News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 28 Guests are viewing this topic.

Ionut

Nu stiu daca e tocmai stire sau e chiar o stire in exclusivitate. :)
De la sursa secreta - se lucreaza la M43 in Ungaria, peste gard.

Dovada:


ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Ionut

Schengen baby! :cool:
Serios, mie mi se pare o stire, nu stiam ca se lucreaza aproape de granita. Parca din 2013 se apucau de treaba.

ciprebbe

Acu sapam pe forumul maghiar, ca mai tin legatura si pe acolo, insa ei nu stiu nimik. Ceva descarcari arheologice ziceau ca se fac insa de lucrari efective nu am info, dar mai sap......
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

athosga

Quote from: ciprebbe on November 20, 2012, 08:06:32 PM
Acu sapam pe forumul maghiar, ca mai tin legatura si pe acolo, insa ei nu stiu nimik. Ceva descarcari arheologice ziceau ca se fac insa de lucrari efective nu am info, dar mai sap......

Sunt si ei undeva la faza anuntarii castigatorului, contestata insa de cealalta firma (au fost doua participante). :)
Nu cred ca s-au apucat efectiv si nici ca se vor apuca anul asta.

AndrewD

#4655
Daca scurmatura aia de la unguri e chiar pe granita, atunci e posibil sa fie facuta tot de Romstrade. Am citit mai de mult un articol din presa in care se spunea ca proiectantul a reusit performanta sa greseasca proiectul, asa ca utilajele romanesti se apucasera sa faca banda de decelerare de la granita pe teritoriul Ungariei...pana si-au dat seama   :oops:...sau or fi venit granicerii sa-i intrebe ce draq cred ei ca fac...  :madwife: 

Pana sa-si dea seama avansasera multisor cu lucrarea...pe care evident au trebuit s-o reia de la inceput pe partea corecta a granitei...

Si daca cineva simte nevoia sa spuna ca numai la noi se putea intampla asa ceva, atunci putem spune ca nu s-a intamplat la noi ci la unguri...

sebba

Hmm... Nu am citit articolul dar nu-mi pare plauzibil... Cam greu sa gresesti la modul asta...
Presupun ca si la constructia de drumuri se lucreaza cu planuri topografice si alte chestii asemenea.
Sa gresesti in asa hal incat sa ajungi sa sapi in alta tara... Nu prea imi vine a crede...
Dar cum orice e posibil... Cine stie?! :)
Sailing away! S/Y Haimana

bogdymol

Din cate stiu eu proiectul a fost gresit, dar s-au prins de asta repede si au rectificat. Nu stiu ca Romstrade sa fi lucrat efectiv in Ungaria.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele


tonică

http://www.delmagyar.hu/mako_hirek/a_duna_aszfalt_kft_epiti_az_m43-ast/2301396/

cu un google translate arhaic se poate citi pe ici, pe colo, daca nu stiti maghiara cum licitatia a fost castigata de catre duna aszfalt kft. Pare-se ca a fost si o contestatie asa cum a scris si athosga dar respinsa.
Daca camioanele-s de ungaria atunci logic ar fi sa fie cei de la duna. Daca-s romanesti nu mai e nici o logica, probabil muncitorii fara nici un ban in buzunare prefera sa lucreze la unguri decat pt. firma lor neplatitoare..:)
Mie unuia imi pare rau ca lucrurile in tara asta nu au nimicin comun cu logica, corectitudinea si bunul simt. Imi pare rau ca odata ce au hotarat sa rezilieze nu fac asta asa cum trebuie, licitand a doua zi, dand corect de data asta lotul unui nou constructor cu data limita batuta in cuie. Omul acela a tras mâţa de coadă, vizibil pentru orisicine, fara prea multe investigatii, nu si-a platit subcontractori, muncitori, parteneri si probabil a mai facut si n-spe matrapazlacuri cu banii primiti. Ce atatea amanari, trageri de timp, lalaieli, regrete etc. Chiar daca va fi lasat sa termine el, iertat sau cum vad ca tot scrieti pe aici, păsuit, el va ramane acelasi care a tras ţeapa pana acum. Daca era in stare de ceva dovedea pana acum, a avut atata timp.

udar


se pare ca au ajuns cu grinziille la parechea cu nr 10 din cele 12 perechi de  picioare(pile) cat are viaductul
se misca destul de bine , bravo lor.................




davyl

Chiar asta observam si eu acum din video... ca se misca foarte bine la Aciliu! Bravo! Sa speram ca nu va fi o iarna super-grea  :badday: si ca vor avansa si de acum incolo...

ciprebbe

Si sa nu uitam ca e din 15.11.2012 filmarea...deci au mai avanzat pana azi :D
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

davyl

#4663
Si trebuie sa atragem atentia asupra celui mai inalt punct al viaductului: 80 m. O sa fie impresionant sa treci pe acolo. Stie cineva daca s-au gandit sa faca o zona de oprire, chiar la intrare, sus pe deal, spre a se vedea panorama? Ma refer la o zona de odihna langa autostrada, eventual si cu o statie de benzina. Cel putin, in Franta, la Millau, exista asa ceva: te poti opri sa vezi minunatia ce s-a contruit acolo.

Intreb, pentru ca nu am studiat planul in detaliu si nu stiu cat de protejata (animale, plante rare) sau stabila (alunecari deal) este zona, acolo in varful dealului ca sa mai faca si o parcare panoramica...

dorinparau

Nu stiu daca nu cumva aberez, dar in legatura cu avansatul viadutului, la pilonul 10, pe poza se vede ca efectiv cu tablierul au ajuns la al 9-lea rand de piloni, deoarece chestia aia galbena din varf (care are distanta probabil egala cu distanta dintre doua randuri de piloni) este doar o mare "unealta" cu care ghideaza tablierul.
Sper sa ma insel si sa ma corectati...