Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

10 Members and 38 Guests are viewing this topic.

teea

#33495
@alecu :
1. ok
2. e recomandabil. DpdV reologic (urmarire in timp), nu stim exact cum lucreaza zgura
3. e e asimilata, dar nu este acelasi lucru. Da, da o capacitate portanta imediata ff buna. Este mult mai abraziva. Zgura este un reziduu
4. Nu e vb de apa care trece prin asfalt. Materialele sint in general capilare (balastul, zgura, piatra sparta, etc) de aia se face un dren in spatele culeii, in zona activa, in zona de trecere de la un mediu elstic la unul rigid.Zona in care se construieste acest pod este una cu ff multa umiditate, se vede si din vegetatia din vecinatate
5. Sint 100% sigur ca expertul Af al Antreprenorului i-s recomandat acelasi lucru (balast). Pe teava aia de dren, va fi eliminat eventualul aport de apa provenit din capilaritate, in perioadele de timp nefavorabile.
6. :)
Sa gindesti este dificil. De aceea, majoritatea oamenilor doar judeca ! Carl Gustav Jung

ciprebbe


" in zona activa, in zona de trecere de la un mediu elstic la unul rigid "

Pana acum UMB a demonstrat in timp ca le cam iese treaba asta, poate cel mai bine dintre constructori :) . Eu zic sa le dam credit si acum.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

horatiu.cosma

Parcă aceeași zgură s-a folosit și pe Deva-Orăștie și deocamdată rezistă destul de bine. Nu îmi dau seama cum pot ajunge cantități semnificative de apă în spatele culeii, având in vedere că acolo sunt sferturi de con + rigole de acostament care drenează spre șanțurile de la baza taluzului. Până la urmă obiectivul principal la limita dintre elastic și rigid nu e un grad de compactare cât mai mare la mediul elastic?

phb2

Holdea - Ilia : I do not see any activity on this site, no construction machinery, no men at work, no evolution ; so, not a single chance to finish Holdea Ilia this year.   :(
Nothing very new too between Ilia and Branisca.   :(  :(    Make haste slowly    :sadangel:

gruiarew

La Margina erau din nou lucrări sub pasaj:

'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

gruiarew

#33500
La nodul Grind erau ceva lucrări:

https://youtu.be/8ELTTHkLC3o?t=21m15s

Îmi cer scuze, fără poze, doar din mers. DN68A l-au mai peticit. Dar zgâlțâie destul de serios. Filmul complet:

'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

Quest

Quote from: gruiarew on March 25, 2017, 07:54:31 PM
(...)


(...)

Multumim gruiarew ptr update.
E ciudat cum lucreaza Comsa la Holdea. Practic inainteaza vizibil la culeea de nord, iar la cea de sud n-au facut nimic, stau materialele acoperite cu alb in zona in care ar trebui sa fie culeea.
Plus ca nu prea inteleg cum incap in ecartul dintre culei, 3 deschideri, cu cea mare de 40 m peste A.
Common sense will get you far !

alecu26

posibil la culeea cealalta sa fie prea aproape de DN....si sa le fie frica sa sape mai jos.
Drumurile noastre POATE;

alecu26

Quote from: teea on March 26, 2017, 01:05:31 PM
@alecu :

4. Nu e vb de apa care trece prin asfalt. Materialele sint in general capilare (balastul, zgura, piatra sparta, etc) de aia se face un dren in spatele culeii, in zona activa, in zona de trecere de la un mediu elstic la unul rigid.Zona in care se construieste acest pod este una cu ff multa umiditate, se vede si din vegetatia din vecinatate
5. Sint 100% sigur ca expertul Af al Antreprenorului i-s recomandat acelasi lucru (balast). Pe teava aia de dren, va fi eliminat eventualul aport de apa provenit din capilaritate, in perioadele de timp nefavorabile.
6. :)

In general materiale ca si balast, piatra sparta, chiar si zgura...sunt puse tocmai sa rupa capilaritatea. Capilaritatea poate exista doar in materiale foarte foarte fine. Mai simplu spus, cu cat e mai permeabil materialul...cu atat e mai putin capilar.

Pe multe loturi intradevar, s-a pus balast in zona culeilor, dar aia e din cauza pamantului armat. La dimensionarea geogrilelor, intra in calcul unghiul de frecare interna a materialului, care este mare in cazul balastului si maxim la piatra sparta.
Drumurile noastre POATE;

marcelbanu

#33504
27 martie 2017...
Brănişca...


Zona baraj termocentrala Mintia...








Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

marcelbanu

#33505
Defrişare Dealul cu lilieci, zona Şoimuş...
Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

GDPR

Mi se pare foarte ciudat ca nu au demolat vechiul pereu din avalul barajului Mintia. Sub peree pot aparea fenomene de eroziune interna datorate infiltratiilor, asa ar fi fost prudent sa rada tot inainte sa se apuce de umpluturi.

teoneo

#33507
Quote from: marcelbanu on March 27, 2017, 04:18:03 PM
27 martie 2017...
Zona baraj termocentrala Mintia...


Ce interesant. Cum in poza aceasta apare reclama celor de la Strabag si lotul e a celor de la UMB! Se poate vorbi de o asociere/subcontractare sau e vorba de o pura intamplare sau de un alt santier in vecinatate?
(Pare a fi ceva in afara santierului UMB).

GDPR

Pai Strabag nu a fost AG pe Deva-Orastie?

marcelbanu

#33509
Strabag şi-a luat doar staţia verde după ce a terminat de asfaltat A1 de la Deva la Simeria, parcă şi pînă la Orăştie...
Staţia albă, ce se vede în imaginea de mai sus, a rămas pe loc, a "plecat" doar cea verde, cea din imaginea de jos...


Aici se văd amîndouă staţiile de asfalt în funcţiune !
image hosting no register
Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !