Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 26 Guests are viewing this topic.

adiarc

astazi,centura Sibiu,capatul spre Vestem...pe o ploaie usoara



"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

cristi5

#29686
Quote from: colinb73 on August 12, 2016, 02:56:43 PM
Nu cred ca vor fi probleme la Margina la trecere la nivel pt ca localitatea acolo nu are trafic deloc si trecerea la nivel a fost refacuta.

Ma gandeam cand trece trenul (sunt minimum 8 trenuri pe zi). Daca se ajunge la un trafic de 10k vehicule pe zi (cand LD e gata mai putin tunelurile), la ora de varf trec sa zicem 1000 pe ora, deci daca accesul e blocat 3 minute se opresc 50 de vehicule. Rezulta o coada de cateva sute de metri, ceea ce pentru sensul Lugoj-Deva poate sa aiba efecte pana pe autostrada, respectiv in giratoriile de acces.

bridge

#29687
CAUZE CARE AU DETERMINAT DEMOLAREA

-Executarea defectuoasă a proiectului (neexecutarea în totalitate a dispozitivelor de colectare şi evacuare a apelor,nu a fost atinsă cota de fundare proiectată ??,in corpul rambleului au fost relevate rare resturi de material geotextil (fire textile) şi nu au fost întâlnite geogrilele prevăzute ca armătură
,perna de piatră spartă armată cu geogrile cu rol de fundație a rambleului, nu a fost
întalnită în foraje
??,stratul de balast stabilizat prevazut în proiect nu a fost identificat ??-responsabili??

infraAdi_ro

Cateva poze din 11.08.2016 din santierul "groapa" OS3 de pe facebook-ul unui prieten

















si de azi de pe facebook-ul CNADNR









si video care nu l-ati vazut deja

https://www.facebook.com/cnadnr/videos/1732403967019675/
Romania are un viitor doar daca are prezent!

TibiV

http://www.cnadnr.ro/docs/comunicate/1_Orastie%20-Sibiu%2012_08_2016.pdf
(acelasi document postat de bridge)

Quote
Pentru ca deschiderea traficului să se desfăşoare în condiţii de siguranţă, CNADNR a optat şi a hotărât
ca refacerea celor 200 de metri să se realizeze concomitent cu cele 10 puncte cu alte deficienţe identificate
pe acest tronson
. Monitorizarea, testările şi verificările care vor urma vor fi garanţia pentru un trafic
desfăşurat în condiţii optime.
În cadrul CTE-CNADNR a fost aprobat Proiectul Tehnic pentru refacerea corpului autostrăzii,
îmbunătăţirea terenului de fundare, şi care, împreună cu Proiectul tehnic iniţial vor sta la baza refacerii
lotului 3 al autostrăzii Orăştie - Sibiu.
Precizăm că garanţia de bună execuţie depusă de către Antreprenor în valoare de aproximativ 60 de
milioane a fost executată. De asemena, au fost făcute publice şi procedurile de achiziţie a materialelor şi
utilajelor necesare pentru executarea acestor lucrări.
Din acest moment, al aprobării Proiectului, executarea şi monitorizarea lucrărilor din şantier intră în
responsabilitatea UIP-ului special creat. Astfel, la sfârşitul lunii septembrie 2016 traficul rutier va putea
fi reluat în condiţii de siguranţă rutieră şi confort
.


" Aşa după cum ne-am propus şi ne-am organizat încă de la începutul anului, făcând abstracţie de
toate articolele eronate şi declaraţiile unor persoane neavizate, vom redeschide traficul pe lotul 3
al autostrăzii Orăştie - Sibiu în această toamnă, la sfârşitul lunii septembrie
, în condiţii de siguranţă
şi confort. Pentru realizarea acestui obiectiv am parcurs toate etapele conforme cu procedurile
legale de achiziţie publică pentru materialele şi utilajele necesare, fiind respectate termenele şi
normele legale. De asemenea acestea au inclus şi etapele de proiectare şi lucrări pregătitoare. În
sfârşit am ajuns în etapa în care intrăm în şantier ca să refacem zona afectată. La fel de importantă
ca refacerea este monitorizarea pentru respectarea îndeplinirii proiectului şi a graficelor de
execuţie. Aştept ca toţi cei implicaţi în proiect să fie capacitaţi şi responsabilizaţi la maxim", a
declarat Cătălin Homor, directorul general al CNADNR SA.

Comunicatul asta cu "angajamente ferme" ar trebui salvat, sa nu "se evapore"pe 28-29 septembrie...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

GDPR

Nu se va evapora. Oricum Homor zboara daca pana la sfarsitul lui septembrie promisiunea nu este indeplinita.

anacronox

Ieri pe la 13:30 am vazut vreo 2 basculante selina intrand pe la nodul Cunta pe portiunea inchisa si pe viaduct la Aciliu am vazut din DN 1 basculanta venind dinspre Apold

rocklee

#29692
SELINA  ???  ...poate le trebuiau niste pamant de la aciliu sa-l duca la soimus  :p

gruiarew

Poze de la nodul Margina făcute azi (dinspre Sintești)


















'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

gruiarew

După podul peste Bega, spre Margina:






Traversarea la Nemeșești / Coșteiul de sus:




După nu s-a mai făcut nimic:


'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

alecu26

Mai sunt probleme de expropieri la nodul Margina?
Drumurile noastre POATE;

rocklee

da mai sunt  >:( ...inca pe toata lungimea lotului ...la totate trecerile trebuie facute expropieri... :(

bogdix

@alecu26 + roklee
Nu sunt probleme cu exproprierile. Au fost finalizate la inceputul lui 2016. Dar nu exista AC pe lucrarile de pe respectivele terenuri. Depind de revizuirea AM.
La nodul Margina, giratia dinspre Margina si bretelele dinspre Margina sunt in aceasta situatie. La fel si rampele pasajului peste autostrada de la km 37 (Colonia Mica). Aceste 2 probleme sunt critice in situatia in care se vrea ceva anul acesta.

alecu26

Nu o sa meargă ceva improvizatii? Adică e neapărat nevoie de acele bretele? Și mai ales de pasaj. ...nu se poate ocoli câteva luni?
Drumurile noastre POATE;

bogdix

De bretelele de la nodul Margina, aş putea să spun (tehnic vorbind) că există posibilitatea folosirii (doar) a bretelelor de pe cealaltă parte, având în vedere că oricum nodul va funcţiona doar pentru coborâre (spre Deva) şi urcare (spre Timişoara). Dincolo, fiind pasaj peste autostradă, deschiderea traficului pe autostradă ar presupune închiderea circulaţiei pe acel DJ, care nu are un volum de trafic foarte ridicat (e un drum judeţean, care deserveşte o zonă mai izolată).

Dar, până acum nu am mai auzit de închiderea circulaţiei pe drumuri intersectate de autostradă şi mi se pare greu (imposibil) de crezut că se va face aici un precedent.

Să nu ne pripim încă cu speranţe şi ipoteze, fiindcă mai sunt unele aspecte importante de avut în vedere (vorbesc doar de lotul 2, care are şansele cele mai mari de a putea fi deschis parţial circulaţiei):
- Acordul de Mediu încă nu s-a revizuit (e adevărat că s-a transmis acel Studiu de Evaluare Adecvată - SEA şi urmează să fie supus în perioada următoare CAT-urilor de la ANRM-urile locale). Mai este etapa Raportului de Impact asupra Mediului (RIM), care trebuie să conţină concluziile din SEA şi care se poate depune după avizările SEA în CAT-urile ANRM Hunedoara şi Timiş. Riscuri: la şedinţele CAT s-ar putea ca unele ONG-uri "animalifere" să "încurce" lucrurile, în sensul că aprobările să fie tergiversate de posibile cerinţe suplimentare ale ONG-urilor;
- Autorizaţia de Construire pe terenurile expropriate suplimentar depinde în mod direct de Acordul de Mediu. Termenul estimat de CNADNR pentru AC este mijlocul lunii septembrie, dar uite că mai e o lună până atunci şi eu personal încep să cred că nu mai este un termen realist; Risc: fără AC Antreprenorii nu mai "mişcă lopeţile" - caz penal;
- încă nu s-a reglementat situaţia secţiunii E (contractual vorbind);
- încă nu e clară situaţia proiectului de tuneluri;
- încă nu s-a rezolvat situaţia neconformităţilor (începând de la pământ în sus) - "expertizele".

Deci... aşteptăm... că pe şantier se târâie...