Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

9 Members and 18 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

Pai nu ar fi ecoduct ci tunel forat. Ca altfel iar avem defrisari. Iar legat de lupi si ursi......cam toata zona e plina de ei. Doar esti la munte.
O autostrada aici nu are acelasi impact ca in Poiana Rusca unde mai sunt doar cativa rataciti, si pe care daca ii blochezi nu se mai reproduc. Nu zic sa construim o bariera, dar daca asiguri 1 trecere la fiecare 2-3 km (ecoduct, viaduct sau chiar pasaj peste drumuri locale-extrem de putin circulate noaptea) ar trebui sa fie de ajuns.

Referitor la defrisare.....Nu e in PN Cozia. Si la cat se exploateaza in Valea Topologului (sa puneti o camera in Cepari sa vedeti cate camioane trec) chiar nu vad o problema sa taiem padurea pentru o autostrada. Adica o taiem pentru mobila, scanduri si lemne de foc, dar ne C***M pe noi cand vine vorba de o autostrada?

PS. mai sus de Plaiu Foii, exact langa Piatra Craiului au taiat la ras cativa versanti.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

rocklee

o veste buna  :)

multumesc lui Horatiu Cosma pentru daruire .... :cheers:

abia astept sa vad UMB in primavara la lucru ...si sa ies pe teren  :yikes: :thumbsup: :vroomvroom:

Liviu_udr

Poate cineva să precizeze, eventual cu dovezi, ce procent din L-D s-a realizat în 2015 și cât în 2016? Eu am trecut de câteva ori prin zonă,  și din ce am văzut, în 2016 s-a lucrat mai lent.

bogdix

#31803
^
poate. CNAiR-ul...
sau poti urmari filmarile postate pe aici.

GDPR

@dr4qul4: vorba unor conlocuitori mai harnici din fire, mai bine masori de doua ori si tai o data decat sa fii neglijent exact la faza de SF cand inca ai timp sa pritocesti solutiile si sa te trezesti apoi ca studiul de evaluare a impactului asupra mediului iti cere un "ecoduct" (a se citi tunel forat sau alte structuri costisitoare) si sa stai sa refaci documentatiile cand iti arde buza sa construiesti. Intotdeauna sa avem tunelurile de pe LD ca si reper, nu mai trebuie sa repetam o asfel de experienta.

Momentan mi-am epuizat pledoaria, probabil ca subiectul va reveni pe tapet mai tarziu.  ;)

teocharis

Quote from: adrian rosca on November 25, 2016, 05:59:06 PM
^Filmarea asta.


multumesc, sper ca baietii de la Jaspers nu au vazut acest film!


GDPR

De ce zici asta? Poate ca l-au vazut, eu l-am gasit pe net / postat pe PUM in septembrie.

teocharis


dr4qul4

@teocharis, este prima ta contributie importanta la acest forum. ai +1 chiar daca stiu ca nu e al tau.
Eu nu am parcurs niciodata drumul asta. Doar am mers de la Perisani la Spinu (din greseala) si apoi m-am intors si am iesit in VO prin DJ703M (veneam de la Tigveni si cautam "partia de schi Perisani"  :( )
Intre Perisani si Spinu mai avem inca o zona asemanatoare cu ce se vede la minutul 9. Sper ca va dati seama ca acolo singura varianta ar fi fost tunel forat. Plus ca pe filmare se vede ca jos in vale e plin de case. Autostrada ar fi trebuit cocotata pe undeva pe langa DJ, si ar fi fost numai: semidebleu gigant-viaduct-tunel-viaduct.

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

AUT_XY

Hello!

When is it expected that the now fixed and official route of Sibiu - Pitesti
is going to start to build?

Hmm

vancouver

Officialy they say 2017, with 2021 for opening.
My opinion as civil engieneer and infrastructure fan is: they will start with the heads in 2018 and first sections maybe opened in 2021-2022. But the middle part, wich is very difficult, will start only 2019-2020 and I expect 4-5 years for building the tunnels, so maybe complete in 2025 or 2026. This only in case nothing go wrong. What can go wrong are two things: the politicians decide to stop the works or the company goes bankrupt (or insolvency and insolvency admin decide to stop this project).
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

dorum

#31811
Un mic preview al delegatiei API de astazi:

LD2, nod Margina



LD2, in apropiere de nod Dumbrava







LD2, in apropiere de finalul lotului atacat inspre Deva, greder cu GPS pe lama



LD2, aceeasi zona



LD3, ecoduct1



LD3, nod grind, vedere spre Ilia



LD3, nod Ilia



LD4... cunoasteti peisajul :)






Mult mai multe imagini si detalii vor veni de la Ionut si Cip...

TibiV

WOW !!!!

Cip, da-i "turbo" la youtube... ;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Dominik

You're in Steelers Country

Ionut

Baieti, daca vreti distractie va trebui sa luati o cafea. Pardon, eu trebuie sa beau o cafea. :lol: Suntem rupti toti.
Dar a meritat, am facut doua zile de tur de forta pe A10 (ieri) si A1 (azi).

Multumim constructorilor si DRDP Cluj si DRDP Timis pentru ca au stat dupa noi doua zile cu orele! Rabdare vreo 30 de minute si va pun poze de azi de pe Lugoj-Deva. Am si de ieri de pe A10, dar Stefan01 a acoperit foarte bine si nu va stric entuziasmul cu poze tot de ieri. Am doar vreo 350 de poze de pe loturile 2, 3 si 4.