Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 26 Guests are viewing this topic.

alecu26

Drumurile noastre POATE;

rocklee

#35341
Da dar puțin de tot .....Se pare ca le cam sta în cale liliecii  :)

NGC

#35342
Pun aici pentru ca tot de la lilieci a pornit.

Mai jos este un extras din motivarea CAB pentru procesul din 2016 al lui Catalin cu CNAIR referitor la documentele care se pot obtine in baza Legii 544/2001. Motivarea completa o gasiti in topicul de comunicare.

Quote from: NGC on August 04, 2017, 05:38:05 PM
Quote
Prin cererea cu nr. 92/9647/13.02.2015 a solicitat pârâtei sa ii comunice ,,raportul de început" si ,,raportul intermediar nr.1",precum si raportul intermediar nr.2 daca exista, transmise către CNADR de către prestatorul Asociația pentru Protecția Liliecilor din Romania conform Caietului de sarcini din contractul ,,Servicii privind evaluarea chiropterologica a peșterii tunel situată in zona localității Șoimuș , km 97+200 al autostrăzii Lugoj-Deva,lot 4 km 77+361-km99+500".

[...]

Prin urmare, câtă vreme nu s-a făcut dovada informațiile solicitate de intimatul-reclamant aduc atingere dreptului de proprietate intelectuală ori industrială, ori principiului concurenței loiale, Curtea constată că recurenta-pârâtă este obligată să răspundă pozitiv la cererea nr. 92/9647/13.02.2015, așa cum corect a apreciat și instanța de fond.

In afara de aceasta decizie, mai exista si prevederea art. 22, alin. (2-1) din HG 123/2002 actualizata prin HG 478/2016.

QuoteÎn situația în care informația publică solicitată se află pe un înscris care conține atât informații la care accesul este liber, cât și informații exceptate de la liberul acces, informația publică solicitată va fi comunicată, după anonimizarea informațiilor exceptate, prevăzute la art. 12 din Legea nr. 544/2001, cu modificările și completările ulterioare.

Se pot cere asadar tot felul de rapoarte, variante de traseu, studii de fezabilitate si asa mai departe.

Nu uitati sa cereti documentele in format electronic si editabil, conform art. 15, alin. (3) si alin. (4) din HG 123/2002 actualizata prin HG 478/2016.

Puteti scrie la adresa relpub1@andnet.ro. Nu aveti nevoie decat de o adresa de E-Mail si de nume, fara alte date personale, gen adresa sau alte pacaleli de la CNAIR.

E foarte bine sa cititi forumul si sa comentati pe forum, dar parca e mai bine daca ajutati si voi cu cate ceva. :D :p

LA TREABA! :D

vancouver

Quote from: mishu77 on August 04, 2017, 11:59:44 AM
Quote from: Ionut on August 04, 2017, 08:48:59 AM
Se misca bine. Din ce vad, au terminat de turnat cam toate pilele la Soimus. Vad bine? :)

pai nu o zis cuc ca anul asta da drumu la circulatie  :lol: :lol: :lol:

Daaaa. O sa se circule prin nodul Soimus. Adica o sa inchida accesul actual dupa ce termina bretelele in varianta finala. Adica din giratoriu spre est o sa se mearga intai la stanga (spre vest) apoi prin bucla de acces inapoi spre est. Asfel se va circula pe 0,3km de autostrada noua si se va putea finaliza zona de contact intre constructia veche si cea nou. Cred ca asta a vrut ministrul sa spuna.  ;)
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

pbh

Una peste alta, se va circula pe ... pile.

Dominik

Foarte graitoarele pozele, Rocklee multumim ca ai cutezat sa mergi in santier pe canicula din zilele astea !!!  :cheers:
You're in Steelers Country

NGC

Avem prima contestatie pentru PiSi.

CONSITRANS a contestat pentru "Proiectare si executie autostrada Sibiu - Pitesti, Sectiunea 1 Sibiu - Boita, km. 0+000 - km. 14+150 - Lot 1 km. 0+000 – km. 13+170".

A contestat, printre altele, clauza rezolutorie 1.

Quote from: NGC on July 11, 2017, 01:51:54 AM
Quote6. Procedura de atribuire este initiata sub incidenta urmatoarelor clauze rezolutorii: CLAUZA REZOLUTORIE 1: Incheierea ctr de achizitie publica este conditionata de obtinerea/ aprobarea finantarii lucrarilor din fonduri de la bugetul de stat si/ sau fonduri europene nerambursabile, semnarea ctr fiind posibila doar in situatia in care se respecta dispozitiile ref la angajarea cheltuielilor din bugetele care intra sub incidenta legislatiei privind finantele publice. In cazul în care, indiferent de motive, obtinerea/aprobarea finantarii lucrarilor din fonduri de la bugetul de stat si/ sau fonduri europene nerambursabile nu se realizeaza, AC va aplica prev art 212 alin (1) lit. c) teza a II-a din L 98/2016, fiind imposibila încheierea contractului de achizitie publica.

perfidus

^^ Devine interesant. Cred ca au intors pe toate partile aceste clauze rezolutorii si juristilor le da cu virgula...  :popcorn:
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat


GDPR

Quote from: rocklee on August 04, 2017, 09:02:28 AM
Nu chiar toate mai sunt vrîo 4 de turnat

Azi mai erau 10: 2 armate si partial cofrate, 6 cu armatura montata si inca 2 la care armatura lipseste. Saptamana asta m-am fatait prin zona de 3 ori si m-a intrigat faptul ca la acest pasaj erau foarte putin muncitori, la fel si la cel de la dealul cu lilieci. Iar azi cand Selina lucra in forta pe Varfurile-Stei, aici nu era nimeni.

rocklee

Erau plecați acasă de joi dimineață. .lucrau  doar subcontractorii

NGC

Am actualizat sinteza platilor. Singura "surpriza" este factura de peste 56 milioane RON cu TVA achitata catre SALINI pentru LD2.

alecu26

Legat de contestația consitrans ...știți vorba aia....O mana spală pe alta și împreună spală obrazul? Ce nu se leagă în toată aceasta febra a licitațiilor. ...e de ce nu exista o lupta asemănătoare pt rezolvarea blocajelor de pe tronsoanele și centurile în execuție?  (Nu doar A1).
Concluzia e una singura...da foarte bine în declarații de presa ca noi lansam licitații,  etc....mii de km...dar evident nu se va putea finaliza nimic
Drumurile noastre POATE;

__dir

^ Asta e si temerea mea, ne blocam in hartii si negocieri ani de zile, dar pe de alta parte scoatem proiecte care nu pot fi finantate.

alecu26

Adică măcar la nivel de depunere oferte. Cine credeți ca va depune oferte cu atâtea clauze care vor împiedică semnarea contractului?  Cine va cheltui sute de mii de euro/milioane pt pregătirea ofertei?
Drumurile noastre POATE;