Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 32 Guests are viewing this topic.

boer_escu

Multumim de vestea buna @NGC20!

Oricum probabil e prea tarziu pentru ca sa fie terminat totul mai devreme de luna decembrie! Sau oare putem spera la o minune si sa fie gata in toamna?!?!

NGC


Lvs_tm

Asta da veste buna! Sa le uram spor la munca!

voicul

Eu zic ca sunt sanse anul asta. Nu mai conteaza luna, problema era sa nu fie Martie - Aprilie anu viitor.
Sa intre in paine :)

horatiu.cosma

#34564
^^
AC-ul e pentru suprafețe expropriate suplimentar anul trecut și pentru care recent a fost finalizată scoaterea din circuitul forestier. Pentru Holdea, mai e o tură de exproprieri suplimentare pe circuit, mai durează vreo 2-3 luni până va apărea AC și acolo.

P.S. Gata, nu mai scriu pe forum, că is Gică contra, numa vești proaste dau :)).

P.S. 2 Pentru clarificare, într-adevăr, sunt 2 seturi de exproprieri suplimentare la Holdea: unele făcute în 2015 împreună cu un set mai mare de exproprieri și pentru care s-a obținut AC ieri și încă un set pentru modificările survenite prin apariția nodului Holdea: breteaua de intrare/ieșire, giratoriul de pe DN la intersecția cu această bretea, plus translatarea structurii de pe DN care supratraversează autostrada.

NGC

La Holdea mai raman exproprierile vizate de acest proiect de HG.

"Proiectul de Hotarare a Guvernului privind declanşarea procedurilor de expropriere a imobilelor proprietate privată situate pe amplasamentul suplimentar, care fac parte din coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes naţional "Autostrada Lugoj-Deva", aflate pe raza localităţii Lăpugiu de Jos, din judeţul Hunedoara"

http://www.mt.ro/web14/transparenta-decizionala/consultare-publica/acte-normative-in-avizare/1392-hg13122016dirrt

icristian

horatiu, mai bine adevarul, chiar daca nu sunt vesti bune..

adiarc

#34567
Horatiu,te rog sa scrii in continuare.Avem nevoie sa știm situația reala.Nu dorim sa fim mințiți frumos.

Mersi de info,oricare ar fii veștile.

PS : oare aceasta AC,înseamnă sa se poate ataca si coridorul acela prin pădure ,de langa Holdea ,de pe lotul 3?
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

NGC

Atentie!
Pentru a nu se crea confuzii, trebuie spus ca pentru Holdea sunt 2 seturi de exproprieri suplimentare.
Cele pe care se bazeaza AC de ieri, si cele de mai sus care inca nu au HG.

horatiu.cosma

Glumeam, o să mai scriu, stați liniștiți :D. Pentru zonele împădurite sunt 2 situații:

1. Care înainte de expropriere au avut proprietar privat (cam 25% din total) - Comsa a contractat un "tăietor" agreat care se apucă zilele astea de treabă.
2. Care înainte de expropriere au fost în proprietatea publică a statului (restul de 75%) - legea (nu știu care, poate știe cineva de aici) spune că în acest caz, Comsa nu poate angaja un prestator chiar și agreat de Romsilva, ci Romsilva trebuie să facă ea licitație și să contracteze un prestator care să numere, marcheze, taie și apoi depoziteze toți copacii. Cam așa ceva s-a întâmplat și la pădurea de la Gilău. Deci aici va merge ceva mai încet decât în primul caz, dar eu zic că dacă se mișcă ok, intr-o lună ar trebui să fie căzuți copacii.

NGC

Referitor la confuzii, recititi ce a scris Horatiu azi la ora 15:21:43, unde a completat acum.

Ionut

Deci la Holdea stăm și așteptăm în continuare. :)

NGC

Lucram si asteptam in continuare. :D
O parte din ce trebuie facut acolo este pe exproprierile cu AC de ieri.

Quest

NGC20 multumiri ptr stirea cu AC !
Horatiu multumiri ptr LE PS2 din mesajul #34609, pina la aparitia sa era sa te rog sa ne mai reimprospatezi tuturor toata problematica.

Mi se pare o anomalie legislativa ca, o padure care va fi taiata ptr nevoi de dezvoltate a infrastructurii, intrucit proprietarul padurii e Statul, procedura de taiere sa fie mai stufoasa. Sa zicem ca pe suprafata respectiva sint arbori sequoia, cunoscuti ca avind o mare valoare dendrologica, care ar fi problema ca un reprezentant al Ministerului Mediului sa asiste la taierea efectuata de firma agreata de Comsa, iar Comsa sa fie obligat sa gestioneze in mod aparte masa lemnoasa rezultata ? Simplu, curat, rapid.
Common sense will get you far !

strainu

Pe București-Pitești se repară podurile dintre Ciorogârla și DNCB (pe sensul spre București) și cel de la km 36 (pe sensul spre Pitești). Din păcate din ce-am văzut la km 36 se lucrează doar la rosturile de dilatație și se plombează, denivelările au rămas  :((
Mi-e frică să merg pe DN2. Pentru unii, asta înseamnă că n-am ce căuta pe șosele.