News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 13 Guests are viewing this topic.

Quest

#31935
^ Si eu cred ca se vor face unele eforturi pe AM, ptr ca AC sa poata fi dat a doua zi (parca asa a fost si pe A10). 8 e joi. a doua zi pe 9 ar putea aparea AC.

Pe LD2 sa se linisteasca si Salini ca pot merge mai departe de Zorani cu lucrarile, pe E1.
Iar pe LD3 sa ma linistesc si eu ca pot aparea sapaturile ptr pilonii viaductului de pe DN68A de la Holdea, ca fara el nu pupam 9 km de A1 Holdea-Grind.
Common sense will get you far !

Liviu_udr

#31936
Trebuie însă urgentat totul, pt că să nu uităm, termenul de finalizare era mai 2016 pt Lugoj-Deva și nu a fost respectat. Justificări de genul urși, tuneluri, ecoducte, autorizații sunt povești.

ciprebbe

^S-a dovedit ca nu sunt chiar povesti.
S-a ajuns in situatia aceasta exact datorita unor persoane care au considerat problemele de mai sus "povesti"
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

csebi24

Super filmare, par destul de avansati.

Nelu63

Frumoasa surpriza ! Se vede ca stau destul de bine la terasamentul autostrazi si mai putin bine la lucrarile mari de arta unde sunt ramasi in urma . Le dorim finalizarea lor cat mai rapida si poate la vara viitoare o sa o folosim . :gj: Multumim intregi echipe pentru surpriza facuta !

Ionut

Sigur vara viitoare se va putea circula pe Holdea-Ilia. Reprezentantul constructorului era foarte optimist pentru acest termen. Ba chiar, ca o parere strict personala, ar putea termina inainte de Porr si Tirrena Scavi pe A10. La Holdea se rezolva partea birocratica in curand. Nu am emotii deloc dupa ce-am vazut si discutat sambata.

PS: Nodul Ilia mi se pare superb, printre cele mai frumoase, sunt acolo doua drumuri (DN & DJ), cale ferata, bretele lungi...

laszlo.robert

Da.Here I am on The Road again,sau mai bine spus:Flying mode!Intradevar frumos so au muncit enorm de la ultima filmare.Multumim baieti si API pentru filmare.
Ma intreb generatiile urmatoare ,adica peste 7-8 ani cind A 1 va fii gata integral vor aprecia efortul celor implicati , ori va deveni ceva banal ca din Bucuresti sa "tragi o fuga" pina in Timisoara  in 5 ore sa vezi un concert,pina la Budapesta in 8 ore pentru Formula 1 sau la Viena in 10 pentru tarabele de Craciun ?

voicul

Super filmare si super autostrada o sa avem in vara.

Legat de tuneluri LD2: nu am vazut nimic vorbindu-se de varianta cut&cover.
Nu ar fi mai rapid cu varianta asta, ca acolo e doar pamant (nu roca)?

Inainte sa se impuna tunelurile, Salini nu planuia sa taie dealurile alea?

captiva

@laszlo.robert

Scuze de off topic, dar cred ca trebuie sa mai scazi. Chiar si cu sectoarele lipsa din A1 am facut din Bucuresti anul asta 6 ore pana la Timisoara, 9 ore pana la Budapesta si 11 pana la Viena. Si nu am mers cu mai mult de 145km/h pe autostrada, de 110km/h in afara localitatilor si de 70km/h in localitati. Cu Lugoj-Deva si cu Pitesti-Sibiu gata si cu un 10-15 km/h peste viteza legala si cu opriri minimale cred ca s-ar putea ajunge la TM in 4 ore, Budapesta in 7 si Viena in 9.

Quest

Faina filmare Cipi. Mereu apreciez lipiturile la montaj, prin care editorul API incearca sa potriveasca lucrurile ptr o trecere cit mai putin observabila intre 2 tronsoane succesive. Dar tine si de calitatea materialului brut cu care se vine din teren :)
Common sense will get you far !


Romeo.serban

Stie cineva ce sunt zonele negre de pe partea laterala dreapta a terasamentului care incep de la min 15 si tin pana pe la min 20?  O:-)

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

SB76UFO

Multumim baieti si API pentru filmari si fotoreportaje.
"Prostia este eternă și invincibilă"