Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 35 Guests are viewing this topic.

rocklee

acum ultimile   imagini ..si apoi ne lom la revedere

















sfarsit de poveste :) ...cu promisiunea ca  pe sfarsitul luni voi incerca sa fac un foto reportaj si cu lotul 2 ...daca voi primi si un ajutor de la cineva ...si sa ma insoteasaca .. primesc voluntari... :vroomvroom: :bye: :bye:

rocklee

gruiarew...am cerzut ca urma aceasta e lasata de tine  :D ...pentu ca numai tu mai bantui acele locuri  O:-)


Ionut

Baieti, pentru intalniri folositi cu incredere thread-ul dedicat. Vorbiti acolo inclusiv de intalniri pe santiere (si mai ales daca nu aveti acces la mesajele private). Faceti schimb de emailuri si discutati in voie si pe privat, daca sunt chestii care nu se pot spune public.

laszlo.robert

#30423
Totsi ce se intimpla cu AM si AC pe lotul 4 ? Mai are putin UMB si termina la Gilau,am putea avea desfasurari de forte considerabile pe A1.Este strigator la cer !Intre Sibiu si Ilia sunt ~155 km.Intre Nadlac si Margina 160 km.Pina la finalizarea tunelurilor intre nod Ilia si nodul A1/A6 am putea avea restrictii pentru traficul greu in intervalul orelor 6-22.,cu un Dn 7 liber si km mai putini ,cit si finalizarea celor doua pasaje pe centura Arad, viteza de deplasare a camioanelor intre Deva si Arad ar fii identica cu varianta A 1.Ar ajuta enorm la fluidizarea traficului cit si la siguranta pe pe bucata din Dn 68 intre Grind eventual Holdea si Margina.Un orizont optimist pentru tuneluri ar fii 2019 ,realist 2020
Dar hai odata cu AC lipsa si licitatia pentru tuneluri !!!!!!

Ionut

Una de dimineata.



CNADNR

Se lucreaza bine, bravo!

Quest

^ Bravo, bravo !

Adiarc si colegii, cind mai reusiti asemenea cadre in care e puzderie de utilaje care robotesc de zor la groapa, incercati sa aflati numele mic al fiecarui sofer si puneti-le pe poza in dreptul utilajelor :) Eu pe acesti oameni nu stiu cum dar ii indragesc in mod special, sint de-ai nostri care repara cu profesionalism prostia facuta de niste straini.

Common sense will get you far !

Hercule

^^ Apropo de poza de mai sus, ce se vede in partea dreapta jos? Pare a fi un izvor de toata frumusetea.
Deșteaptă-te române!

Dan_s

Quote from: Hercule on September 27, 2016, 10:49:59 AM
^^ Apropo de poza de mai sus, ce se vede in partea dreapta jos? Pare a fi un izvor de toata frumusetea.
Nu este izvor. Este plasa cu care se armeaza, se poate observa si in plan indepartat in partea stanga a corpului autostrazii o zona in care nu s-a asternul balast.

adiarc

am facut nenumarate reportaje la vremea respectiva in care urlam ca se face treaba de cacao...s-a stiut prea bine....asa ca totul a fost in complicitate...inclusiv plata unor lucrari neconforme

pana una alta,observati ca avem ( cel putin la compactari ),utilaje aproape noi ,care fac treaba mult mai buna decat unele coji de utilaje ( gen vechiturile de pe lotul Corsan ).Asta spune ceva despre seriozitatea constructorului.( si acesta si Corsan )

Si o informatie din santier ( via cip ),la ultimele teste de compactare s-a constatat o compactare de 98%.....peste 85% se poate trece la urmatorul strat.Asta mai inseamna ca sunt posibile doar mici tasari pe viitor,care pot fii reglate din frezari/reasfaltari

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

paulmare

#30429

adi nu e doar de la utilaje
ca sa mai reduca consumul si uzura utilajului, si pentru confortul mecanicului, in tara lui "merge si asa", nu prea cupleaza vibratorul la role
Apoi cand apar tasarile trebuie doar sa gasesti o scuza buna ceva cu "imprevizibilitatea" etc

Oricum, foarte bine lucreaza aici, bravo lor, pacat doar ca au inceput atata de tarziu, ar fi pacat sa puna presiune pe ei cu termene nerealiste si sa fushereasca la final ca sa respecte vreo promisiune a unui politruc care trebuia doar sa le fi asigurat conditii sa inceapa lucrarea mai devreme  - daca cu doua excavatoare faci lucrarea in x zile, nu intotdeauna faci acelasi lucru cu 4 excavatoare in x/2 zile - daca nu ai cum sa le asiguri front de lucru sa nu se incurce intre ele 

Dominik

#30430
Imagini de pe  A1, Lot 2 Coşeviţa - Traian Vuia, 28,6 km.....via DRDP Timişoara

Strat de uzură finalizat pe ambele părţi (km 33+900)


Umplutură de pământ în spatele culeei (pasaj peste DN68A, km 42+695)


Lucrări de profilare taluzuri (zona km 42)


Strat de balast stabilizat cu ciment (zona km 37+500 - 38+000)
You're in Steelers Country

Cozak

Tot de la ei:
Montare parapeti ( in zona nodului de la Traian Vuia)





Asternere strat uzura km 38-39

Sursa DRDP Timisoara
In zona asta sunt doua puncte fiebinti, la Colonia Mica, unde inca nu au facut terasamentul la supratraversare si nodul margina.Restul sunt pe terminate.

voicul

Fac treaba de calitate pe sibiu-orastie, dar mai dureaza!

Deschiderea lotului 3 din Sibiu Orăștie amânată fără un nou termen

Compania de Drumuri n-a terminat lucrările de reparație derulate la lotul 3 din autostrada Sibiu Orăștie deși promisese că acestea vor fi încheiate până la finele lunii septembrie.

Motiv: Nerespectarea termenului este cauzată de ploile repetate căzute în ultimele zile și care nu au permis derularea lucrărilor în ritmul dorit.

http://www.digi24.ro/stiri/economie/deschiderea-lotului-3-din-sibiu-orastie-amanata-fara-un-nou-termen-575416

ghifor

#30433
Un om destept lua in calcul si faptul ca in septembrie uneori ploua si lasa  marja pt neprevazute! Eu am crezut sincer ca pe 20 este gata si pana pe 30 fac probe de tonaj....dar se pare ca ramane cum a spus: 31 septembrie!!! Demisia este un gest onorabil dar nu va fi cazul pt un manager clar incompetent si lipsit de onoare......

Dan_s

#30434
Iata izvoul de sub autostrada:



Sursa CNADNR