Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 17 Guests are viewing this topic.

rocklee


bogdix

O groapă mare :lol:

Cred că e săpată pentru fundaţia de la o pilă. Interesant e că pe-o parte (cumva acolo sub "ecranul" de beton din poză) pare realizată o sprijinire din piloţi de beton (se vede şi o grindă deasupra lor), iar dincolo (mai în dreapta) săpătura e aproape cu taluz vertical. Dacă nu mă înşel, pare a fi turnat în "groapă" şi un beton de egalizare la talpa fundaţiei (culoare mai spre gri).

perfidus

Pila a doua la Holdea?

Trimis de pe al meu SM-G920F folosind Tapatalk

Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

Vice33

#35058
@bogdix

Sunt pe aceeasi idee cu bogdix, dirigintele de santier (angajatul beneficiarului) trebuie luat la intrebari, impreuna cu responsabilii de calitate, de R.T.E-istii si sefii de echipa care au participat la acea faza. De asemenea sunt convins ca si in domeniul constructiilor rutiere exista un Program de Control pe faze determinante (asemanator ca in Constructiile Civile, unde cu siguranta la predarea amplasamentului, bornelor de reper, la fundatii, turnare beton, etc. participa cei inscrisi in acel program de control, care este trimis in copie si la ISC, care ISC raspunde DACA PARTICIPA LA ACESTE FAZE DETERMINANTE (la lucrari mici nu participa dar la lucrari mai mari cred ca vin si ei) si in care proiectantul spune CINE PARTICIPA: B+P+E, Beneficiar+Proiectant+Executant, de ex.).

Sunt curios ce scrie in acele Procese Verbale de Receptie Calitativa si chiar in PV de lucrari ascunse...cine a semnat pe acele hartii. Obligatoriu semneaza Beneficiar+Proiectant+Executant+Diriginte de Santier pe PV de RC.

De asemenea as fi curios, CINE ESTE DIRIGINTE DE SANTIER PE ACEL LOT?

Dominik

Rocklee ai facut poze si la Holdea in nod ??
You're in Steelers Country

Cozak

Quote from: TibiV on July 15, 2017, 02:31:03 AM
Noroc cu arhiva de "nepostate" a lui rocklee....
Ca arhiva, e "proaspete", nu rocklee? ;) Vestile intr-adevar nu sunt grave ci agravate ca sa aiba pe ce da vina cuc ca nu s-au dat in folosinta cei 90 km de autostrada.Rusine!
Fotoreporterul nostru de breaking news!Astept cu sufletul la gura continuarea.
Cheers Rocklee ( si celorlalti devotati ai acestui forum)!! :cheers:

rocklee

bogdix si perfidus .... au ghicit . :D ...e groapa de la celelalt pilon de la holdea  :)




Cozak

Quote from: rocklee on July 15, 2017, 10:32:07 AM
bogdix si perfidus .... au ghicit . :D ...e groapa de la celelalt pilon de la holdea  :)



Si e gata si fierul pentru talpa pilonului( se vede in dreapta), vine macaraua, o pune pe pozitie, cofrat, betonat, gata intr-o saptamana.

cristi5

Perfect, au timp sa realizeze overpass-ul si sa mute DNul in timp ce lumea se agita cu alunecarea si alte perdele de fum.

Probabil tot prin nodul Holdea trece drumul critic, chiar daca va fi de lucru la alunecare. Multumim colegilor constructori pentru analiza!

Ce ma deranjeaza un pic e ca au reusit (constient sau ba) sa dea conotatii negative 'brandului' Holdea, care ar trebui sa fie un succes al implicarii societatii civile in infrastructura...

NGC

Consultantul / Inginerul care se ocupa de supervizare pe LD3 este HILL INTERNATIONAL.
Contractul are numarul 92/45927/08.08.2014.

Quest

^ Cristi5 care sint conotatiile negative date brandului Holdea ? Nodul are probleme in privinta ritmicitatii cu care se deruleaza lucrarile, la care se adauga problema cu surparea de ieri. Dar nu vad cum aceste probleme dau conotatii negative unui subiect care ramine un succes al societatii civile, preocupata de infrastructura acestei tari.
Common sense will get you far !

NGC

Scriu aici pentru ca e cel mai citit topic.

De astazi NGC20 devine doar NGC. :D

Sa nu va mirati daca de acum incolo vedeti mesaje de pe acest cont. ;)

Si nu schimbati canalul. Sunteti pe canalul cel bun - National Geographic Channel. :p :lol:

adiarc

^ sa ne traiesti...adevarul e pasare rara in aceste vremuri de minciuna generalizata si fake news cu nemiluita
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

cristi5

Quote from: Quest on July 15, 2017, 12:23:31 PM
^ Cristi5 care sint conotatiile negative date brandului Holdea ?

In reportajele de ieri, media au "lipit" imaginea alunecarii de numele Holdea. Nu stiu daca au vrut asta, probabil ca nu, dar in constiinta populara poate sa ramana asa. La fel cum Aciliu inseamna (mega)alunecare, nu viaduct.

Ma rog, sper ca nodul sa eclipseze alunecarea in cazul asta. Important e ca se poate lucra la ele in paralel.

rocklee

cateva imagini cu structurile de la holdea si sapaturile din zona ....

structurile ... :)