Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 15 Guests are viewing this topic.

bogdix

#28740
@teea
Am inteles ca pt remedierile la OS3 a fost angajat acelasi proiectant, dar nu mi-e clar daca se pastreaza solutiile din proiectul initial si se refac sau acolo pe cei 200m va fi alta solutie... Eu din pozele lui Ranger inteleg doar ca se sapa tot pana la terenul bun de fundare (sau ??)

@toata lumea
Ar fi interesant de inspectat tot OS3ul pt. ca daca mai sunt si alte probleme care pot afecta circulatia (tasari) atunci nu se rezolva doar cu cei 200m.

iuli

#28741
A1/A11 Arad - Traian Vuia complet

https://www.youtube.com/v/6yqWwk_Z6hA
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

alecu26

Da, cred ca se vor aplica penalitati. de ce crezi ca lucra Aldesa noaptea?
Drumurile noastre POATE;

bogdix

Quote from: alecu26 on May 25, 2016, 09:59:09 AM
Da, cred ca se vor aplica penalitati. de ce crezi ca lucra Aldesa noaptea?
la misto: ca sa nu ii controleze Inginerul. sau ? ca doar nu crezi ca ingrasa porcul in ajun :))

alecu26

e foarte grav sa faca asta, plus ca e batator la ochi. Eu singurii de care am auzit ca faceau asta au fost subcontractorii lui Impregilo care executau pilotii forati de la Aciliu. Cum, necum....forajul se termina seara tot timpul, cu introducere carcase si betonare in timpul noptii.

Ce sa controleze inginerul la o betonare, pentru care obligatoriu a existat o receptie a cofrajului si a armaturii inainte? Ca are betonul lucrabilitatea din proiect, ca chiar se fac testele de tasare? Banuiesc ca, cu rezistenta la beton, cuburi...si chestii de genul asta nu se joaca nimeni.
Drumurile noastre POATE;

ciprebbe

Quote from: bogdix on May 25, 2016, 09:54:19 AM

@toata lumea
Ar fi interesant de inspectat tot OS3ul pt. ca daca mai sunt si alte probleme care pot afecta circulatia (tasari) atunci nu se rezolva doar cu cei 200m.

Intentionam sa facem asta prin API si sa ridicam drona pe cel putin "cei 7 km" cu probleme. Sa vedem cum va reactiona CNADNR-ul la cererea de acces si filmare.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

bogdix

poate va puteti adresa si la DRDP Brasov

adiarc

#28747
^^
Trebuie mers si la Cunta,unde se poate face accesul si fara acordul Cnadnr ,de pe podul deschis circulației,datorita alunecărilor de acolo,pe care le-am relatat acum vreo 2 saptamani.....plus,dupa nodul Apold spre Cunta sunt poduri unde au fost demontate rosturile de dilatație ....la fel acces de pe un pod deschis traficului ( pasaj Apoldu de Jos spre Sangatin )

Daca anuntați din timp aveți parte de tot sprijinul meu...cunosc fermieri in zona si cu acordul lor,le putem folosi terenul pt a filma INTEGRAL lotul,de "pe lateral",chiar fara acceptul CNADNR
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

alecu26

Drumurile noastre POATE;

pasadia

Pe bicicleta, ai uitat ca a postat duminica sau luni poze mai multe?

alecu26

Nu am fost atent când a zis cu ce a mers.  Am crezut ca mașină sau perpedes
Drumurile noastre POATE;

Ranger

Cu masina si perpedes  :lol:

Cu masina cat de aproape am putut, apoi pe jos pana la asfalt

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

rocklee

#28753
o filmare de pe  contul yutube a celor de la CNADNR .....CU lucrarile de pe orastie sibiu ... :o

https://www.youtube.com/v/DIIux8idq_Y


raulbogdan23

Quote



#‎FACTCHECKER‬: Postul B1.ro a publicat ieri, 24.05.2016, o ştire cu titlul "CNADNR se laudă că muncește de zor, deși lucrările au fost oprite și reluate la şantierul Orăştie - Sibiu (VIDEO)", în care afirmă "contractul cu firma italiană care a construit un tronson de autostradă a fost reziliat, iar acest lucru poate duce la mari întârzieri".

Reacţia Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania vine în contextul în care B1 TV susţine că odată cu rezilierea contractului cu firma italiană Salini-Impregilo a încetat orice activitate pe sectorul demolat al autostrăzii Sibiu-Orăștie, lot 3. Considerăm că este o confuzie, având în vedere că lucrările de reconstrucţie sunt realizate în regie proprie de către companie. La acestă dată, aceste lucrări sunt în desfăşurare, demarând la începutul lunii mai prin organizarea de şantier, lucru dovedit prin emiterea comunicatelor de presă, precum şi prin fotografiile şi materialele video postate pe site-ul şi pagina Facebook ‪#‎CNADNR‬.

Proiectul construcţiei autostrăzii Orăştie - Sibiu, Lot 3 a fost şi rămâne un subiect intens comentat. Întelegem interesul uriaş cu care se tratează acest subiect, însă, tot în virtutea aceluiaşi interes prezentăm etapele ce au fost parcurse în vederea remedierii tuturor defectelor şi redării traficului acestui sector de autostradă.

- La nivelul CNADNR SA s-a constituit grupul de lucru - Unitatea de Implementare: Refacere Lot 3 Orăştie - Sibiu, care are ca obiectiv principal realizarea lucrărilor de reparaţie în regie proprie. Menţionăm că în materialul amplu pe care l-aţi prezentat s-a omis faptul că lucrările de refacere sunt executate în regie proprie;
- În paralel, a fost iniţiată procedura de licitaţie deschisă pentru expertizarea întregului lot în lungime de 22,11 km;
- Costurile de refacere sunt asigurate din garanţia de bună execuţie a contractului reziliat cu firma italiană Salini Impregilo Spa;
- CNADNR SA, în calitate de Beneficiar, a încheiat în data de 20.05.2011 Contractul de "Proiectare și Execuție Autostrada Orăștie - Sibiu, Lot 3: km 43+855 - km 65+965"cu firma italiană Salini Impregilo Spa, în calitate de Antreprenor. Din cauza nerespectării obligațiilor asumate de către Antreprenor, în data de 13.01.2016, CNADNR S.A a notificat Antreprenorul cu privire la încetarea contractului menționat, în conformitate cu prevederile contractuale;
- Toate aceste informaţii au fost diseminate către mass-media în cadrul conferinţelor de presă susţinute de către domnul Dan Marian Costescu - Ministrul Transporturilor şi domnul Cătălin Homor - Directorul General CNADNR SA cât şi prin comunicatele de presă emise de companie de-a lungul timpului;
- Reamintim că în data de 10.02.2016, 28.04.2016, respectiv 12.05.2016, au fost efectuate vizite pe sectorul afectat al autostrăzii Orăştie - Sibiu. Lucrările au demarat la începutul lunii mai odată cu organizarea şantierului (ataşăm comunicatele emise);
- Termenul estimat pentru redeschiderea traficului este Septembrie 2016.

sursa: pagina de facebook Guvernul României/Ministerul Transporturilor România