Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 11 Guests are viewing this topic.

cutter

În plus, față de exproprieri și scoterea din fond forestier, cred că CNAIR trebuie să semneze și actul adițional prin care se adăuga lucrările pentru nodul Holdea (și celălalte modificări de soluții) în contractul cu Comsa.

La fel, la Lugoj-Deva lot 2, pentru a putea relicita secțiunea E (inclusiv tunelele) trebuie să încheie socotelile cu Salini, ceea ce înseamnă un alt act adițional - momentan nu se mișcă nimic.

Responsabilii din CNAIR în frunte cu directorul general amână și tergiversează cât pot semnarea acestor formalități contractuale (într-unele cazuri amânările țin de 3 ani de zile).

Cozak

#33886
Gruiarew, pozele tale sunt foarte bune si folositoare. Orice poza arata modificari sau nu, dar sunt painea noastra. Multumim si sa te opresti de fiecare data cand poti si sa fotografiezi. Nu toti foumistii au privilegiul tau, sa vada live tot ce se petrece pe teren dar prin pozele tale, a lui rocklee, quest si toti ceilalti, sunteti oglinda constructiilor autostrazilor patriei.

rocklee

#33887
problema mare nu este lotul 3 si nodul holdea ...problema este tunelele si semnarea actelor  cu salini ...acolo este vorba de multi bani ... :)

si se pare ca cei din cnair nusi asuma responsabilitatea ...si dau dovada de LASITATE ... >:(

Bulwyn

Cheers @gruirew. Orice poza e binevenita. In rest...Mda...romania lucrului bine facut :(

Sent from my SM-G935F using Tapatalk


cristi5

#33889
Presupun ca musca din deal spre est (stanga pozei) pt ca acel deal e putin in calea pasajului. Dar eu cred ca prima mare sapatura e in jos si spre vest, pt ca trebuie construit pasajul pt a fi mutat DNul pe noul traseu. Abia dupa aceea se poate sapa debleul spre est, desfiintand actualul DN.

Debleul are adancimea max 309-284=25m iar lungimea (inclusiv locul unde il traverseaza pasajul) e vreo 325m.

Eu ma bucur ca Comsa lucreaza chiar si in limita AC existent si fara act aditional. Nu stiu in ce ritm ar lucra daca le-ar avea... Dar cred ca e bine ca nu asteapta dupa birocrati.

In ce priveste banii/actul aditional, pasajul original din SF era mai inalt si mai lung decat actualul pasaj, deci probabil era mai scump. Pana la un punct (giratoriu, bretea de descarcare) chiar nu au nimic de pierdut daca lucreaza dupa noul proiect.

TibiV

Quote from: horatiu.cosma on April 17, 2017, 10:59:00 PM
Important e să devieze traficul pe DN pe noul traseu, pentru a putea intra mai serios în acea "șa".
Daca cineva isi mai pune intrbari, este vorba de exact aceeasi situatie ca in cazul devierii DN1 peste A10 inainte de Turda.
Intai trebuie deviat DN-ul (ca nu il poti inchide!) si abia cand devierea este gata, mergem mai departe...

Quote from: horatiu.cosma on April 17, 2017, 10:59:00 PM
pentru documentația de expropriere situația e cât se poate de tristă. Anul trecut în decembrie a fost definitivată și pusă pe circuitul de avizare, la Ministerul Finanțelor Publice și Ministerul Justiției. Chiar dacă se știa că această documentație se va întoarce la MT pentru schimbarea numelui ministrului, rațiunea a fost că atunci când documentația va reveni la cele doua ministere pentru aviz, va merge mai rapid, nefiind la prima citire.

Hmmmm....
Da' ce, numele este pretiparit ?
Acolo trebuie sa scrie doar "ministrul Transporturilor".
Numele se poate completa de mana, ca oricum actul este legal doar cu semnatura olografa.... Si numele complet...

Quote from: cutter on April 17, 2017, 11:09:14 PM
În plus, față de exproprieri și scoterea din fond forestier, cred că CNAIR trebuie să semneze și actul adițional prin care se adăuga lucrările pentru nodul Holdea (și celălalte modificări de soluții) în contractul cu Comsa.
(....)
Responsabilii din CNAIR în frunte cu directorul general amână și tergiversează cât pot semnarea acestor formalități contractuale

Prin noiembrie-decembrie m-a certat Ionut de cateva ori cand am tot spus ca nu vor mai avea bani....
Iata dovada ca nu mai au bani...

Mai exact spus, nici ei nu stiu daca vor avea sau nu bani....
Executia bugetara este (evident) mult sub asteptari...

Si atunci, la fel de evident, nu anunta ca renunta la anumite investitii...
Ci se agata de orice kkt birocratic ca sa amane intrarea la plata a respectivelor investitii...
Caci ei deja inclina sa creada ca nu vor avea de unde sa le plateasca.

Voi ce credeti ca a insemnat lansarea discutiei "renuntam la tunele, sunt prea scumpe, hai sa revenim la deblee !"
Nimic altceva decat o amanare pe termen nedefinit....
(Caci NU pot sa cred ca sunt chiar atat de prosti incat sa creada ca cineva (ONG-urile ecologiste, dar mai ales UE...) va accepta un asemenea rahat cu cacao si fistic (deblee in loc de tuneluri)... Dar dezbaterea (luuuuuunga si sterila) le da timp...)

Cititi va rog programul de guvernare....
Care spune ca reducem impozitele si taxele, dar marim salariile si pensiile.

Banii "suplimentari" se vor duce... in infrastructura ! :D

It's all politics...  >:(



Mama proștilor este mereu gravidă... :)

ovicor

#33891
   +1, @TibiV, iubesc literatura, dar ea poate avea o multitudine de abordari. Matematica, insa, nu minte, si duce la o singura concluzie : nu sunt / nu vor fi bani !

marisRO

 >:( Construcţia autostrăzii Lugoj - Deva, Lot 3,  =costă circa 579.927 milioane lei, fără TVA   Arcadis Eurometude. Contractul pentru execuţia celoe 22,1 km de autostradă a fost semnat în noiembrie 2013. Oficialii CNAIR preconizează că cei 22 km de autostradă se deschid traficului în luna august, în prezent fiind realizate aproximativ 75% din lucări. ... care sunt oficialii aia?? cei mai oficiali sunt forumistii care stiu pe undemerg.ro
Sursa:  http://www.capital.ro/urmatoarea-autostrada-se-va-deschide-in-luna-august.html

Vice33

Quote from: gruiarew on April 17, 2017, 06:42:25 PM


Nu înţeleg exact, tunelurile unde ar trebui sa/(se) inceapă/termine? In această poză in faţă unde se termină săpătura, acolo ar trebui să înceapă să foreze sau dincolo de acel deal cu acel turn de televiziune?

La ce adâncime faţă de cota naturală a terenului se vor face aceste săpături?



perfidus

#33894


Dupa cum apare in plansa asta de la SF postata de cristi5, primul mare debleu ar incepe la Km 55+ 530, la vest de podetul casetat.
Sapatura din poza lui Gruiarew aleasa de tine se intinde pana undeva la pasajul din dreapta (Km 56+220). Inseamna ca debleul inceput se va continua vreo 200m, urmeaza un rambleu si un pasaj superior peste DC144, dupa care se va intra in subiectul dezbaterii tunel vs debleu. Fiindca traseul vireaza spre nord, da, ar fi vorba de dealul inverzit din dreapta pozei (releul ramane mult in stanga fiind langa DN)

Debleul de la Km 55 e mai "bland" avand cca 27-28m adancime (autostrada e la cota 303m iar dealul se vede ca e mai sus de 330m).
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

gruiarew

#33895
Dacă tot le-am terminat de încărcat să pun și astea:

https://youtu.be/nvG2XicwJpA

Data de pe cameră nu e corectă. Filmarea e undeva în jurul orei 14 în data de 8 Aprilie. Sonorul e cel original, cred că mi-au scăpat ceva înjurături pe magnificul DN68A între Coșevița și Coșava.

La întoarcere,

https://youtu.be/mdBqh9zybZw

a fost destul de aglomerat. Depășiri aiurea, nu știu cât de bine se vede pe cameră, dar au fost câteva chiar la limită ( de acolo și reacțiile ). Nu-s melc, încerc doar să respect limitele cât se poate. Asta pentru cei care se întreabă de ce zboară alții pe lângă mine. Când îs în coloană, merg cu coloana. Altfel în localități 50-60. Pe A1 când stau lipit pe dreapta am undeva 110 - 120.
Pe fundal se aude Aeverium. Posibil să nu placă tuturor. Vizionare plăcută!
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

Dominik

Comsa o sa fie platita separat pt descarcarea temporara de la Holdea ???
You're in Steelers Country

ciprebbe

S-a evaporat basculanta rosie de la Holdea :))) mai ramane doar excavatorul din nod de la Nadaselu sa dispara :))))
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Quest

Iata si pozele aeriene facute zilele acestea la Holdea, Ilia, Branisca & Soimus.

Lot 3 - Nod Holdea
TibiV mi-am respectat promisiunea :)






Lot 3 - Nod Ilia






Lot 4 - Branisca






Lot 4 - Nod Soimus






Ar mai fi fost de vazut cum arata Nod Grind, dar acolo in principiu lucrurile par sa se rezume la umplerea cu terasament a spatiului dintre pasajele pe DN68A si respectiv peste CF212.

Legat de LD4, din vederi aeriene totul pare destul de roz, dar cind parcurgi lotul in masina (lucru pe care l-am facut simbata alaturi de Rocklee), iti dai seama ca mai e mult de lucru, incit sub nici o forma acest lot nu va putea fi gata pina la sfirsitul lui 2017. Sa fim multumiti daca se va intimpla catre sfirsitul lui 2018.
Common sense will get you far !

TibiV

Quest,
Super-treaba !
:cheers:
Si poate repetati "miscarea" peste vreo doua luni... ;)

Exceptionale poze !
Mama proștilor este mereu gravidă... :)