inainte de deal lilieci:



3. Urcare deal lilieci:



4. Dupa zona lilieci:



5. Terasament inainte de Mintia:



6. Zona conducte cenusa:



7. Terasament dupa Mintia:



8. Asfalt inainte de viaductul de la Branisca:



9. Viaduct Branisca si debleu:



10. Pescarie:



11. Supratraversare Boz:



12. Zona drum cariera:



13. Aceeasi zona:



14. Aceeasi zona - zid sprijin:


15. Supratraversare (cred) DJ706 - imaginea din stanga e la 180 grade:


16. Supratraversare (cred) Bacea - imaginea din stanga e la 180 grade:
« Last Edit: September 20, 2017, 10:16:18 PM by Bogdan_Cluj »

Europiu

  • Hero
  • *
  • Posts: 537
  • Karma: +280/-324
Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Reply #35998 on: September 20, 2017, 10:54:42 PM »
@cip :cheers:
Avea dreptate @rocklee, lucrarea de la Boz e de toata frumusetea, cu rampa spre nord incadrata in terasa... Foarte fain. Well, normal, as zice.
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

TibiV

  • Count
  • Legend
  • *
  • Posts: 8.336
  • Karma: +2837/-577
Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Reply #35999 on: September 20, 2017, 11:24:04 PM »
Cip,
ce sa zic ?

Forumul este plin de filmari la care setez viteza la 2X.
La tine trebuie sa setez la 0,5X ca sa vad vad "normal", la prima vizionare.
Dupa care setez la 0,25X la "revizionari", ca sa dureze placerea mai mult... ;)
:cheers: