Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 30 Guests are viewing this topic.

rocklee

ups ....sapaturi noi pe directia noului traseu a vitoarei devieri .... :o


cam aceasta este zona cu viitorul giratoriu



multumim gruiarew....pentru imagini ... :D

o sa vina QUEST cu imagini mai clare din drona in zilele  zilele urmatoare ...


Dominik

Orice poza e binevenita Gruiarew, multumim
You're in Steelers Country

ladposta

subscriu la spusele lui Dominik. orice poza si informatie ajuta. Multumiri.

Liviu_udr

Mulțumim pt poze. Eu cred că este imposibil să se mai renunțe la tuneluri acum. Numai un ministru care se califică la locul de muncă poate afirma așa ceva!

Dominik

Da Rocklee asta vroiam si eu sa stiu, ca l-am intrebat pe QUEST daca filmeaza loturile 3 si 4 cu drona sau o lasa pe luna Mai, tinand cont ca v-a prin ploaia Sambata....asteptam filmarile atunci  :D
You're in Steelers Country

rocklee

#33875
la primele poze ...care sunt puse ...si se spune ca se repeta ...fiind un cunoscator a zonei totus este o noutate pe care uni nu o pot opserva ...dar totusi  sunt noutati ... :o

gruiarew ...nu te supara ..eu apreciez munca ta .... :)

esti singurul care deocamdata ne va aduce stiri din viitoarea zona  a tunelurilor ..zona zorani nememsesti ... :D

rocklee

#33876
nu sunt filmari ...vor fi doar niste cadre de sus ... :)

Dominik

^
E bn si asa....mai am rabdare pana la sfarsitul lui Mai pt filmari, sa vad un avans si mai mare a lucrarilor  :)
You're in Steelers Country

cristi5

#33878
Multumim de poze!

Sperantele ni se leaga de cele doua escavatoare dintre culei. Totul pare pregatit, inclusiv un buldozer, drumul tehnologic pt evacuarea materialului sapat...

Conform proiectului, intre pile ar trebui sapat in medie 11 m in jos, pe 40 m lungime (distanta dintre pile). Presupun ca vor sapa intai spre Holdea, ca sa aiba acces la drumul tehnologic si se vor "intalni" cu portiunea de terasament care e gata demult si se termina la capatul lotului. Sunt vreo 40 m latime (20 m pasajul + vreo 20 m pana la terasamentul existent). Deci in total 11x40x40=17600 mc de escavat intre pile. Mai avem debleurile dintre culei si pile, care par a avea cam acelasi volum cu spatiul dintre pile (mai mare in sectiune, dar inaltimea dealurilor din cele doua parti ale pilelor e in scadere spre Holdea), deci in total vreo 35000 mc.

In cat timp sapa 2 escavatoare 35 mii metri cubi? :)

Dominik

 ^
Hai cu AC-ul baieti ca ne prinde Vara !!!
You're in Steelers Country

danutzu_1069

Excavatoarele nu sunt singura necunoscuta in ecuatie.
Mai avem si necesarul de basculante pentru transportul pamnatului, dar si distanta pana la locul de depozitare.
Pentru ca trebuie dus undeva pamnatul excavat.
La excavatoare trebuie stiut cati mc are cupa si cat de meserias estre deserventul, astfel stim ce productivitate avem pentru un excavator..
As zice ca o productivitate de 750mc / zi este ok pentru un excavator cu o cupa de 1.5mc la un program de 9h / zi lucru efectiv.

cristi5

#33881
^^ pana acum nu pare ca le-a pasat de AC, de exemplu au sapat noul traseu al DN, construiesc culeile, etc.

^ multumesc de info! Deci cu 2 excavatoare, minim 20 de zile de sapat pana se pot apuca de pile.

perfidus

+1 gruiarew!
In poze se vede ca deja cele doua excavatoare au pornit sa muste din deal.
O parte din pamant se va transporta si la umplutura pentru rampele pasajului si pe locul viitorului giratoriu, pentru ca in proiect e mult mai sus pozitionat. Doar sa fie suficient de bun de umplutura, eventual poate sa fie tratat cu var.
Dar cea mai mare parte din deal trebuie mutata pentru a face loc debleului imens...
E muuuult de munca!
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

rocklee

din  locul de unde au sapat vitorul traseu al deneului ...ei de acolo au luat pamant pentru terasament ...si cu ocazia aceasta au facut si aceast treaba ....de acuma nu stiu cum se vor descurca fara ac .. :)

horatiu.cosma

Săpătura merge repede, nu e volum chiar așa mare acolo. Important e să devieze traficul pe DN pe noul traseu, pentru a putea intra mai serios în acea "șa". Problema principală, care se află pe drumul critic al lucrării, e de ordin birocratic și constă în scoaterea din fond forestier a suprafețelor de pădure, precum și exproprierile suplimentare pentru descărcarea de la Holdea. Dacă aceste două probleme nu se rezolvă în perioada imediat următoare, eu zic că ne putem lua la revedere de la circulația pe LD 3 în 2017.

Dacă pentru scoaterea din fond forestier înțeleg că zilele trecute Ocolul Silvic Dobra a trimis documentația completată la Hunedoara, urmând a ajunge la București pentru ordin de ministru de scoatere din fond forestier, pentru documentația de expropriere situația e cât se poate de tristă. Anul trecut în decembrie a fost definitivată și pusă pe circuitul de avizare, la Ministerul Finanțelor Publice și Ministerul Justiției. Chiar dacă se știa că această documentație se va întoarce la MT pentru schimbarea numelui ministrului, rațiunea a fost că atunci când documentația va reveni la cele doua ministere pentru aviz, va merge mai rapid, nefiind la prima citire.

Azi, la 4 luni distanță, documentația e tot în MT/CNAIR ca urmare a unor erori semnalate de MFP. La viteza asta, nu vedem autostrada gata anul acesta.