Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 15 Guests are viewing this topic.

gruiarew

N-am văzut schimbări mari deci și pozele îs mai sărace :









'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

gruiarew

'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

Cuneo

Ultima provocare pe Autostrada Lugoj – Deva. Video



TIMISOARA. Se lucreaza cu spor pe Lotul 4 al Autostrazii Lugoj-Deva, unde luna august a insemnat un avans insemnat pe santierul celei mai asteptate sosele din zona de vest a tarii, mai ales ca reprezentantii CNAIR si-au exprimat in mai multe randuri speranta inaugararii ei la finele acestui an.
Ca lucrurile se misca bine o arata si ultimele imagini postate de reprezentantii Directiei Regionale de Drumuri si Poduri Timisoara de pe tronsonul 4 al autostrazii.

,,In cursul lunii august, pe santierul Lotului 4 #A1 Lugoj-Deva s-au executat lucrari de terasamente (umpluturi, sapatura in debleu/profil mixt), lucrari la structura rutiera (fundatie inferioara din zgura, fundatie superioara din material granular stabilizat cu lianti hidraulici, asternere de mixturi asfaltice: AB2/ BAD 25m), lucrari de scurgere a apelor pluviale (santuri autostrada, santuri de garda, canalizatie rigola mediana), lucrari la infrastructura pasaje (radier pasaj, elevatii, rigle, dispozitive antiseismice, cuzineti), executie podete (montare elemente din tabla ondulata), executie lucrari de consolidare (zid sprijin picior de taluz), precum si lucrari diverse (relocare retele electrice, retele distributie gaz si retele CEH, montare tubulatura/portaluri ITS),,, transmit reprezentantii DRDP Timisoara.

Pe acest segment al Autostrazii Lugoj – Deva s-a ajuns si la una dintre cele mai mari provocari. S-a inceput montarea grinzilor pe pasajele din zona localitatilor Branisca si Soimus.
Lotul 4 al soselei de mare viteza, de 22 de kilometri, se afla in constructie inca din primavara anului 2014.

Segmentul se va conecta cu Lotul 3 al Autostrazii Lugoj – Deva, in zona nodului rutier Ilia, respectiv cu Autostrada Deva – Orastie, in zona nodului rutier Soimus.
Lotul 4 al soselei de mare viteza, de 22 de kilometri, se afla in constructie inca din primavara anului 2014.
https://www.facebook.com/DRDP.Timisoara/videos/468986563463932/
http://www.opiniatimisoarei.ro/ultima-provocare-pe-autostrada-lugoj-deva-video/26/08/2017

dr4qul4

@NGC...Pe romaneste: CNAIR a introdus conditia rezulutorie pentru a putea porni licitatii peste bugetul existent! Mai exact, tinta lor este de a licita 150% peste buget, si fara conditia asta legea nu le permitea.
Pana la urma conditia asta este foarte buna.
Dar ar trebui sa se aplice DOAR dupa ce CNADNR semneaza contracte in valoare de 100% din buget.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Dominik

Daca o tine tot asa Comsa pe lotul 3, termina UMB lotul 4 inaintea lor !!! Dezamagitor cu si-au batut joc anul acesta de lotul 3 !!!
You're in Steelers Country

Ionut

Ce vrei sa lucreze omule la Holdea? Dar serios, CE AI VREA TU SA LUCREZE ACOLO?!
Aia care si-au batut joc de lotul 3 sunt la CNAIR si în guvern.
Rusine.

Shame!

adiarc

din pacate pe asta se si bazeaza politicieni cand la doua vorbe,spun 3 minciuni...memoria colectiva f.f scurta

o sa aduc eu aminte,pt toti cei,care din diferite motive,au impresia ca nu doreste constructorul sa munceasca,desi fiecare ar trebuii sa se informeze ,inainte sa acuze nefundamentat

LIPSA AC LA HOLDEA,se datoreaza unei expropieri gresite,de niste cretini din MT/Guvern/Cnair,care,inainte de a face aceasta gafa,au fost avertizati de mai multe ori de colegii nostri ( Horatiu,Catalin )....si totusi au facut-o

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

NGC

Quote from: dr4qul4 on August 27, 2017, 05:17:14 PM
@NGC...Pe romaneste: CNAIR a introdus conditia rezulutorie pentru a putea porni licitatii peste bugetul existent! Mai exact, tinta lor este de a licita 150% peste buget, si fara conditia asta legea nu le permitea.

Explicatia oficiala este alta.

QuoteAutoritatea contractantă arată că cerința [...] trebuie citită și interpretată în strânsă corelare cu obligația sa de a verifica alocarea bugetară anterior semnării contractului, în virtutea prevederilor art. 14 alin. (3) din Legea 500/2002.
Aceasta mai precizează că, în condițiile în care, în urma demersurilor întreprinse, nu se concretizează obținerea fondurilor necesare, și/sau s-a scurs o perioadă îndelungată de la momentul desemnării ofertantului câștigător (inclusiv după finalizarea tuturor contestațiilor) fără a exista perspectiva obținerii fondurilor necesare, iar propunerea financiară a câștigătorului este alterată (prețurile nemaiavând corespondent în realitate și nemaiputându-se susține îndeplinirea contractului în condițiile prevăzute de câștigător în propria sa ofertă), consecința fiind nerealizarea în bune condiții a contractului, atunci își rezervă dreptul de a anula procedura de achiziție publică.
Autoritatea contractantă menționează de asemenea că, prin utilizarea acestei clauze rezolutorii, intenția sa este de a putea anula procedura de atribuire dacă nu sunt îndeplinite condițiile specificate mai sus, și nu de a rezilia un contract, dacă acesta ar fi semnat cu o clauză suspensivă privind sursa de finanțare, întrucât consecințele unei astfel de rezilieri ar fi apariția unor litigii între antreprenor și CNAIR legate, spre exemplu, de solicitarea unor costuri suplimentare generate de mobilizarea îndelungată a personalului și a utilajelor antreprenorului, până la obținerea fondurilor necesare, aceste situații putând genera revendicări din partea antreprenorului cu consecințe negative pentru beneficiar.

Dominik

^^^
Pai si nodurile de la Grind si Ilia sunt gata si nu stiu eu ?? acolo ce au facut tot anul ?? parcarea din zona Holdea inainte de ecoducte e gata ?? Trebuiau sa fie gata la nivel de asfalt pana la Holdea !!!
You're in Steelers Country

danutzu_1069

#35634
Uite nodul de la Grind.


schluppi

Am vorbit cu un paznic de pe lotul trei. Nu si-a mai vazut salariul de patru luni. Poate si lipsa banilor sa explice stagnarea de pe acest lot.

alecu26

Las ca vine Rocklee din concediu si ne lamurim noi.

Ca sa deschida macar Grind Ilia trebuie sa termine umplutura la viaductul peste CF de la Grind.
Drumurile noastre POATE;

gdaniel

Nu trebuie, ca nodul e legat dupa CF la autostrda.. Trebuie sa rezolve zona conductei surpate si umplutura la podul CF de la Ilia.

mishu77

Parca era o discutie ca nu vor sa foloseasca nodul Grind ca le este frica ca se face coada de pe autostrada pana peste CF ...

gruiarew

Mai au de pus umplutură la Grind între CF și Traversarea DN-ului. Nu știu cât se vede de bine: https://youtu.be/2EB0H4Pfee4?t=24m42s Nu m-a dus capul să opresc. O să trec iar pe acolo în 2-3 săptămâni dacă nu mi-o ia careva înainte.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis