Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 18 Guests are viewing this topic.

rossy

astazi in jurul orei 10,30 directorul CNADNR a fost in vizita pe LD3.

bogdix


ciprebbe

Da :p .
Se spera ca acela sa fie termenul maxim pt obinere AC.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

laszlo.robert


alecu26

Drumurile noastre POATE;

bogdix

@alecu26 + ciprebbe
Pai si Acordul, unde ii Acordul (de mediu) ?

alecu26

pai nu a iesit? sau ce am citit ieri pe forum?
Drumurile noastre POATE;

clau


ciprebbe

Trebuie sa vina si AM-ul, posibil pe final de luna.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

milo1981

Carsten Rasmussen, Deputy Head of Unit DG Regio catre reprezentanta CNADNR dupa o prezentare dezastruoasa a lipsei de progres pe aceasta investitie: Aceasta autostrada (Pitesti-Sibiu) este DOAR in capul dumneavoastra. Nu aveti planuri, nu aveti avize, nu aveti macar o harta sau un powerpoint. Va atrag atentia ca o sa fie exact ca in exercitiul anterior cand ati avut absorbtie zero!

Mai multe aici: https://www.facebook.com/adrian.moraru/posts/10153774067878458
autoMinder - aplicație de management a parcului auto

Ionut

Da, acest domn Carsten a fost extrem de dur. Ne-a tras pe toti de urechi azi la intalnirea SubComitetului Transport (maine avem intalnirea Comitetului de Monitorizare POIM). Eu am avut o interventie-intrebare legata de Sibiu-Pitesti catre reprezentanta CNADNR de la intalnire. Am cerut mai mult decat am intrebat ca daca tot se inainteaza cu forajele pe capete (sectiunile 1 si 5), sa scoatem capetele la licitatie INAINTE de restul tronsonului. Raspunsul scurt? Nu se poate. De ce? Pentru ca mediu. Pentru ca acordul de mediu e pe tot proiectul si nu se poate "sparge". Marturisesc ca nu inteleg toate detaliile.

Totusi, chiar nu se poate? Legile pot fi rescrise, ma gandesc. Poate nu pentru Sibiu-Pitesti, poate pentru alte proiecte. In fine, am insistat in pauza intalnirii din nou la reprezentanta CNADNR ca sa gasim o solutie pentru a scoate la licitatie. Eu am tinut-o pe-a mea. A ramas ca in gara, evident, ca in actuala forma a legislatiei, se pare ca nu se poate.

Mai insist. :)
Sa vedem maine la intalnirea mare in Comitet ce iese, ce se discuta.

Morosanu

Nu se poate , nu se poate. Bineinteles ca se poate, orice e posibil daca se vrea. Dar cu 99% incompetenti, numiti doar pe criterii politice, bineinteles ca nu se poate. Repet, orice se poate doar sa se vrea.
Politica distruge tot ce atinge.

dumbravaandrei

Se pare ca situatia e fix invers. Se vrea, dar din cauze de competenta si "deontologie" chiar nu se poate  :(.

nenea_hartia

@Ionut: uite aici acordul de mediu pentru toată autostrada Nădlac-Lugoj. După cum știi, nu doar că autorizațiile de construire s-au obținut separat, dar și licitațiile loturilor s-au făcut separat, la intervale mari de timp unele de altele și pe contracte uneori diferite (Timișoara-Arad pe Fidic Roșu, restul pe Fidic Galben).

adiarc

#28844
^^

Este inacceptabila o asemenea atitudine....repet ceea ce deja am mai spus de cateva ori...singura șansa sa absorbim ceva bani pe Sibiu-Pitești este sa reușim sa facem capetele pana in 2022,.... Altceva este exclus

Asa ca toți acești funcționari perimati ,care folosesc "nu se poate",mai des decat "buna ziua",trebuie urgent puși pe liber si aduși alți orientați spre soluții,care sunt dispuși sa stea NON stop la negocieri cu UE,sa schimbe legi si sa faca orice pt a găsi soluții,nu scuze de "nu se poate"

Autostrada Sibiu-Pitești este cel mai important si dificil proiect din ultimii,cel putin 30 de ani....felul cum ne batem joc de el este de nedescris in cuvinte.Nu putem sta dupa incompetenta si lipsa chefului de munca a unor funcționari expirați. ......
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura