Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 29 Guests are viewing this topic.

SILVIUFG

Pai la cat au de laudati au fost UMB pe acest forum (pe buna dreptate) ar putea sa-l serveasca si cu un gratar pe Rocklee.  :lol: Nu doar sa-i permita accesul pe santier. Sau macar un pahar de suc ca si asa inghite o tona de praf.  :D

Dominik

^^^
Ce fain se vede cetatea in poza de mai sus, multumim Rocklee pt poze !
You're in Steelers Country

Germany

Bravo Rocklee! Multam!

Si o întrebare pentru ingineri (sau cunoscätori) referitor la podetul care a cedat pe LD3....

"DACÄ PODETZUL A CEDAT, DIN CAUZA GREUTÄTZII TERASAMENTULUI CARE ESTE FOARTE ÎNALT, OARE O SÄ REZISTE CIRCULATIEI CÂND VOR TRECE CIRCA 2000 DE TIRURI A 40 TONE PE ZI" ???

Weekend pläcut si un 1 Mai pe mäsurä ! ;)

Liviu_udr

#34038
Mulțumim pt poze! Se simte cum civilizația se apropie și de noi

dorum

parerea mea e ca altceva s-a intamplat acolo... "altceva" ce a dus si la colapsul podetului... chiar nu cred intr-o GAFA atat de mare de proiectare!!

rocklee

specealisti ...asteptam pareri ...dorum ...este exact la mijloc indoit din ce am vazut ...bine ca acedat acum si nu sub trafic ...iar aveam o autostrada inchisa  :)

neaghi

Eu as vrea sa stiu altceva legat de acele podete.
Intrucit sint din tabla, care oricit de protejata ar fi pina la urma tot va rugini si se va degrada complet, ce modalitati de reparatie/inlocuire ar fi ?


Germany

Si as mai avea o micä dilemä....

"CUM SE FACE CÄ, PE LD3 S-A LUCRAT ANUL TRECUT LA TURATZIE MAXIMÄ, IAR ANUL ACESTA AU URCAT DOAR VREO 2 % FIZIC?? TOT CITESC CÄ ....NU SUNT BANI...:) CU GUVERNUL TEHNOCRAT AU FOST BANI, IAR ACUM NU MAI SUNT BANI?!?!?"

Granata06

Sunt mai ieftine ca si produs + punere in opera decat prefabricatele din beton iar productorul acestor table zincate da garantie de 50 de ani daca nu ma insel (nu sunt sigur). Cand intrebi oameni din domeniu daca vor tine peste zeci de ani....iti vor raspunde ca doar in timp vom sti acest raspuns (deci multi dintre ei habar nu au si nu stiu cum se vor comporta). Eu insa nu bazez pe ele, mai ales in zonele unde este multa apa sau panza freatica este aproape de nivelul podetului. Un podet din prefabricate din beton, pe langa durabilitate, iti da rezistenta din structura materialelor si din greutatea proprie.

Iceman

Multumim Rocklee :cheers:.....Portocala mecanica=UMB sigur ne va mai oferi surprize placute pe acest lot 4 anul asta... :)...Oricum au avansat enorm de mult in 2 luni de cand au AC!!

vancouver

Quote from: Germany on April 28, 2017, 07:52:24 PM
Si as mai avea o micä dilemä....

"CUM SE FACE CÄ, PE LD3 S-A LUCRAT ANUL TRECUT LA TURATZIE MAXIMÄ, IAR ANUL ACESTA AU URCAT DOAR VREO 2 % FIZIC?? TOT CITESC CÄ ....NU SUNT BANI...:) CU GUVERNUL TEHNOCRAT AU FOST BANI, IAR ACUM NU MAI SUNT BANI?!?!?"

Nu stiu daca are legatura cu guvernul tehnocrat sau cu banii. Mai degraba este vorba de faptul ca s-au cam blocat. Odata sunt blocati la Holdea de lipsa autorizatiei, apoi la Grind CNAIR nu le da voie sa deschida nodul, deci e cam inutil sa se chinuie sa termine sa zicem numai Ilia-Grind. De asemenea au megastructurile din zona Ilia, acolo unde avem si povestea cu podetul care a cedat. Acele terasamente uriase le dau batai de cap din punct de vedere tehnic, iar la structurile podurilor iar nu se poate inainta chiar asa de repede (mai ales ca probabil si-ar fi dorit acces mai facil de pe terasamente). Sunt asadar probleme ce nu au legatura cu vreun guvern. Mai au si cele 2 supratraversari pentru ursi, mi se pare ca la una nu exista AC.

Posibil insa in curand sa vedem miscare mai serioasa, pe masura ce se rezolva problemele. Nici una nu este grava.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

mishu77

#34046
Apropo de LD3 astazi am trecut pe la Holdea si chiar langa dn pe partea catre lugoj era un excavator si un camion sapau acolo banuiesc ca foloseau ca material de umplutura.
Constat ca TL2 parca are tot mai multe tranbuline si nimeni nu intervine de luni bune iar pe sensul spre Lugoj au reparat asfaltul in vreo 2 locuri teoretic Tirena cred ca a facut dar pur si simplu in bataie de joc. Se simte si se vede mai rau ca pe dn. Zici ca au aruncat niste asfalt si lau indreptat cu lopata. Undeva dupa iesirea de la Topolovat e realizata opera de arta...... In ritmul asta in 3-4 ani autostrazile noaste noi vor arata ca dupa razboi....
De asemenea era si panouri antiorbire smulse de vant unele chiar pe calea de rulare (vreo 2-3) restul era in general langa parapetele median.

NGC

^^^ Confirm si eu problema de acolo.

adiarc

^Mishu...e adevarat ca aici avem un tronson in garanție si probabil vor fii remediate toate acestea la finalul perioadei de garanție

Dar....f.f..probabil autostrăzile vor arată ,asa cum ai spus...datorita lipsei aproape totale a întreținerii....
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Dominik

#34049
Poze cu lucrari de pe lotul 2 Lugoj-Deva

Turnare beton la șanțurile de la baza taluzului


Așternere strat din agregate stabilizate la spațiiul de servicii (calea 2)


Realizare racorduri casiu-șanț


Turnare beton la șanțuri la baza taluzului autostrăzii


Realizare zidărie la clădire toalete în spațiul de servicii (calea 1)


https://www.facebook.com/DRDP.Timisoara/posts/415611845468071
You're in Steelers Country