Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 25 Guests are viewing this topic.

Io

In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

Quest

Multumim Cp !

De acord 100% ca nu trebuie sa respecte morti-copti termenul de 30.09. Sa faca lucru de calitate, sa respecte timpii tehnologici iar publicul va intelege o intirziere de 7-10 zile.

Ii rog pe jurnalistii de infrastructura care citesc pe rupte PUM, sa se abtina de la critici la adresa eventualei nerespectari a termenului de 30.09...
Common sense will get you far !

vancouver

#30377
Super filmare cip si super poze adiarc.

Si +1000 CNADNR pentru calitatea lucrarilor si pentru faptul ca au indraznit sa faca lucrarea in regie proprie. O premiera postdecembrista.

De remarcat ar fi inca 2 aspecte pozitive:
- decizia de a lucra in regie proprie s-a luat de catre un guvern nepolitic. In mod normal deciziile radicale sau novatoare se iau numai la presiuni politice, dar iata ca s-a putut si altfel. NICI UN PARTID POLITIC NU SE VA PUTEA LAUDA EVER CU ACEASTA REALIZARE. BINGO. (adica n-a mai facut nici Ceausescu, nici Iliescu, nici Ponta, nici Boagiu, nu: au facut specialistii din CNADNR si muncitorii constructori. YES WE CAN!)
- incredibil cum dupa numai cateva retusuri ici-colo, prin punctele esentiale, BRUSC, toate autostrada arata ingrijita. De la degringolada Impregilo la seriozitatea CNADNR. BRAVO DE INCA 1000 de ORI.


PS. Si sa nu ne uitam pe noi însine. Noi (eu si altii pe forum) am fost promotorii actiunii in regie proprie a CNADNR, poate ca noi am fost chiar cei care am impins lucrurile in acea directie. Dovada postul meu din 15.01.2016, imediat dupa rezilierea contractului cu Impregillo:
http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=2.msg102823#msg102823
QuoteJanuary 15, 2016, 01:28:30 PM
Dar asa cum am mai afirmat cu alte ocazii, cei 200m lipsa din autostrada Sibiu-Orastie justifica dupa parerea mea O ACTIUNE DE FORTA MAJORA. Justificare: vietile omenesti salvate. Este la fel ca atunci cand o localitate ramane izolata in urma unei inundatii si daramarii singurului pod de acces: atunci se pot debloca bani speciali si realiza o structura provizorie de trecere. Asa si aici. TREBUIE FACUT CEVA PROVIZORIU !!! Imediat, in urmatoarele 2-3 saptamani. Si reluata circulatia pe autostrada.

Si raspunsul lui dr4cul4, care a pus si mai bine punctul pe i:
QuoteJanuary 15, 2016, 01:45:53 PM
iar CNADNR are destui angajati si utilaje ca sa poata face cei 200 de m. Mai apoi tb facuta o analiza si vazut exact care va fi solutia definitiva. Dar nu e normal sa stai cu autostrada inchisa 2 ani pana iti dai seama ce vei face si mai apoi pana vei pregati licitatia, pentru 200 m de drum drept!
http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=2.msg102826#msg102826

Ulterior, pe 15.03.2016, CNADNR a anuntat ca face lucrarea in regie proprie: http://monitorizari.hotnews.ro/stiri-infrastructura_articole-20867880-directorul-companiei-drumuri-repararea-autostrazii-demolate-incepe-aprilie-facuta-cnadnr.htm
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

rocklee

#30378





TibiV

rocklee,
esti sigur ca nu au facut tunelurile ale cu niste TBM-uri ?!...
:)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

rocklee

sunt ecoductele UMB-ULUI ...Super lucrare si de o curatenie desavarsita ...abea astept sa o vad finalizata ... :)

rocklee

avand putin timp liber ...si ceva benzina ramasa prin rezervor ...si profitand de vremea buna de afara ...si ca sotia era la servici  :D....am dat o fuga pe lotul 3 ...sa vad ce noutati sunt ...si erau ceva  ...si so luam pe rand ... :)

pe lotul 4 umb ...doar la ecoduct se lucreaza ...sa complectat cu pamant deasupra sau facut rigolele si stemele de scurgere ..se face ceva supra betonari deasupra ecoductului ...finisaje ..si ecologizare ..
va fi ceva frumos si spectaculos ....abia astept sa  fie gata si sa fac poze si de sus de pe debleu ...

si ceva slaba miscare la spatile de servici ....

pe lotul 3... la nodul de la ilia ...sa mai ridicat trasamentul dintre cele 3 pasaje .. dintre cel de peste dn7 si cele cf deva arad si ilia timisoara ...

la pasajul cf arad deva ...sau adus pradelele se contureaza cu placi de beton si zgura de furnal in jurul pilonilor de margine ai pasajului ...se pune o plasa protectoare pe sub grinzile metalice ...sa terminat de vopsit

se fac rigole si se pune strat vegetal pe terasament ....

am  fost si la podul peste mures ...mam urcat  pe terasament si am mers  spre pod peste mures  dinspre ilia gurasaba spre grind ....pe aliniamentul autostrazi dintre nodul ilia si podul peste mures ...sa mai turnat asfalt ...pe toata lungime sunt doua straturi din cate am opservat ...rigole ..scurgeri laterale ...drenaje ...si se betoneaza capurile de  la podetele metalice ... :)


SI SURPRIZA  :D :D... la podul peste mures sa betona si al doilea sens ... :banana: :banana:

la intoarcere spre ilia ...am mers pana aproape de pasajul peste cf ilia timisoara...unde se turna balast stabilizant si sa dat cu emulsie ... :)

apoi mam dus ocolis ...sa ajung la capatul lotului la  holdea  si la ecoductul 2 ohaba ....

in zona holdea ...nici o modificare ...semnificativa ...doar a mai scazut acea dalma din care se ia  material pentru terasment ..si pe unde va fi deviat ...dnul

am coborat la ecoduct ...cu masina ...sa inbunatatit drumul tehnologic ...si aici am fost surprins placut ca...sa inaintat destul de mult ....

la nodul grind ...sau asaltat bretelel ..pe unul dintre giratoi sa pus blast stabilizant ...se lucreaza la podete la trasament ...se lucreaza intens la pasajul peste calea ferata ...il pregatesc sa aseze  pradelele si sa se toarne placa ...

si beretele le la cel deal  doilea giratoriu care face legatura cu dnul prind  contur ...  se lucreaza intens la terasmentul dintre cele doua pasaje ...si la drenarea apei ...

cam acestea le-am opervat din teren si ce am vizitzt .... :)

iar acum imaginile ... :o

rocklee

 nu in primul rand vreau sa multumes celor  ...care imi dau si dislink ...penru ca aceasta ma motiveaza si imi demonstereaza ca nu am numai prieteni ...ci si oameni care vor sa ma corecteze in ceia ce sunt mai salab pregatit ...le promit ca nu ma las si voi incerca sa scriu cat pot de corect si explicit  ca sa se inteleaga ceia ce fac in teren...multumesc  >:( >:(
:D

rocklee

ECODUCTUL...UMB fara cuvinte ...imaginile spun totul ... :)



















rocklee

ne mutamla nodul ilia ...

un sant de colectare a apei din sistemul de scurgere al nodului
acel sant este spatura de dincolo de rigola





rocklee

imagini de pe pasaj dn7 ...



incet se ridica terasamentul dintre cele doua pasaje













rocklee


rocklee

coboram de pe pasjul dn7 ....si ne foalizam pe pasajul cf arad deva  :o




rocklee

pasajul cf ... :)
din aceste imagini se vede cum se imbraca piloni de capete ai pasajului cu placi de beton si cu zgura de furnal


















voicul

#30389
Quote from: rocklee on September 26, 2016, 11:24:27 AM
imagini de pe pasaj dn7 ...





Cred ca nu sunt mai mult de 50 de m pana la pasaj. Este mai ieftin sa cari un munte de pamant, decat sa fi facut pasajul mai lung?