Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 27 Guests are viewing this topic.

bogdix

#35445
Eu in 2014 am pus pariu ca 2022 e data la care in sfarsit Sibiul se leaga de vama Nadlac.

Dar asta ne aduce in perspectiva:
- fie a pierderii finantarii dupa 2020 (inca nu stim daca se va prelungi ciclul financiar 2014-2020 ca si 2017-2013 cu inca 2 ani);
- fie a unei noi fazari, similar POS-T - POIM.

Ionut

Se va faza, nu asta e problema. La fiecare întâlnire oficială la care participă reprezentanți ai Comisiei Europene am văzut o enormă disponibilitate pentru finantare. Simplu spus ei abia așteaptă să ne dea bani, doar ca noi nu suntem capabili să facem cum trebuie niste hârtii.

alecu26

Doar 2 chestiuni sa zic si eu:

- de ce si prin ce mecanism contractual Salini a facut proiect de tunele, ca nu cred ca exista un addendum la contract pt ele, fie si numai proiectare ? E o intrebare care mi-o pun inca de atunci. (o fi sperat ca o sa li se dea direct lor tunelele, sau vor avea clar prima sansa la o eventuala licitatie a lor?)

- Eu greu de cautat in istorie, dar poate ne ajuta NGC: pentru proiectul facut de DIWI, nu a existat o licitatie internationala competititva la acel moment. A fost un fel de incredintare directa. Unul care a avut foarte mult de a face cu acest contract e domnul (culmea....responsabil la un moment dat de absorbtie de fonduri europene) Teodorovici Eugen.
Drumurile noastre POATE;

NGC

Nu am inteles exact cu ce anume poate as putea sa ajut.

alecu26

procedura de licitatie prin care a facut Diwi Roughton SF-ul pt Sibiu Nadlac (fara zona Deva-Orastie).
Drumurile noastre POATE;

NGC

Ma uit zilele astea prin datele mai vechi si revin.

alecu26

Eu auzisem prin 2010 ca a fost...asa....pe nepusa masa. Doar anuntul de atribuire. Foarte multe firme romanesti au ramas cu buza umflata. Nu ca daca era o firma romaneasca, ar fi fost garantat un rezultat mai bun.
Drumurile noastre POATE;

udar

Miercuri cand am trecut pe langa viaductul de la lilieci am vazut grinzi puse sus pe pozitie pe un tronson intre 2 randuri de stalpi capatul catre Deva

Trimis de pe al meu SM-A300F folosind Tapatalk


pbh

Quote from: alecu26 on August 12, 2017, 09:30:45 AM
Eu auzisem prin 2010 ca a fost...asa....pe nepusa masa. Doar anuntul de atribuire. Foarte multe firme romanesti au ramas cu buza umflata. Nu ca daca era o firma romaneasca, ar fi fost garantat un rezultat mai bun.

Ce coincidenta? NATO =Bechtel, UE =DiWi + EADS , ca la executie autostrazi era prea mare deranjul si prea mic profitul.

alecu26

Drumurile noastre POATE;


adiarc

S-a vorbit mult timp de faptul ca acest contract cu aceasta firma nu permite executarea unui SF de calitate pt secțiunile din mijloc ( foraje multe la altitudini mari,costuri mult mai mari cu drumurile de acces,practic pt camioanele de foraj,etc ).

Din păcate s-a amanat nepermis de mult și s-a pierdut timp prețios. ...iarăși va fii totul aruncat pe constructor ,iar Cnair e imaculat. ...ca smoala
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Dominik

You're in Steelers Country

rocklee

#35458
oamei si imagini de rahat  :bash: :bash:....pun sa se vada doar ce vreau ei sa ne arate  :rant:....de ce nu pun imagini si cu ...problama de dincolo de pasajul cf ...cu surparea terasamentului la care se lucreaza de 6 luni si nu sunt in stare sa o mai termine .... ei cred ca noi suntem prosti si ne intoxica cu imagini care vreau ei .....MULTUMIM DE TRANSPARENTA ...CNAIR .... :puke:

https://www.facebook.com/DRDP.Timisoara/videos/463767513985837/

perfidus

Quote from: adiarc on August 14, 2017, 05:45:54 PM
Din păcate s-a amanat nepermis de mult și s-a pierdut timp prețios. ...iarăși va fii totul aruncat pe constructor ,iar Cnair e imaculat. ...ca smoala
Se vorbeste in articol despre un plan de rezerva in caz de reziliere. Nici nu e foarte greu de imaginat ce va urma (pentru ca exista deja cel putin 2 precedente): lansare licitatie de proiectare si executie pornind de la SF-ul vechi din 2008 pe care s-au aruncat deja 2,5 M€ - si cu studii geotehnice lipsa.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat