Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

7 Members and 35 Guests are viewing this topic.

FRS

Terenul este intr-adevar al statului. Au fost exproprieri suplimentare in 2014. Cred ca aproape 50 ha.

adiarc

Sa ne aducem aminte ce spuneam înainte și imediat după inaugurare

Absolut toate podurile și podețele au trambuline mai mari sau mai mici,plus ca tot lotul este denivelat.....Este jalnic construit așa cum atenționam încă de la debutul constructiei în 2011.

O parte din tasari se vor consuma și vor putea fii rezolvate prin frezari /reasfaltari succesive. ...altele vor genera probleme serioase cum este la km 286....Unde exista posibilitatea reala a devierii pe contrasens.

Acest lot va fii ani buni de acum un șantier etern

Fac un apel la factorii de decizie sa NU repete greșelile trecutului și să caute doar soluții care presupun doar circulația cu restricții ....Nu cu închiderea traficului
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

pasadia

Eu sunt multumit si daca muta circulatia pe contrasens pe cate o banda de circulatie cat timp REPARA tasarea.

Dominik

A fost un prieten Duminica pe A1 Deva-Sebes si mi-a spus ca e varza prima banda, gropi foarte multe, si cum pe acea banda circula TIR-urile e grav...sunt curios cand se apuca sa le repare ?
You're in Steelers Country

Goldmund

S-a vorbit de impadurire a unor dealuri de langa A1. Dupa cum se vede din drona, acolo adancimea mare a santurilor formate din alunecarile recente arata ca impadurirea nu ar fi o solutie...Nu sunt de specialitate, de aceea am gasit o lucrare de specialitate  f. buna, despre alunecarile de teren din Transilvania, asa-zisele glimee:
http://doctorat.ubbcluj.ro/sustinerea_publica/rezumate/2012/geografie/Moldovan_Monica_Loredana_RO.pdf


dhm

Veche, de la reconstructia gropii de prin Septembrie 2016, de la reconstructia "gropii", au fost foto cu fundatia ramasa. Panoul VMS si structura de sustinere sunt la CIC Saliste, se vad din autostrada.

lupualb

Pe directia Cunta-Sebes , mai precis in zona Cut-Sebes, sunt multe gropi in asfalt. O groapa, cea mai mare are un diametru de aproximativ 80 cm si adancimea in jur de 7 cm, urmata apoi spre directia Sebes de alte gropi mai mici cu doametrul cuprins intre 30 cm si 0.5 m. Adancimea in general este aceasi.

lupualb

Astazi la Margina se lucra cu doua echipe. O echipa era la podul peste DN, intindeau un cablu, iar o alta echipa lucra pe podul de peste Mures. In rest, intinderi albe de zapada pe autostrada in constructie, liniste apasatoare pe Traian Vuia - Margina si multi nervi pe DN, unde asfaltul incepe sa semene cu un peisaj selenar.

B.Robert

Interesanta aparitia gropilor pe Deva-Sebes. In decembrie am facut de doua ori Deva-Sebes-Deva, dar nu am observat vreo groapa, doar denivelari. :(

s2002

Cum deszapezirea este principala parghie de schimbare a sefilor de la intretinere drumuri, se prefera innecarea drumurilor cu sare (INCLUSIV PREVENTIV) deci sa nu ne miram de aparitia subita a acelor gropi (se forteaza multe cicluri inghet dezghet si nu au timp sa fie colmatate fisurile)

GDPR

Quote from: Quest on January 15, 2017, 11:39:47 AM
Ministrul Cuc n-a spus ca vom da o HG care sa rezolve fundatura in care s-a ajuns, ci ca s-a eliminat blocajul birocratic

Am semnalat pe topicul de discutii juridice ca Regulamentul de receptie al constructiilor urmeaza sa fie modificat in curand prin HG. Proiectul include si modificarea necesara pentru receptia lucrarilor pe sectoare, asa ca este posibil ca data anuntata de Cuc pentru inceperea receptiei la Dumbrava-Margina sa fie coordonata cu data estimata de adoptare a hotararii de guvern.

yetiman

#32502
Cifrele actualizate conform raport CNAIR.
Din pacate nu sunt foarte credibile.  :(
Oare Salini a stricat din ce a lucrat anterior?

,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

yetiman

#32503
Problemele de pe A1 conform CNAIR:

Autostrada Lugoj - Deva, Lot 2
1. Inchiderea neconformitatilor emise pentru materialul de umplutura
2. Aprobarea modificarii contractului (Scoatere sectiune E)
3. Licitatie Sectiunea E (km 47+090 - 56+220)
4. Solutionare modalitate de Receptionare a sectorului finalizat, Dumbrava - Margina

Autostrada Lugoj - Deva, Lot 3
1. Obtinerea Autorizatiei de Construire pentru lucrarile din coridorul expropriat suplimentar, mai este necesar 1 ha;
2. Modificare la contract (Ecoduct 57+710);
3. Modificare la contract (Descarcare Holdea);
4. Lipsa exproprierilor si implicit a Autorizatiei de Construire pentru lucrarile aferente descarcarii traficului in zona Holdea.

Autostrada Lugoj - Deva, Lot 4
1. Lipsa Autorizatie de constructie pentru exproprierile suplimentare aferente Sectiunilor A+B km 77+361 - km 88+016
2. Lipsa Autorizatie de constructie pentru lucrarile din culoarul expropriat aferente sectiunilor C+D km 88+016 - km 99+500.
3. Lipsă Autorizație de construire pentru exproprierile suplimentare aferente Sectiunii C+D km 88+016 - km 99+500.
4. Afectarea stabilitatii versantului Carierei Carpat Agregate.
5. Afectarea stabilitatii stalpului nr. 37 al TRANSELECTRICA din cauza excavatiilor la baza versantului din zona Branisca.
6. Probleme de relocare a liniilor de înaltă tensiune de pe lotul 4 care au blocat lucrările la viaductul Brănișca.
7. Realizare solutie de relocare a pesterii cu lilieci din zona localitatii Soimus


,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

raulbogdan23

Quote from: pasadia on January 18, 2017, 08:26:23 AM
Digi tocmai a anuntat inchiderea la o banda (banda II) pe sensul spre Sibiu cu limitare la 60km/h. Aveti grija in zona, chiar e grava acea tasare.

^

Azi 21.01.2017 nu era inchisa nici o banda intre km 285-286 pe directia Sebes - Sibiu. Mai mult limitarea e la 80. Cred ca s-a turnat ceva asfalt peste denivelare dar arata foarte urat si se simte destul de tare si la 80 de km/h.

In rest confirm ca exista gropi pe banda 1, dar nu exagerat de multe.